Naantalin terveyskeskus

Ollaan perhen kanssa muuttamassa Naantaliin parin kuukauden päästä. Millainen Naantalin terveyskeskus on? Onko mukavia lääkäreitä? Tai onko jotain mitä pitää varoa? Olen kuullut, että jotkut lääkärit harmittavaisia. Pitääkö paikkaansa? Onko palvelu hyvää vai kannattaako vaihtaa yksityiselle?
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

mene hoitoon saman tien
miksi muutat
Ilmianna
Jaa
Joudun käyttämään paljon terveyskeskuksen palveluja.Tarvittaessa hoitoon pääse nopeasti.Palvelu on hyvää ja ystävällistä,onhan kaikilla huonojakin päiviä.
Ilmianna
Jaa
Itse olen terkkaripalvelujen aika lailla minimaalinen käyttäjä, hammaspalvelut mukaan lukien. Yhtä kaikki, itse tiivistän yhteen lauseeseen: En juuri enempää osaa toivoa julkiselta terveydenhuoltopalvelulta mitä itse olen saanut.

-Jos oikein hifistellään niin privattipuolen suuhygienistillä on ollut soodapuhalluslaitteisto käytössään; jota taas Naantalin julkisesta ei löydy... No, toivottavasti kaikki ymmärsi edellisen vitsiksi. Yhtä kaikki, varatut ajat on pitäneet ja tähän asti paikat on pysyneet ja mielestäni laatu on ollut parasta A1-luokkaa. Viimeksi varattu aika alkoi tasalta ja varttia yli sovitin jo takkia takaisin ylle naulakoilla...

All enemmäk kuin OK !!
Ilmianna
Jaa
Itse ainakin olen saanu hyvinkin loistavaa palvelua terkkarista. Ei mitään moitittavaa...
Ilmianna
Jaa
laukku-leena taas.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Naantalin terveyskeskus

Ollaan perhen kanssa muuttamassa Naantaliin parin kuukauden päästä. Millainen Naantalin terveyskeskus on? Onko mukavia lääkäreitä? Tai onko jotain mitä pitää varoa? Olen kuullut, että jotkut lääkärit harmittavaisia. Pitääkö paikkaansa? Onko palvelu hyvää vai kannattaako vaihtaa yksityiselle?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta