Näki harhoja sen johdosta, oletteko hiukan vajaita.
Ellen G. White oli lyönyt päänsä
56
579
Vastaukset
- Helvetinhörhö
Mutteii hän sinua auta. Pysy autereissas.
- totuustööööööt
Sinä vajaa ihminen, jos ronkin aivojasi teet mitä käsken.
- Ellen.G.White.tuntija
Todellakin. Ellen White kärsi nuoruudessaan epileptisistä kohtauksista, joiden seurauksena hän usein kaatuili. Eräällä koulumatkallaan hän kaatui ja löi päänsä polun varrella olleeseen kiveen ja oli vähällä kuolla.
Pitkän toipumisajan jälkeen Ellen Whitella todettiin pysyvä aivovaurio ja Whitella ilmeni sen johdosta pakkomielteitä ja vakavaa empatian puutetta.
Adventtikirkko halusi tehdä Ellen Whitesta profeettansa ja kertomusta Ellenin aivovauriosta kaunisteltiin niin, että tapahtuman kulkua muutettiin niin, että joku koulutoveri ja ulkopuolinen taho olisi heittänyt Ellen Whitea kivellä ja siksi White olisi saanut vakavan aivovamman.
Sepustus ei tietenkään ole totta, mutta Ellen Whiten taipumusta epilepsiaan piti jollain keksityllä valheella vain peitellä. - Lällällääää
See joka haukkuu, sen napa paukkuu!
- pyhpyh236472364
Valheenne eivät hetkauta yhtään.
- eiolevale
Oliko lyönyt päänsä.
- näinseonn
White profetoi useita kertoja ajankohdan, jolloin tulee maailmanloppu ja epäonnistui aina. White oli väärä profeetta. Tässä dokumentissa on luettelo Whiten väärin toteutuneista profetioista. Ne todistavat, että White on väärä profeetta: http://1timothy4-13.com/files/bible/sda_morefailed.html
5 Moos 18: 21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: 22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.- dfgdfdf
Tässä lisää Whiten epäonnistuneita profetioita: https://www.worthychristianforums.com/topic/211521-ellen-g-whites-false-prophecies/
- Elleni.viisaampi
dfgdfdf kirjoitti:
Tässä lisää Whiten epäonnistuneita profetioita: https://www.worthychristianforums.com/topic/211521-ellen-g-whites-false-prophecies/
Kivitettynäkin Ellen on viisaampi kuin te, joita ei olla kivitetty.
- selittelynmestarit
Kumpa Arasola ja Flink tunnustaisivat että Ellen White oli väärä profeetta, FALSE PROPHET.
Aika yksinkertaista!- pyhpyh2873482374
White on oikea profeetta ja te isästä perkeleestä lähteneitä valehtelijoita.
- niinpäniiin
pyhpyh2873482374 kirjoitti:
White on oikea profeetta ja te isästä perkeleestä lähteneitä valehtelijoita.
Tässä dokumentissa on lainattu sanasta sanaan Whiten profetioita ja muita lausuntoja, jotka osoittavat, että White oli väärä profeetta. https://mmoutreachinc.com/seventh_day_adventists/egwfalseprophetl.html
5 Moos 18: 21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: 22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä. - pyhpyh234627346
niinpäniiin kirjoitti:
Tässä dokumentissa on lainattu sanasta sanaan Whiten profetioita ja muita lausuntoja, jotka osoittavat, että White oli väärä profeetta. https://mmoutreachinc.com/seventh_day_adventists/egwfalseprophetl.html
5 Moos 18: 21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: 22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.Valheesi eivät hetkauta yhtään.
- niinpäniiin
pyhpyh234627346 kirjoitti:
Valheesi eivät hetkauta yhtään.
Onko sinulle niin suuri pettymys, että epäjumalasi Ellen G White on osoittautunut vääräksi profeetaksi, kun hänen ilmoittamansa ennustukset eivät toteutuneet? Whiteen uskominen on suurta syntiä.
5 Moos 18: 21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: 22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.
- kivikö.se.taas.oli
Dementoitunut taas aloitti päänlyömisellä. On kuulema ottanut vastaanotolla vastaan Ellenin ja sitten selittelee uudelleen ja uudelleen diaknosiaan.
Kuinkahan aloittajapolonen on lyönyt päänsä adventistien oven yläkamanaan, kun suurena ja kauniina on lähtenyt ulos, tosin on jäänyt ruikuttelemaan ovelle.
Syy ruikuttamiseen on, että ottaisivat hänet takaisin ja hän voisi luoda uuden adventismin.
Siitä varmaan johtuu, että uskonnonvapaassa maassa, joku ei tiedä tästä vapaudesta, ja on oman päänsä lyönyt siellä ovella.
Kukahan vapauttaisi nämä poloset jatkamaan matkaansa ja loisivat oman uskonnollisen yhdyskuntansa, että voisi olla vapaana.
Terveet ateistit ova vapaana ja kulkevat elämässään iloisina.
Terveet muut uskovaiset kulkevat vapaana ja laki maassamme antaa heille vapauden ja hekin kulkevat iloisina.
Mutta, nämä luonteeltaan vikaisuuteen ja päänsä lyöneet roikkuvat ovilla, kuka missäkin kirkossa. Siinä joku ahdistuksessaan polttelee hasistakin, että olematon vapaus tuntuisi vapaudelta, mutta kuitenkin se käsi on kiinni ovenkahvassa, vaikka täällä ateventismissa.
Käy sääliksi."Tyhmäkin kävisi viisaasta kun malttaisi olla hiljaa" ja aina nimimerkkiään vaihtava "kivikö.se.taas.oli" jälleen todisti tämän sananlaskun erittäin todeksi.
- lomalehmä
Jaa... Vai itse se tämä Harmon-tyttönen olisi kaatuillessaan päänsä kolhinut - tuommoisesta en ole ennen kuullutkaan. Toisaalta... kun on kyse profeetasta, vai pitäisikö sanoa profeettajattaresta, kivittäminen on raamatullisempaa kuin kaatumalla itsensä kolhiminen. - Tosin tässä tapauksessa tapahtumien raamatullisuus vähän ontuu: Raamatussa lienevät kivitetyiksi tulevat jo olleet kivityshetkellä profeettoja kun taas Ellenin tapauksessa hänestä tuli profeetta vasta tuon onnettoman tapauksen jälkeen mutta tuskinpa nyt tuollaisella pikkuseikalla kokonaisuuden kannalta on suurempaa merkitystä.
- Adventismin-suo
Missään ei toisaalta löydy pienintäkään todistetta siitä, että Ellen Harmonia olisi heitetty kivellä.
Saattaa hyvin olla myös niin, että se kiviepisodi on kokonaan keksittyä ja sillä pyrittiin vain todistelemaan sitä, että epileptisiä kohtauksia saavan naishenkilön on täytynyt olla jonkinlainen profeetta tai "ihmenainen MacGyver", koska oli lopulta selviytynyt päähän kohdistuneesta vakavasta iskusta.
Kukaan ei ole myöskään pystynyt todistamaan sitä, että Ellen White olisi itse kirjoittanut hengellistä soopaa sisältävää kirjallisuutta. Selvänä todisteena Ellen Whiten kirjallisesta tuotannosta on vain säilynyt haukkumakirjeitä, joita Ellen White raapusteli niille, jotka uskaltautuivat arvostelemaan itse Whitea ja hänen suullisia tuotoksiaan.
Tietysti adventtiliikkeen on täytynyt muovata profeettaansa sen mukaan, millainen kulloinenkin adventismi ajansaatossa on ollut. Siihen tehtävään on perustettu Ellen White Estate. - kysynpävaa
Adventismin-suo kirjoitti:
Missään ei toisaalta löydy pienintäkään todistetta siitä, että Ellen Harmonia olisi heitetty kivellä.
Saattaa hyvin olla myös niin, että se kiviepisodi on kokonaan keksittyä ja sillä pyrittiin vain todistelemaan sitä, että epileptisiä kohtauksia saavan naishenkilön on täytynyt olla jonkinlainen profeetta tai "ihmenainen MacGyver", koska oli lopulta selviytynyt päähän kohdistuneesta vakavasta iskusta.
Kukaan ei ole myöskään pystynyt todistamaan sitä, että Ellen White olisi itse kirjoittanut hengellistä soopaa sisältävää kirjallisuutta. Selvänä todisteena Ellen Whiten kirjallisesta tuotannosta on vain säilynyt haukkumakirjeitä, joita Ellen White raapusteli niille, jotka uskaltautuivat arvostelemaan itse Whitea ja hänen suullisia tuotoksiaan.
Tietysti adventtiliikkeen on täytynyt muovata profeettaansa sen mukaan, millainen kulloinenkin adventismi ajansaatossa on ollut. Siihen tehtävään on perustettu Ellen White Estate.Miten sinä jaksat samasta asiasta jatkuvasti kirjoittaa ?
- Adventisti
Minulle sillä ei ole vähäisintäkään merkitystä oliko White profeetta vai ei. Eikä silläkään mitä hän kirjoitti tai ei kirjoittanut. Minä en lue Whiteä. Minä en kuuntele häntä. Minä en seuraa häntä. Minä kun en palvo Whiteä vaan Jeesusta. Yks hailee mulle.
- Et.ole.mitään
Et ole oikea adventisti, ellet usko Ellen Whiten olevan profetian hengessä kirjoittanut ja lue hänen kirjojaan.
Adventismi on vankasti perustettu Ellen Whiten kirjalliselle perustalle. - Adventisti
Et.ole.mitään kirjoitti:
Et ole oikea adventisti, ellet usko Ellen Whiten olevan profetian hengessä kirjoittanut ja lue hänen kirjojaan.
Adventismi on vankasti perustettu Ellen Whiten kirjalliselle perustalle.Kas kun tutkimusten mukaan vain noin puolet suomalaisista adventisteista pitää Whiteä tärkeänä. Loput enemmän tai vähemmän viis veisaa hänestä. Olen juuri se adventisti kuin olen. Adventtikirkon jäsen. Minua ei kiinnosta White.
- pyhpyh236462734
Et.ole.mitään kirjoitti:
Adventismi on vankasti perustettu Ellen Whiten kirjalliselle perustalle.Valheesi ei merkitse mitään.
- pyhpyh23647273848
Adventisti kirjoitti:
Kas kun tutkimusten mukaan vain noin puolet suomalaisista adventisteista pitää Whiteä tärkeänä. Loput enemmän tai vähemmän viis veisaa hänestä. Olen juuri se adventisti kuin olen. Adventtikirkon jäsen. Minua ei kiinnosta White.
"Minua ei kiinnosta White."
Sitten sinua ei kiinnosta Jumalan sanoma sinulle. - hkjyuky
pyhpyh23647273848 kirjoitti:
Sitten sinua ei kiinnosta Jumalan sanoma sinulle.White on väärä profeetta. Hänen ennustuksensa, jotka hän ilmeisesti aloitti jo 12 vuotiaana, ovat jääneet toteutumatta. White on muutenkin harhaoppinen opettaja.
- 1234567---
hkjyuky kirjoitti:
White on väärä profeetta. Hänen ennustuksensa, jotka hän ilmeisesti aloitti jo 12 vuotiaana, ovat jääneet toteutumatta. White on muutenkin harhaoppinen opettaja.
Väärät profeetat tunnistetaan siitäkin, kun he opettavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille.
Harhaoppiset julistavat myöskin salaisen tempauksen oppia, ja 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa maan päällä. He johdattavat täysin harhaan näillä opetuksillaan. Viisaat ja ymmärtäväiset eivät mene heidän opetuksiinsa mukaan. - fghfh
1234567--- kirjoitti:
Väärät profeetat tunnistetaan siitäkin, kun he opettavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille.
Harhaoppiset julistavat myöskin salaisen tempauksen oppia, ja 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa maan päällä. He johdattavat täysin harhaan näillä opetuksillaan. Viisaat ja ymmärtäväiset eivät mene heidän opetuksiinsa mukaan.1000 vuotinen rauhavaltakunta löytyy Raamatusta. Sanoin löytyy tempaus Jumalan valtaistuimen eteen. Sinä olet kiero eksyttäjä.
- 1234567---
fghfh kirjoitti:
1000 vuotinen rauhavaltakunta löytyy Raamatusta. Sanoin löytyy tempaus Jumalan valtaistuimen eteen. Sinä olet kiero eksyttäjä.
Salaista tempauste ei tule ennen Jeesuksen toista tulemista. Pyhät Jeesus vie toisessa tulemuksessaan 1000-vuodeksi taivaaseen, jonne on mennyt valmistamaan omilleen sijaa. KAIKKI jumalattomat pedon kumartajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa. Myöskin paholainen sidotaan ja niin tämä maa on autio ja tyhjä sen 1000-vuotta.
1000-vuoden jälkeen on jumalattomien herätys kuolleista, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Viimeinen tuomio: Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema jumalattomille.
Tämän jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu. - oiuu
1234567--- kirjoitti:
Salaista tempauste ei tule ennen Jeesuksen toista tulemista. Pyhät Jeesus vie toisessa tulemuksessaan 1000-vuodeksi taivaaseen, jonne on mennyt valmistamaan omilleen sijaa. KAIKKI jumalattomat pedon kumartajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa. Myöskin paholainen sidotaan ja niin tämä maa on autio ja tyhjä sen 1000-vuotta.
1000-vuoden jälkeen on jumalattomien herätys kuolleista, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Viimeinen tuomio: Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema jumalattomille.
Tämän jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.Vai ei tule tempausta ennen Jumalan vihan maljoja? Raamattu kertoo toisin.
Raamattu kertoo tempauksesta Jumalan valtaistuimen eteen. Sen jälkeen vasta lohikäärme alkaa ajamaan takaa maan päälle jätettyjä laittomuudessa eläneitä "uskovia".
Ilm 12:5 Nainen synnytti lapsensa, pojan, joka on paimentava maailman kansoja rautaisella sauvalla. Tämä lapsi temmattiin Jumalan ja hänen valtaistuimensa luo, 6 ja nainen pakeni autiomaahan. Jumala on sinne valmistanut hänelle turvapaikan, missä hänestä pidetään huolta tuhat kaksisataakuusikymmentä päivää.
----
13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt. 14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.
Tempaus tapahtuu silloin, kun on vielä suhteellisen rauhallista. Ihmiset tekevät pelloilla työtä. Tempauksen jälkeen alkaa sellaiset Ilmestyskirjan mukaiset kauhut maan päällä, ettei enää vihanta kasva pelloilla. Sen jälkeen ei tehdä työtä pellolla. Sen takia tämä tempaus ei tapahdu vasta lopussa, koska silloin ei kukaan pysty tekemään työtä pellolla.
Mt 24:36 "Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä edes Poika, sen tietää vain Isä. 37 Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee. 38 Vedenpaisumuksen edellä ihmiset söivät ja joivat, menivät naimisiin ja naittivat tyttäriään aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin. 39 Kukaan ei aavistanut mitään, ennen kuin tulva tuli ja vei heidät kaikki mennessään. Samoin käy, kun Ihmisen Poika tulee. 40 Kaksi miestä on pellolla: toinen otetaan, toinen jätetään. 41 Kaksi naista on jauhamassa viljaa: toinen otetaan, toinen jätetään.
Ilm 3:10 Sinä olet tarkoin seurannut sanaani ja kestänyt, ja siksi minä puolestani tarkoin varjelen sinua ja pelastan sinut siitä koetuksen hetkestä, joka kohtaa koko maailman ja panee koetteelle maan asukkaat.
Mitä tapahtuu sitten lopussa? Kun Jeesus tulee, elossa olevat nousevat ilmaan Jeesusta vastaan. Tämä ei ole se tempaus, jossa Jumalan seurakunta pelastetaan Jumalan valtaistuimen eteen, vaan se ylös otto tuuliin ja pilviin, joka kokoaa Jumalan omat yhteen. Silloin paholaisen armeija tuhoutuu.
16 Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. 17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 18 Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.
Mm. Petri Paavola ja Toni Torppa sekoittaa virheellisesti nämä kaksi eri tapahtumaan yhdeksi ja lopussa tapahtuvaksi. Heitä ei kannata uskoa. He ovat muutenkin aikamoisia eksyttäjiä. - Adventisti
pyhpyh23647273848 kirjoitti:
Sitten sinua ei kiinnosta Jumalan sanoma sinulle.Ei, vaan minua ei kiinnosta White. Vääristelet sanojani.
Miten ihmeessä sitä onkaan pärjännyt adventistina yli 40 vuotta lukematta Whiteä (paitsi kolme kirjaa joskus aikojen alussa) ja siteeraamatta häntä kirjoituksissaan. Hyvin! - 1234567---
oiuu kirjoitti:
Vai ei tule tempausta ennen Jumalan vihan maljoja? Raamattu kertoo toisin.
Raamattu kertoo tempauksesta Jumalan valtaistuimen eteen. Sen jälkeen vasta lohikäärme alkaa ajamaan takaa maan päälle jätettyjä laittomuudessa eläneitä "uskovia".
Ilm 12:5 Nainen synnytti lapsensa, pojan, joka on paimentava maailman kansoja rautaisella sauvalla. Tämä lapsi temmattiin Jumalan ja hänen valtaistuimensa luo, 6 ja nainen pakeni autiomaahan. Jumala on sinne valmistanut hänelle turvapaikan, missä hänestä pidetään huolta tuhat kaksisataakuusikymmentä päivää.
----
13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt. 14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.
Tempaus tapahtuu silloin, kun on vielä suhteellisen rauhallista. Ihmiset tekevät pelloilla työtä. Tempauksen jälkeen alkaa sellaiset Ilmestyskirjan mukaiset kauhut maan päällä, ettei enää vihanta kasva pelloilla. Sen jälkeen ei tehdä työtä pellolla. Sen takia tämä tempaus ei tapahdu vasta lopussa, koska silloin ei kukaan pysty tekemään työtä pellolla.
Mt 24:36 "Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä edes Poika, sen tietää vain Isä. 37 Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee. 38 Vedenpaisumuksen edellä ihmiset söivät ja joivat, menivät naimisiin ja naittivat tyttäriään aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin. 39 Kukaan ei aavistanut mitään, ennen kuin tulva tuli ja vei heidät kaikki mennessään. Samoin käy, kun Ihmisen Poika tulee. 40 Kaksi miestä on pellolla: toinen otetaan, toinen jätetään. 41 Kaksi naista on jauhamassa viljaa: toinen otetaan, toinen jätetään.
Ilm 3:10 Sinä olet tarkoin seurannut sanaani ja kestänyt, ja siksi minä puolestani tarkoin varjelen sinua ja pelastan sinut siitä koetuksen hetkestä, joka kohtaa koko maailman ja panee koetteelle maan asukkaat.
Mitä tapahtuu sitten lopussa? Kun Jeesus tulee, elossa olevat nousevat ilmaan Jeesusta vastaan. Tämä ei ole se tempaus, jossa Jumalan seurakunta pelastetaan Jumalan valtaistuimen eteen, vaan se ylös otto tuuliin ja pilviin, joka kokoaa Jumalan omat yhteen. Silloin paholaisen armeija tuhoutuu.
16 Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. 17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 18 Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.
Mm. Petri Paavola ja Toni Torppa sekoittaa virheellisesti nämä kaksi eri tapahtumaan yhdeksi ja lopussa tapahtuvaksi. Heitä ei kannata uskoa. He ovat muutenkin aikamoisia eksyttäjiä.Tempauksen jälkeen maan päällä hiljenee, sillä kaikki jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.
- kkjhkh
1234567--- kirjoitti:
Tempauksen jälkeen maan päällä hiljenee, sillä kaikki jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.
Ei hiljene. Sen jälkeen alkaa kovat vitsaukset ja antikristus alkaa kiduttamaan niitä, jotka eivät ota pedon merkkiä. Taivaalta ei tule sadetta ja aurinko alkaa korventamaan maata niin, ettei pelloilla kasvat ruoka. Vesistöistä muuttuu suuria alueita juomakelvottomaksi. Tulee ankara pula ruuasta ja juomavedestä.
1. Ennen vihan aikaa Jumala tempaa omansa pois.
2. Antikristus vainoaa maan päälle jätettyjä noin 3,5 vuotta
3. Jeesus tehdessä paluun kokoaa omansa pilvien päälle ja antikristuksen joukot tuhotaa
4. Alkaa 1000-vuotinen rauhanvaltakunta, jota johtaa Jeesuksen kanssa 144000 messiaanista juutalaista - 1234567---
kkjhkh kirjoitti:
Ei hiljene. Sen jälkeen alkaa kovat vitsaukset ja antikristus alkaa kiduttamaan niitä, jotka eivät ota pedon merkkiä. Taivaalta ei tule sadetta ja aurinko alkaa korventamaan maata niin, ettei pelloilla kasvat ruoka. Vesistöistä muuttuu suuria alueita juomakelvottomaksi. Tulee ankara pula ruuasta ja juomavedestä.
3. Jeesus tehdessä paluun kokoaa omansa pilvien päälle ja antikristuksen joukot tuhotaa
4. Alkaa 1000-vuotinen rauhanvaltakunta, jota johtaa Jeesuksen kanssa 144000 messiaanista juutalaistaTämän tuhoutuneen maan päälläkö 1000-vuotista rauhanvaltakuntaako vietätte. Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan vasta 1000-vuoden jälkeen kun jumalattomat on ensin kuolleista herätetty tuomiolle ja tulella tuhottu ?
- hjkhjkhkj
1234567--- kirjoitti:
Tämän tuhoutuneen maan päälläkö 1000-vuotista rauhanvaltakuntaako vietätte. Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan vasta 1000-vuoden jälkeen kun jumalattomat on ensin kuolleista herätetty tuomiolle ja tulella tuhottu ?
Jumala korjaa Ilmestyskirjan ajan tuhot samalla tavalla, mitä teki vedenpaisumuksen jälkeen. Kun vesi laski, niin oli tuore öljypuun oksa linnun suussa. 1000-vuotiskausi on maan päällä.
Ilmestyskirjan 14.-luku kertoo, että neljä kuusisiipistä, 24 vanhinta ja 144000 messiaanista juutalaista seisoo Siionin vuorella Karitsan edessä. Siionin vuori on Jerusalemissa. Ei tämä ole taivaassa. Jeesus hallitsee 1000-vuotiskautta maan päällä. Siitä ajasta kertoo Vanha testamentti todella paljon mm. Jesaja, Miika, Mooses ja Sakarja.
Jumalattomat nousevat kuolleista toisessa ylösnousemuksessa 1000-vuotiskauden jälkeen. Silloin on viimeinen tuomio. Hieman sitä ennen käydään Googin ja Maagogin sota, jossa maapallo tuhoutuu uudelleen tulessa. Sen jälkeen vasta luodaan uusi maapallo ja taivas. - 1234567---
hjkhjkhkj kirjoitti:
Jumala korjaa Ilmestyskirjan ajan tuhot samalla tavalla, mitä teki vedenpaisumuksen jälkeen. Kun vesi laski, niin oli tuore öljypuun oksa linnun suussa. 1000-vuotiskausi on maan päällä.
Ilmestyskirjan 14.-luku kertoo, että neljä kuusisiipistä, 24 vanhinta ja 144000 messiaanista juutalaista seisoo Siionin vuorella Karitsan edessä. Siionin vuori on Jerusalemissa. Ei tämä ole taivaassa. Jeesus hallitsee 1000-vuotiskautta maan päällä. Siitä ajasta kertoo Vanha testamentti todella paljon mm. Jesaja, Miika, Mooses ja Sakarja.
Jumalattomat nousevat kuolleista toisessa ylösnousemuksessa 1000-vuotiskauden jälkeen. Silloin on viimeinen tuomio. Hieman sitä ennen käydään Googin ja Maagogin sota, jossa maapallo tuhoutuu uudelleen tulessa. Sen jälkeen vasta luodaan uusi maapallo ja taivas.1000-vuotiskausi maanpäällä,ei, ei, vaan taivaassa.
Tuhatvuotiskauden ennustukset eivät voi toteutua enää Kristuksen toisen tulemisen jälkeen, sillä niiden olisi tullut toteutua, ennen Jeesuksen Kristuksen ristiinnaulitsemista, maan päällä. Israelin kansa ei tubtenut Messiastaan, vaan he naulitsivat Hänet ristille, niin 1000-vuotinen rauhanvaltakausi jäi toteutumatta.
Jos Jeesusta ei olisi naulittu ristille Hänen tullessaan ensimmäisen kerran maan päälle Messiaana ja Kuninkaana, olisivat Vanhanliiton ennustukset toteutuneet, ja Jeesus olisi ollut Kuninkaana 1000-vuotisessa valtakunnassa, ja kaikki ennustukset olisivat täyttyneet, ja NUORIN OLISI KUOLLUT 100-VUOTIAANA JA SYNNINTEKIJÄ JOUTUNUT KIROUKSEEN 100-VUOTIAANA.
Niin mikä rauhanvaltakunta se sellainen on jossa on synnintekijöitä ja kuolemaa 100-vuotiaana ? Eiköhän näistä synnintekijöistä ole saatu jo ihan tarpeeksi, ennen Jeesuksen toista tulemista.
100% varmaa on se, että Jeesus vie omansa 1000-vuodeksi taivaaseen, siellä ei ole synnintekijöitä, eikä kuolemaa oleva.
Kaikki jumalattomat synnintekijät ovat kuolleina 1000-vuotta odottamassa tuomion ylösnousemusta 1000-vuoden jälkeen.
Vanhaa ei paikkailla, sillä Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan 1000-vuoden jäkeen. - 1234567---
kkjhkh kirjoitti:
4. Alkaa 1000-vuotinen rauhanvaltakunta, jota johtaa Jeesuksen kanssa 144000 messiaanista juutalaistaKolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia, samoin kuin 42 kuukautta, ja 1260 profeetallista päivää, eli vuotta, jotka kaikki ovat yhtä pitkiä. Saman pituinen aika on myöskin aika, kaksi aikaa, ja puoli aikaa, jotka tekevät kolme ja puoli vuotta mennyttä aikaa. 1260 vuotta kesti keskiaikainen vaino, siinä on kolme ja puolivuotinen profeetallisten aikojen sanoma.
Ennen Jeesuksen toista tulemista, ovat KAIKKI viimeiset vitsaukset, vihat, ahistukset, vaivat, vainot, sodat, ja pedon kumartamiset. Ensin ilmestyy myöskin tuo laiton jonka Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä, samassa tuhoutuvat kaikki jumalattomat.
Viimeisin vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon, ja pedon kumartajien taholta, näissä vainoissa tulevat viimeiset marttyyrit, ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessa vie omansa 1000-vuodeksi taivaaseen.
Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein, että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran. - chfghf
1234567--- kirjoitti:
Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia, samoin kuin 42 kuukautta, ja 1260 profeetallista päivää, eli vuotta, jotka kaikki ovat yhtä pitkiä. Saman pituinen aika on myöskin aika, kaksi aikaa, ja puoli aikaa, jotka tekevät kolme ja puoli vuotta mennyttä aikaa. 1260 vuotta kesti keskiaikainen vaino, siinä on kolme ja puolivuotinen profeetallisten aikojen sanoma.
Ennen Jeesuksen toista tulemista, ovat KAIKKI viimeiset vitsaukset, vihat, ahistukset, vaivat, vainot, sodat, ja pedon kumartamiset. Ensin ilmestyy myöskin tuo laiton jonka Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä, samassa tuhoutuvat kaikki jumalattomat.
Viimeisin vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon, ja pedon kumartajien taholta, näissä vainoissa tulevat viimeiset marttyyrit, ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessa vie omansa 1000-vuodeksi taivaaseen.
Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein, että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran.Pedon merkki ei ole sunnuntai, vaan oikeaan käteen tai otsaan asennettava merkki, jota ilman ei voi käydä kauppaa. Kädessä ei voi olla sunnuntaita.
Sinun ajatuksesi on todella harhassa. Niitä on turha tässä enempää oikoa. Olet tainnut lukea liikaa vääriä kirjoja. - 1234567---
chfghf kirjoitti:
Pedon merkki ei ole sunnuntai, vaan oikeaan käteen tai otsaan asennettava merkki, jota ilman ei voi käydä kauppaa. Kädessä ei voi olla sunnuntaita.
Sinun ajatuksesi on todella harhassa. Niitä on turha tässä enempää oikoa. Olet tainnut lukea liikaa vääriä kirjoja.Ellei tunnista petoa, niin ei tunnista pedon merkkiäkään.
Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat: Jumalan käskyi wastaan räyskyi. Räyskytty on, räyskyminen jatkuu yhä.
Katolinen kirkko siirsi pyhyyden lauantailta sunnuntaille v.364 jKr. Laodikean kirkolliskokouksessa.
Suuren osan otsan sisäpuolelle on iskostettu sunnuntai, vauvasta vaariin,, eri yhteyksissä. Kotona, koulussa sunnuntai pyhäkoulussa ja kaikkialla. Lueskelin taannoin ala-asteen uskontokirjaa, jossa kerrotaan: Sunnuntai on lepopäivä kirkonkellot kutsuvat meitä kirkkoon.
Saa KAIKKI suuret ja pienet kumartamaan itseään peto.
Sirut ovat hyviä oikein käytettynä. Siru on ollut jo aikaa sirukorteissa. - dfgdgd
1234567--- kirjoitti:
Ellei tunnista petoa, niin ei tunnista pedon merkkiäkään.
Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat: Jumalan käskyi wastaan räyskyi. Räyskytty on, räyskyminen jatkuu yhä.
Katolinen kirkko siirsi pyhyyden lauantailta sunnuntaille v.364 jKr. Laodikean kirkolliskokouksessa.
Suuren osan otsan sisäpuolelle on iskostettu sunnuntai, vauvasta vaariin,, eri yhteyksissä. Kotona, koulussa sunnuntai pyhäkoulussa ja kaikkialla. Lueskelin taannoin ala-asteen uskontokirjaa, jossa kerrotaan: Sunnuntai on lepopäivä kirkonkellot kutsuvat meitä kirkkoon.
Saa KAIKKI suuret ja pienet kumartamaan itseään peto.
Sirut ovat hyviä oikein käytettynä. Siru on ollut jo aikaa sirukorteissa.Sunnuntai on väärä sapatin päivä, mutta sunnuntai ei ole Ilmestyskirjan pedon merkki. Sinä sanot, että sirut ovat hyviä oikein käytettynä. Tästä tunnistan käärmeen puheen. Jumala sinut tuomitkoon.
- 1234567---
dfgdgd kirjoitti:
Sunnuntai on väärä sapatin päivä, mutta sunnuntai ei ole Ilmestyskirjan pedon merkki. Sinä sanot, että sirut ovat hyviä oikein käytettynä. Tästä tunnistan käärmeen puheen. Jumala sinut tuomitkoon.
Väitä mitä väität, niin sunnuntai on pedonmerkki, ja vastaavasti sapatti on Jumalan merkki.
Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia, josta kolmas enkeli varoittaa. Ellei tunnista petoa ja pedonmerkkiä, on vaara jäädä pedon saaliiksi, sillä peto on ovela. - näinseonnn
1234567--- kirjoitti:
Väitä mitä väität, niin sunnuntai on pedonmerkki, ja vastaavasti sapatti on Jumalan merkki.
Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia, josta kolmas enkeli varoittaa. Ellei tunnista petoa ja pedonmerkkiä, on vaara jäädä pedon saaliiksi, sillä peto on ovela.Sinulla on kierot käärmeen valheet. Pedon merkki on käteen tai otsaan otettava merkki. Merkissä lukee pedon nimi tai sen luku, mikä voi ehkä tarkoittaa, että pedon nimi on kirjoitettu siihen lukusarjana eli elektronisesti. Merkki on mitä todennäköisimmin ihon alle asennettava siru, joka on etäluettava luotto/maksukortti. Sunnuntai ei ole pedon luku, eikä siitä saa laskettua lukua 666. Paavin käyttämästä arvonimestä Vikarius filii dei (Jumalan Pojan sijainen) saa laskettu roomalaisilla luvuilla luvun 666.
Ilm 13: 16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin. 17 Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku. 18 Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.
Ilm 14:9 Näiden kahden jäljessä tuli vielä kolmas enkeli, joka kuulutti kovalla äänellä: "Se, joka kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa otsaansa tai käteensä sen merkin, 10 joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä. 11 Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa -- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen. - mot---
1234567--- kirjoitti:
Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia, josta kolmas enkeli varoittaa. Ellei tunnista petoa ja pedonmerkkiä, on vaara jäädä pedon saaliiksi, sillä peto on ovela.Se, että sunnuntai on pedon merkki, on muistaakseni Ellen G Whiten keksimä harhaoppi. Se tässä on parodiaa, että roomalaisilla numeroilla laskettuna Ellen G Whiten nimestä saa laskettua 666 samalla tavalla, miten saa laskettua Paavin armonimestä Vicarius filii dei.
Ellen Gould White
Ellen = L L=100,
Gould=U L D=555,
White=a double 'U' = 2 'V's 1 =11.
100 555 11 = 666
Paavin instituutiosta löytyy peto ja käteen asennettava pedon merkki on mikrosiru, johon on ohjelmoitu pedon nimi ja nimen luku. - 1234567---
mot--- kirjoitti:
Se, että sunnuntai on pedon merkki, on muistaakseni Ellen G Whiten keksimä harhaoppi. Se tässä on parodiaa, että roomalaisilla numeroilla laskettuna Ellen G Whiten nimestä saa laskettua 666 samalla tavalla, miten saa laskettua Paavin armonimestä Vicarius filii dei.
Ellen Gould White
Ellen = L L=100,
Gould=U L D=555,
White=a double 'U' = 2 'V's 1 =11.
100 555 11 = 666
Paavin instituutiosta löytyy peto ja käteen asennettava pedon merkki on mikrosiru, johon on ohjelmoitu pedon nimi ja nimen luku.Ei mitään mottia ! Viisaat ja ymmärtäväiset tietävät, että sunnuntai on pedonmerkki. Ellenikin kuului näihin ymmärtäväisiin.
- ghjghjhj
1234567--- kirjoitti:
Ei mitään mottia ! Viisaat ja ymmärtäväiset tietävät, että sunnuntai on pedonmerkki. Ellenikin kuului näihin ymmärtäväisiin.
Jumala ei ole asettanut Elleniä seurakunnan opettajaksi, koska Jumala on kieltänyt naisten opettaa seurakuntaa. Sinä olet hurahtanut väärään profeettaan.
- 1234567---
hjkhjkhkj kirjoitti:
Jumalattomat nousevat kuolleista toisessa ylösnousemuksessa 1000-vuotiskauden jälkeen. Silloin on viimeinen tuomio. Hieman sitä ennen käydään Googin ja Maagogin sota, jossa maapallo tuhoutuu uudelleen tulessa. Sen jälkeen vasta luodaan uusi maapallo ja taivas.On tämä VALTAVAN SUURI HARHAOPPI, että pyhät viettäisivät 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa tuhoutuneen maan päällä.
Pelastuneet adventistit Sapatin Herra Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen. Siellä ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva. Luukas 6.:23. Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa, sillä katso teidän palkkanne on SUURI TAIVAASSA.
kAIKKI jumatattomat pedon kumartajat ovat täysin hiljaa, kuolleina sen 1000-vuotta, odottamassa tuomion ylösnousemusta 1000:nen vuoden jälkeen. - 1234567---
ghjghjhj kirjoitti:
Jumala ei ole asettanut Elleniä seurakunnan opettajaksi, koska Jumala on kieltänyt naisten opettaa seurakuntaa. Sinä olet hurahtanut väärään profeettaan.
Elleni viisaana naisena kehoitti tutkimaan Suurempaa Valoa Raamattua. Suuresta Valosta Raamatusta onkin selvennyt, että nainen ei voi olla pappi/pastori.
Miljoonia on tullut uskoon luettuaan kirjan "Suuri Taistelu". Ellenillä paljon hyviä kirjoja joihin kannattaa tutustua.
On monia naisprofeettoja esim. Hulda ja monia muita. Filippuksella oli neljä tytärtä joilla oli profetoimisen lahja. Mitä Jumala ilmoittaa naisprofeetoille, Naisprofeetta saa tuoda ne kansalle tiettäväksi. - ghjgjgh
1234567--- kirjoitti:
Elleni viisaana naisena kehoitti tutkimaan Suurempaa Valoa Raamattua. Suuresta Valosta Raamatusta onkin selvennyt, että nainen ei voi olla pappi/pastori.
Miljoonia on tullut uskoon luettuaan kirjan "Suuri Taistelu". Ellenillä paljon hyviä kirjoja joihin kannattaa tutustua.
On monia naisprofeettoja esim. Hulda ja monia muita. Filippuksella oli neljä tytärtä joilla oli profetoimisen lahja. Mitä Jumala ilmoittaa naisprofeetoille, Naisprofeetta saa tuoda ne kansalle tiettäväksi.Raamatun mukaan väärän profeetan kirjoja ei saa lukea. Mistä tiedät, onko kukaan "uskoon" tulleista pelastunut, kun lukenut Elleniä? Et mistään. Kun uskoo valheita, niin se estää taivaaseen pääsyn.
- 1234567---
ghjgjgh kirjoitti:
Raamatun mukaan väärän profeetan kirjoja ei saa lukea. Mistä tiedät, onko kukaan "uskoon" tulleista pelastunut, kun lukenut Elleniä? Et mistään. Kun uskoo valheita, niin se estää taivaaseen pääsyn.
Sinäkö osaat määritellä oikeat ja väärät profeetat, ja kenen kirjoja saa lukea ja kenen ei ?
Väärät profeetat tunnistetaan siitäkin kun he opettavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille.
- niinpäniiiin
Ellen White kirjoitti monia kirjoja, joita luetaan edelleen paljon. Jumala on ilmoittanut, ettei nainen voi opettaa seurakunnassa. Se on Jumalan käsky. Jos joku ei tätä tunnusta, niin Jumalakaan ei tunnusta häntä. Ellen White oli siis väärä opettaja, jonka kirjoja ei saa lukea.
1 Kr 14:33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa, 34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. 35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. 36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky. 38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.- kysynpävaa
Naisten tuli olla vaiti sen vuoksi, ettei kokoukseen tulisi epäjärjestystä. Tässä ei siis ollut lainkaan kyse naisten julistajana olemisesta, vaan puhumisesta kesken muiden esiintymisen. Annettiinhan samassa yhteydessä neuvo: "Jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään". En usko,että Paavalilla olisi tänä päivänä mitään naisia vastaan.Uskon että hän hyväksyisi naiset opetamaan tänä päivänä.
- dfgdfgdf
kysynpävaa kirjoitti:
Naisten tuli olla vaiti sen vuoksi, ettei kokoukseen tulisi epäjärjestystä. Tässä ei siis ollut lainkaan kyse naisten julistajana olemisesta, vaan puhumisesta kesken muiden esiintymisen. Annettiinhan samassa yhteydessä neuvo: "Jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään". En usko,että Paavalilla olisi tänä päivänä mitään naisia vastaan.Uskon että hän hyväksyisi naiset opetamaan tänä päivänä.
Nainen ei saa opettaa seurakuntaa ja seurakunnan paimenena voi olla vain mies, jolla on enintään yksi vaimo. Teksti on päivän selvää ja se on Jumalan käsky.
- 1234567---
kysynpävaa kirjoitti:
Tämä on sitä vesittelyjen vesittelyä, jota aina tämän tästä kuulee. Olette te taitavia vesittelijöitä.
- Samalla-tavallako
Kyllähän sitä Jesseä vähän vituttaa, kun se pamahtaa niillä pilvivankkureillaan tänne Tellukselle ja suurin osa maan asukkaista on perustanut siirtokunnat Marssiin.
- Todellavakavaa
Tämä Ellen White jumalointi on mennyt pitkälle.
-"Totuuden Valo"
- säätiöinti
- profeetan hengelle oma opinkohtansa
- oikea profeetta
- obeliski, saatanan symboli haudalla- 1234567---
Todella vakavaa, vaikuttaa siltä että et itse tunne Raamatun totuuksia.
- aikamoista
Tämä arvio Ellen G. Whiten päävammasta olikin minulle uusi näkemys tai tieto. Asiaa on tietysti hieman vaikeaa selvittää näin jälkikäteen, mutta näköjään yritetty on. Tässä linkissä on jonkunmoinen katsaus aiheeseen: https://www.nonegw.org/headinjury.shtml
Ehkä asiaan tulee vielä joskus jotain lisätietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1386305Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto705237Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213270Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1132423Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12018Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne161303- 801174