Ajoin autolla suurempaa tietä ja siihen risteävällä tiellä näin suden. Toki takaviistosta. Tämä tosiaan Somerolla. Onko paikkakunnalla ollut muita havaintoja? Oli kiire ja ei ehkä niin helposti jälkiä löydettävissä yleiseltä tieltä. En ole ainakaan kuullut, että susia olisi paikkakunnalla ainakaan pysyvästi.
Susi tiellä
9
2634
Vastaukset
- serppe
olisit ottanut kännykällä kuvan jäljistä
- Vhgfjiyh
Se oli mun piski vaan karkuteille kun se ei täkkää puli päisistä
- Suti
Saattaa olla yksinäinen kulkuri. Tosin seudulla on esiintynyt susi tai pari viimeisten vuosien aikana. Mutta laumaa ei ole näyttänyt muodostuvan. Onko metsäalue sitten tarpeeksi laaja edes nykyisille susille, ehkä ei.
- somerokati
Eilen illalla 20:40 Somerolle ajaessa Hyönölän jälkeen juuri ennen Leppäkorven tienhaaraa näin oikein hyväkuntoisen suden viiden metrin päästä. Susi meni matalaksi matalaan ojaan. Pysäytin auton ja katselimme toisiamme hetken. Susi aivan rauhallisesti nousi ja siirtyi noin viiden metrin päähän vielä hetkeksi tuijottelemaan ennen poistumistaan. Autoni vauhti oli tiukan kurvin ja juuri tekemäni peura havainnon vuoksi aivan hiljainen. Olen nähnyt tässä samassa kohtaa jo hirviä ja peuroja aiemmin. Olikohan susi sitä yksinäistä peuraa seuraamassa?
- SomppuSomero
Eikös Somppu Somerolla landepaukut ole susia nähneet? Onko siinäkin niin ihmeellistä et pittää Suoli24:lla turista vuositolkulla ja juoruta asiasta?
- Tammelassa
En halua susia Torrolle, se on Tammelan puolella. Taidat olla itse aika juntti.
Vieraat juntit vittuun Torron suolta! Siellä suon laitamilla riittää jotain koirien kusettajia ihan tarpeeksi, maat ovat yksityisten eikä sinne kaivata idiootteja muualta.
En ole itse susiin onneksi törmännyt noiden kymmenien vuosien aikana kun olen liikkunut siellä sukuni mailla. En ole koiran omistajakaan.
- RainC
Yöllä näin Somerolta tullessa suden. Somerniemen kohdalla tieltä juoksi 2 peuraa, tien vieressä jolkotti susi selvästi hengästyneenä. Ilmeisesti oli jahti menossa.
- Enemmänkuinluullaan
Onhan noita. Peuroja niin paljon, niin sudet viihtyvät. Vaikea uskoa vain 2-3 väitettyyn yksilöön, kun jatkuvasti tulee havaintoja ja pomppivät ilta-yöaikaan tiellä.
- Susihavainto
Eilen illalla viimeksi havainto kahdesta sudesta Somerniemen kohdalla. Toinen jäi melkein auton alle. Peuraa jahtasivat. Onhan noita aina ollut ja hyvä että liikkuvat alueella. Peuroja ja hirviä niin perkeleesti, jospa nyt vähenisi edes vähän!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3162837Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011443- 1081281
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991255Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581205- 481105
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781017Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24921- 33817