Kertokaas joku mulle (SLU AUKista) suojelu aliupseerikoulu? Miten homma lähtee etenemään?
Säkylään siis
Suojelu aliupseeri
5
2290
Vastaukset
- Aukkiin
Muakin kiinnostas tämä kun netistä ei löydy oikein tietoa
- Oiniitäaikoja_
Oi ittu. Olin fyysikkojoukoissa siellä kertaamassa joskus vuonna 1 ja 2. Olihan se hauskaa aikaa kun varusmiehet toi näytteitä ja me mitattiin niiden säteilyä. Meiltä otettiin radiotkin pois kun meillä oli 2 mestaa 10 metrin päässä toisistaan ja me kutsuttiin toinen porukka aina radiolla kahville. Se kutsu meni vissiin jonnekin muuallekin, kai se itutti niitä jos ei ollut kahvia niillä.
Käytiin me sitten puolustusvoimien myrkkylabrassakin missä ne testas kaasunaamareita sariinilla ja muilla kaasuilla. Oli se veikee paikka, kaikki lattiat ja seinät metallia, hitsatut saumat ja pyöreet nurkat. Ei pääse hullut kusemaan nurkkiin. - Anonyymi
Olin Slukissa, silloin kun se oli vielä tikkakoskella.
Ihan sluiba mesta. - Anonyymi
Omana inttiaikana minun alokasajan ryhmänjohtaja oli SLUKin käynyt alikessu, sen takia myöhästyikin körrien vastaanottamisesta ja tuli remmiin vasta monta viikkoa myöhemmin. Ei ainakaan meidään könsyjen nähden tehnyt mitään muista ryhmänjohtaja-alikeista poikkeavaa.
- Anonyymi
Jos ne ajat olivat 80-luvulla niin silloin ainakin Santiksessa sotilaspassiin merkittiin ensisijainen pätevyys ihan stetsonista vetämällä. Itselle tuli tiedusteluryhmän johtajan pätevyys vaikka olin ihan perus nurmipora enkä missään sen kummemmassa tiedustelussa koskaan mukana. Kaverille lätkäistiin tarkka-ampuja eikä ollut kertaakaan rynkkyä kummemmalla ampunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370