On kuulemma kolahtanut postikonttoriini.
Tuskin maltan odottaa että pääsen lukeaan;
https://www.levykauppax.fi/book/nightwish/nightwish_we_were_here/#555098
We were here
7
300
Vastaukset
- I_was_there_too
Kiitos kun muistutit tästä kirjasta, pitääpä laittaa tilaukseen.
- loistavateos
On muuten ylivoimaisesti paras ja tunteikkain opus joka Nightwishista on kirjoitettu.
- sallinappanahka
Ostan, jos exien potkut on käyty läpi juurta noitain mitään salaamatta, vaikka menneet eivät kiinnosta minua enää pätkääkään.:)
- Joskuskäyniin
Itse just alotin lukemaan. Eikai tuossa potkuista oo tarkotus puhuakkaa?
- Mörrkö
Onko tää oikeasti hyvä? Aika kallis, en viitsi ostaa jos on vaan kuvia ja samoja iänikuisia lausuntoja jotka on miljoona kertaa haastatteluissa kerrottu. Onko tässä jotain uutta asiaa?
- lausuntotaiteilija
Kirjahan perustuu täysin "lausuntoihin" eli bändin jäsenet ja vähän muutkin kertovat turneesta. Hyvin emotionaalisesti - harvinaisen suorastaan...
- sallinappanahka
Kirjaa käsiteltiin äsken klo 20-21 Tero Lieteen vetämässä ohjelmassa. Haastateltavana oli kirjan tekijä. Haastattelija ei saanut aiheesta irti mitään, mutta en muuta odottanutkaan.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428