On kuulemma kolahtanut postikonttoriini.
Tuskin maltan odottaa että pääsen lukeaan;
https://www.levykauppax.fi/book/nightwish/nightwish_we_were_here/#555098
We were here
7
308
Vastaukset
- I_was_there_too
Kiitos kun muistutit tästä kirjasta, pitääpä laittaa tilaukseen.
- loistavateos
On muuten ylivoimaisesti paras ja tunteikkain opus joka Nightwishista on kirjoitettu.
- sallinappanahka
Ostan, jos exien potkut on käyty läpi juurta noitain mitään salaamatta, vaikka menneet eivät kiinnosta minua enää pätkääkään.:)
- Joskuskäyniin
Itse just alotin lukemaan. Eikai tuossa potkuista oo tarkotus puhuakkaa?
- Mörrkö
Onko tää oikeasti hyvä? Aika kallis, en viitsi ostaa jos on vaan kuvia ja samoja iänikuisia lausuntoja jotka on miljoona kertaa haastatteluissa kerrottu. Onko tässä jotain uutta asiaa?
- lausuntotaiteilija
Kirjahan perustuu täysin "lausuntoihin" eli bändin jäsenet ja vähän muutkin kertovat turneesta. Hyvin emotionaalisesti - harvinaisen suorastaan...
- sallinappanahka
Kirjaa käsiteltiin äsken klo 20-21 Tero Lieteen vetämässä ohjelmassa. Haastateltavana oli kirjan tekijä. Haastattelija ei saanut aiheesta irti mitään, mutta en muuta odottanutkaan.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833