Tyly hiljaisuus

sunnuntaikallubbi

Oletko koskaan jättänyt ketään hiljaisuuteen? Miksi?

83

3035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qtsb

      Olen. Vatipää kysyy että miksi.

      • sopiitilanteeseeni

        Onneksi et ole hän. Ilkeältäkin kuulostat.


      • sitäsaitmitätilasit
        sopiitilanteeseeni kirjoitti:

        Onneksi et ole hän. Ilkeältäkin kuulostat.

        Sanoo joku joka on jätetty hiljaisuuteen. Et taida olla kovin haluttua seuraa.
        Hahaha


      • sopiitilanteeseeni
        sitäsaitmitätilasit kirjoitti:

        Sanoo joku joka on jätetty hiljaisuuteen. Et taida olla kovin haluttua seuraa.
        Hahaha

        Niin jätettiin. Olen kyllä haluttua seuraa, mutta mies ei vastannut minulle.


      • oletmenneentalvenlunta
        sopiitilanteeseeni kirjoitti:

        Niin jätettiin. Olen kyllä haluttua seuraa, mutta mies ei vastannut minulle.

        Et todellakaan ole haluttua seuraa sille miehelle, mieti vähän! Se jätti sinut hiljaisuuteen.


      • sopiitilanteeseeni
        oletmenneentalvenlunta kirjoitti:

        Et todellakaan ole haluttua seuraa sille miehelle, mieti vähän! Se jätti sinut hiljaisuuteen.

        Niin, mutta hieman ihmettelen sitä. Ei tunneta mitenkään ja sitten hän ei vastannut. Ei hän voi tietää millaista seuraa olisi edes tarjolla.


      • uuttamakkaraahiillokseen
        sopiitilanteeseeni kirjoitti:

        Niin, mutta hieman ihmettelen sitä. Ei tunneta mitenkään ja sitten hän ei vastannut. Ei hän voi tietää millaista seuraa olisi edes tarjolla.

        No sitten mies on runkku ja sun on parempi elää ilman sitä.


      • sopiitilanteeseeni
        uuttamakkaraahiillokseen kirjoitti:

        No sitten mies on runkku ja sun on parempi elää ilman sitä.

        Sitten mies on runkku. Vähän pahastuin siitä, että jätti huomiotta tuntemattomalta.


      • Tyhmäämmä
        oletmenneentalvenlunta kirjoitti:

        Et todellakaan ole haluttua seuraa sille miehelle, mieti vähän! Se jätti sinut hiljaisuuteen.

        Olen väärässä osiossa mutta kysyn kuitenkin saako työnt.luoda oman henk.koh.sähk.postiosoitteensa outlooc


    • toimivaakin

      Kun huomasin että olin ei toivottua seuraa .

    • yhdessämuttayksin

      Hiljaisuuteen ei koskaan pitäisi ketään jättää. Asiat tulisi selvittää ja syyt hiljaisuuteen tulisu kertoa avoimesti. Pitäisi kertoa, että ei ole tunteita toista kohtaan ja en nyt halua sinulta viestejä enempää. Pitäisi sanoa, että menee elämässään eteenpäin, eikä halua enää tavata toista missään asioissa.

      Kuitenkin pitäisi ymmärtää myös sitä, että toinen tekee surutyötä omalla tavallaan. Toiset haluaisivat pitää jonkinlaisen yhteyden vielä suhteen jälkeenkin hetken aikaa, jotta saisivat purkaa asiaa sille oikealle ihmiselle, jota asia koskee eikä muille.

      Toisille helpompaa on pistää kaikki poikki samalla kerralla. Itkeä yksinään ja vähitellen jatkaa matkaa.

      Minusta vaikka suhde loppuisi pitäisi molemmilla olla sen verran ystävällisyyttä, että suhteen lopettaminenkin sujuisi molemmille mahdollisimman kivuttomasti.

      • vnjnjf

        Asiat tulisi selvittää?! Kokeile tuota narsistisen kumppanin kanssa niin huomaat että ei toimi. Kyky introspektioon puuttuu ja taakse jää vain kytevä raunio ja mieli täynnä kysymyksiä. Tilanne on vain hyväksyttävä ja jatkettava eteen päin. Tuntuu kurjalta jäädä yksin epäselvien asioiden äärelle mutta muuta vaihtoehtoa ei ole.


    • Hiljaisuuskertoopaljon

      Olen. Hetkeksi piti vetäytyä syrjään oman itseni ja selviytymisen takia. Otin kyllä myös hiljaisuuden jälkeen itse yhteyttä. Totaalihiljaisuutta en tekisi kenellekään. Osaan keskustella ja lopettaa yhteydenpidon muuten kuin hiljentymällä.

    • Stvolhankar

      Elämäni suurin virhe!. Rakkaus, hiljaisuus, pelko, pakeneminen. Hänestä jäljelle jäi muisto ja suuri ikävä.

      • rakkausonharvinaista

        Tätä mä en koskaan ymmärrä. Miksi paeta rakkautta?


      • tuskinunohtanut

        Miksi et kerro tuota kaikkea hänelle? Mistä tiedät vaikka hänkin ikävöisi edelleen ja ymmärtäisi sinua kuitenkin kaikesta huolimatta?


      • Yhäodotan
        tuskinunohtanut kirjoitti:

        Miksi et kerro tuota kaikkea hänelle? Mistä tiedät vaikka hänkin ikävöisi edelleen ja ymmärtäisi sinua kuitenkin kaikesta huolimatta?

        Justiin näin! Minäkin jäin vaille vastauksia. Menin eteenpäin, mutta en ole unohtanut, vaikka aikaa on jo tosissaan kulunut. En odota muuta, haluaisin vain ymmärtää.


      • Sivustajoku
        Yhäodotan kirjoitti:

        Justiin näin! Minäkin jäin vaille vastauksia. Menin eteenpäin, mutta en ole unohtanut, vaikka aikaa on jo tosissaan kulunut. En odota muuta, haluaisin vain ymmärtää.

        Kauanko aikaa on kulunut?


      • Yhäodotan
        Sivustajoku kirjoitti:

        Kauanko aikaa on kulunut?

        Vuosia. Niitäkin paljon. Tarkemmin en halua sanoa.


    • puuavatartähän

      En ole, se on niin epäkohteliasta. Olen sanonut nätisti että nyt aika tms riitä enempään yhteydenpitoon. Minut on kyllä pari kertaa jätetty hiljaisesti, mutta ei olleet niin tärkeitä että olisi tuntunut missään.

    • syyt_ja_seuraukset

      Tämä on yleistä naisille. Miks ihmettelisi , jos mieskin tekee noin ? Nyt tiedät mitä mies kokee.

    • Kasaan

      Olen tietenkin kun huomasin naisen hyödyttömyyden paiskasin hänet ulos kuin paskaisen tiskirätin kaatopaikalle.

    • 4723

      Jätin miehen hiljattain koska hänellä ilmeisesti muitakin naisia samaan aikaan, en viitsi olla varalla.
      Onhan hänellä nyt aikaa muille naisille,, viestiin vastaaminenkin oli niin työlästä etten viitsi häiritä edes sen vertaa että kertoisin etten aio enää kirjoitella.

      • taksiiiiiiii

        Onko myös naiskuski josta ei luovu. Vaimonkin mielen pahoittaa kuskinaisen vuoksi.


    • Enhalunnuthäiritä

      En ottanut enää yhteyttä yhteen mieheen, muttei hänkään muhun. Eli tavallaan ehkä(?)
      Oli sellanen olo ettei häntä kiinnosta niin siksi

    • niinhänSEon

      Hiljaisuuteen jättäminen on todella epäkohteliasta varsinkin, jos on vasta sanonut haluavansa nähdä ja tutustua.
      Vain todella huonokäytöksiset tyhmät wt ihmiset tekevät niin.

      • Jooniinonkin

        Kai mä sitten olen tyhmä wt ihminen.. :( *huokaus*


      • Pällipää
        Jooniinonkin kirjoitti:

        Kai mä sitten olen tyhmä wt ihminen.. :( *huokaus*

        Oot pälli, jos oot toiminu noin.


      • Jooniinoonkin
        Pällipää kirjoitti:

        Oot pälli, jos oot toiminu noin.

        Niin olenkin mutta mites sitä enää muuttaa?


      • Jooniinoonkin
        Pällipää kirjoitti:

        Oot pälli, jos oot toiminu noin.

        Voisin kyllä kertoa miksi... mutta ei taida toista kiinnostaa :/


      • odotanettäkertoisit
        Jooniinoonkin kirjoitti:

        Voisin kyllä kertoa miksi... mutta ei taida toista kiinnostaa :/

        Kyllä se kiinnostaisi. Tämä hiljaisuus ei tunnu kivalta..


      • Jooniinoonkin
        odotanettäkertoisit kirjoitti:

        Kyllä se kiinnostaisi. Tämä hiljaisuus ei tunnu kivalta..

        Mutta en voi kertoa muuten kuin kasvotusten..


      • odotanettäkertoisit
        Jooniinoonkin kirjoitti:

        Mutta en voi kertoa muuten kuin kasvotusten..

        Tuo sopisi ainakin minulle mainiosti. Minäkin voisin kertoa jotain..


      • Jooniinoonkin
        odotanettäkertoisit kirjoitti:

        Tuo sopisi ainakin minulle mainiosti. Minäkin voisin kertoa jotain..

        Niin. Mutta et ole hän.


      • odotanettäkertoisit
        Jooniinoonkin kirjoitti:

        Niin. Mutta et ole hän.

        Mistä sen voi tietää?


      • Jooniinoonkin
        odotanettäkertoisit kirjoitti:

        Mistä sen voi tietää?

        Tiedänpähän vain. Tuskinpa tänne kirjoittelisit jos olisit..?


      • odotanettäkertoisit
        Jooniinoonkin kirjoitti:

        Tiedänpähän vain. Tuskinpa tänne kirjoittelisit jos olisit..?

        Kun on niin kova ikävä.. Toivon, että löytäisin hänet edes täältä kun mitään muuta ei hänestä kuulu eikä näy..


      • Jooniinoonkin
        odotanettäkertoisit kirjoitti:

        Kun on niin kova ikävä.. Toivon, että löytäisin hänet edes täältä kun mitään muuta ei hänestä kuulu eikä näy..

        Niin... juuri tuota tarkoitin. Et ole hän. Miksi et sitten kerro tuntomerkkejä kyseisestä henkilöstä?


      • odotanettäkertoisit
        Jooniinoonkin kirjoitti:

        Niin... juuri tuota tarkoitin. Et ole hän. Miksi et sitten kerro tuntomerkkejä kyseisestä henkilöstä?

        Minustakin tuntuu, että tämän hiljaisuuden takia hän ei ole ollenkaan kiinnostunut. Me ollaan tosi erilaisia, mutta kuitenkin sitten niin samanlaisia. Ikävä on ihan oikeesti..


    • Bulkiuyt

      Olen.valitettavasti. koska mies otti liian usein yhteyttä ja alkoi ahdistaa. Introverttiä.

    • Siilijasenpiikit

      En koskaan tekisi niin edes viholliselleni. Todella epäkypsä, epäkohtelias ja törkeä tapa. Pitää olla sen verran selkärankaa näpytellä se yksi viesti "en halua enää yhteydenottojasi".
      Totaalihiljentyjät ovat luusereita surkimuksia, ei mitään muuta.

      • hämärää

        Kunhan totean vaan.


    • kysyisaivastauksen

      En ole koskaan jättänyt ketään hiljaisuuteen. Ihan siitä syystä, että mielestäni se on epäkohteliasta ja sopimatonta.

    • Taasnämä

      Taas nämä kyyneleet...

    • hiljaisuushoitakoon

      En. Mutta nyt aion niin tehdä.

    • Koiraakaaneijätetä

      Nainen jättää kuin koiran sateeseen.

      • karmakorjaa

        Koirat ovat luotettavia, miehet ei välttis ole.
        Jätin yhden tyypin hiljaisuuteen kun toimi erilailla kun sanoi. Vähäteli, piilovittuili jatkuvasti, loukkasi ja valehteli. Miksi pitäisi tuhlata aikaa epärehelliseen ihmiseen? Mitä hänellä olisi ollut annettavaa ystävyydessä? Onneksi hän ei mua kaipaa. Oli jo monta uutta ihastusta joiden kanssa pelaili vaikka oma vaimo odotti kotona. Ai niin, vaimokin ilmesty yllärinä. Puistattava tyyppi. Ei voi kun ajatella mikä saa ihmisen käyttäytymään noin tökerösti. Ja jep, vaimoa säälin.


    • Jätetäänpänainen

      Tuollainen nainen jää nyt yksin.

    • maan_hiljainen

      Teen sen aina jos toinen vaikuttaa siltä että takertuu eikä tajua että se on loppu.

    • syytjaseuraukset

      Olen jättänyt. Mitä sitten? Se etten suoraan sanonut mitä ajattelen siitä on se etten halua sitä loukata ja ärsyttää lisää. Itse se tietää leikkimme ja sen mikä johtui ja mistä. Pitäisi osata arvioida toista sen verran että mitkä ovat kriteerit millä pidän yhteyttä ja keneen. Se että käytinkö toista hyväkseni ehkä mutta itse se alkoi leikkiin kanssani joten olkoot kuten haluaa. Pikkuhiljaa jätin sen pois kun olin asemassa missä voisi minut tuhota. Tehdä kaikkien edessä naurunalaiseksi jne. Kyllä sitä silloin yrittää ymmärtää ja pitää toinen rauhallisena" tyly voi olla kuvaus kyllä mutta jos itse kohde ei älyä että hiljaisuus on se mitä haluaisin ja päästä lopullisesti eroon säälittävästä tuottavuudesta joka roikkuu. Mutta ystävällistä on ollut kyllä viestit ja saanut tehdä kuten tahtoo. Mutta hiljaisuuteen olen sen jättänyt toki.

      • asematjaasemat

        Työpaikkaromanssit ovat tuollaisia. Siksi niitä ei kannattaisi harrastaa.


      • Ihanulallamitäkävi

        Haha. Mikä romanssi? Finding Neverland ja silti pelko otti vallan. Joo, ei todellakaan kannata. Etäisyys korjaa suuttuneen aikuisen lapsen mielen. Ja ehdottomuushan on aina avain onneen.


      • RanteetAukKerhollenne

        Entä jos ei tiedä? Säälittävä tuottavuus? Joo-o,.voisi olla vihdoin vastaus sulta, mikä ei tosin vastaa mihinkään.

        Mulla oli tunne kiusatuksi tulemisesta, mutta pienestäpä kaikki alkoi. Myötätuntoa? Ei. Vaan silkkaa pelkuruutta. Mies kutistui pojaksi. Ota se takaisin.


    • dfhdrty

      Hiljenen ja hivuttaudun aina pois, jos jonkun seura tuntuu jostain syystä huonolta. Minusta on ihan turha alkaa kertomaan syitä käytökselleni, koska taasen jonkun muun seuraan se kyseinenkin ihminen sopii varmasti ihan hyvin. Hiljaisella häipymisellä annan toiselle mahdollisuuden löytää uutta samalla, kun hoidan omaa olotilaani.

      • AidanMatalinKohta

        Hoidat omaa olotilaasi, mutta et tee tuota kohteliaisuudesta toista kohtaan. Et vaan uskalla kohdata sitä ihmistä, etkä sitä tilannetta.


      • Viisasmiesoli
        AidanMatalinKohta kirjoitti:

        Hoidat omaa olotilaasi, mutta et tee tuota kohteliaisuudesta toista kohtaan. Et vaan uskalla kohdata sitä ihmistä, etkä sitä tilannetta.

        Näin on, viisas mies Cristoffer von Bargunara sanoi kerta, osta mopo ja aja pääsi jäädyksiin. Päätin kokeilla mutta ainoastaan polvet jäätyi.


      • piikkimattoja
        AidanMatalinKohta kirjoitti:

        Hoidat omaa olotilaasi, mutta et tee tuota kohteliaisuudesta toista kohtaan. Et vaan uskalla kohdata sitä ihmistä, etkä sitä tilannetta.

        Mitäs pahaa siinä on? Jos toisesta tulee huonot vibat kuka niittä viittii kohteliaisuuttaankaan kohdata? Ihme fakiireja olette. Eiköhän se ihminen jossain kohtaa ehkä jotain hoksaa kun saa hiljaisuuden ja tilaa ympärilleen. Aivan sama.


      • rtyhhdhj
        AidanMatalinKohta kirjoitti:

        Hoidat omaa olotilaasi, mutta et tee tuota kohteliaisuudesta toista kohtaan. Et vaan uskalla kohdata sitä ihmistä, etkä sitä tilannetta.

        Ei minusta ole kohteliasta sanoa sellaisia asioita, joista toinen varmasti loukkaantuu. Joskus on parempi säästää sanojaan. Jopa silloinkin, kun olisi oikeasti aihetta huomauttaa jostain.

        En uskalla kohdata sitä ihmistä enkä tilannetta, mutta en myöskään ymmärrä, miksi pitäisi väkisin hakeutua konfliktiin, kun sen voi helposti välttää.


      • piikkimatolle
        piikkimattoja kirjoitti:

        Mitäs pahaa siinä on? Jos toisesta tulee huonot vibat kuka niittä viittii kohteliaisuuttaankaan kohdata? Ihme fakiireja olette. Eiköhän se ihminen jossain kohtaa ehkä jotain hoksaa kun saa hiljaisuuden ja tilaa ympärilleen. Aivan sama.

        Juuri tuollaisilla kommunikointitaidoilla tätä maailmaa nimenomaan EI ole rakennettu. Olet kehityksestä jäljessä. Katoat onneksi evoluutiossa kaikista nopeiten.


      • mitänopeamminsenparempi
        piikkimatolle kirjoitti:

        Juuri tuollaisilla kommunikointitaidoilla tätä maailmaa nimenomaan EI ole rakennettu. Olet kehityksestä jäljessä. Katoat onneksi evoluutiossa kaikista nopeiten.

        Eipä kuule haittaa minua. 😄
        Yltiökommunikoijat jääköön ahdistelemaan ihmisiä "paremmassa" maailmassa.


      • Auttavaenkeli007
        piikkimatolle kirjoitti:

        Juuri tuollaisilla kommunikointitaidoilla tätä maailmaa nimenomaan EI ole rakennettu. Olet kehityksestä jäljessä. Katoat onneksi evoluutiossa kaikista nopeiten.

        Olet kyllä niin oikeassa mitä sanot, sinun "piikkimatto" kommunikaatiotaito ei ole rakennettu tätä maailmaa varten. On hämmentävää, miten negatiivisuus tulee sinusta ulos arvosteluna ja tekee sinusta kehityksen jäljessä oleva ihminen. Epävakaan persoonallisuuden hoitoon on kehitetty ainakin viisi psykoterapiamuotoa. Rauhan tila löytyy jokaisen sisältä, siksi ongelmanratkaisukykysi alenee ja negatiivisten ajatusten määrä kasvaa. Voit käyttää jo kotonasi omahoito-ohjelmaa missä olemassa olevat hoito menetelmät on todettu erittäin tehokkaiksi, tällä koti hoito-ohjelmalla saadaan huomattavasti parempi kommunikointi taitoa kehitettyä, hoidossa suositellaan lastenkirjojen lukeminen ja myös aikuiseen makuun sopivia lastenkirjoja.


      • piikkimattoja
        Auttavaenkeli007 kirjoitti:

        Olet kyllä niin oikeassa mitä sanot, sinun "piikkimatto" kommunikaatiotaito ei ole rakennettu tätä maailmaa varten. On hämmentävää, miten negatiivisuus tulee sinusta ulos arvosteluna ja tekee sinusta kehityksen jäljessä oleva ihminen. Epävakaan persoonallisuuden hoitoon on kehitetty ainakin viisi psykoterapiamuotoa. Rauhan tila löytyy jokaisen sisältä, siksi ongelmanratkaisukykysi alenee ja negatiivisten ajatusten määrä kasvaa. Voit käyttää jo kotonasi omahoito-ohjelmaa missä olemassa olevat hoito menetelmät on todettu erittäin tehokkaiksi, tällä koti hoito-ohjelmalla saadaan huomattavasti parempi kommunikointi taitoa kehitettyä, hoidossa suositellaan lastenkirjojen lukeminen ja myös aikuiseen makuun sopivia lastenkirjoja.

        Minäpä kommunikoin sulle tässä: HV.
        Jäikö epäselvää? Jos valitsen jättää jonkun huonoja fiilareita aiheuttavan hiljaisuuteen, se ei tee minusta epävakaata persoonallisuutta. Mutta tuo tekstisi tekee sinusta ylimielisen besserwisserhönön, ja siihen harvemmin onkaan parannuskeinoa. Lastenkirjoissa varsinkaan. Valitan tilannettasi, ehket itse sitä edes tajua.


      • Piikkilihassaolet
        piikkimattoja kirjoitti:

        Minäpä kommunikoin sulle tässä: HV.
        Jäikö epäselvää? Jos valitsen jättää jonkun huonoja fiilareita aiheuttavan hiljaisuuteen, se ei tee minusta epävakaata persoonallisuutta. Mutta tuo tekstisi tekee sinusta ylimielisen besserwisserhönön, ja siihen harvemmin onkaan parannuskeinoa. Lastenkirjoissa varsinkaan. Valitan tilannettasi, ehket itse sitä edes tajua.

        Ehkä ei epävakaata, vaikka kyseinen toimintatapa usein epävakauteen kuuluukin, mutta itsekkään ja kusipäisen ihmisen se sinusta tekee. Piittaamattoman kenenkään muun tunteista kuin omistasi. Kun omaa heikkouttasi et saa sanottua asioita ja jätät hiljaisuuteen, loukkaat sillä tavoin pahemmin kuin tuhat pahaa sanaa. Ainiin mut eihän se sua haittaa, sullehan riittää ettei sun tarvitse ottaa vastuuta teoistasi vaan voit pyyhkäistä ihmiset sivuun kuin roskat kun satut heihin kyllästymään. Sellainen hieno ihminen sinä olet.


      • jhjgtyu
        Piikkilihassaolet kirjoitti:

        Ehkä ei epävakaata, vaikka kyseinen toimintatapa usein epävakauteen kuuluukin, mutta itsekkään ja kusipäisen ihmisen se sinusta tekee. Piittaamattoman kenenkään muun tunteista kuin omistasi. Kun omaa heikkouttasi et saa sanottua asioita ja jätät hiljaisuuteen, loukkaat sillä tavoin pahemmin kuin tuhat pahaa sanaa. Ainiin mut eihän se sua haittaa, sullehan riittää ettei sun tarvitse ottaa vastuuta teoistasi vaan voit pyyhkäistä ihmiset sivuun kuin roskat kun satut heihin kyllästymään. Sellainen hieno ihminen sinä olet.

        Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan. Jos loukkaantuu jostain toisten tekemisistä tai tekemästä jättämisistä, niin silloin omat odotukset ovat olleet vääränlaiset.


      • piikkimattoja
        Piikkilihassaolet kirjoitti:

        Ehkä ei epävakaata, vaikka kyseinen toimintatapa usein epävakauteen kuuluukin, mutta itsekkään ja kusipäisen ihmisen se sinusta tekee. Piittaamattoman kenenkään muun tunteista kuin omistasi. Kun omaa heikkouttasi et saa sanottua asioita ja jätät hiljaisuuteen, loukkaat sillä tavoin pahemmin kuin tuhat pahaa sanaa. Ainiin mut eihän se sua haittaa, sullehan riittää ettei sun tarvitse ottaa vastuuta teoistasi vaan voit pyyhkäistä ihmiset sivuun kuin roskat kun satut heihin kyllästymään. Sellainen hieno ihminen sinä olet.

        Olen mielelläni sellainen hieno ihminen. Annan ihmisille tilaa olla omia kusipäisiä itsejään. :) Mikä minä olen sanomaan toiselle, että hei kuule sun toiminta aiheuttaa mussa huonoja viboja, sopiiko että vedät mua vielä vähän enemmän henkiseen lättyyn? No kuule, mun puolesta en halua sillä tavoin kaivella lisää verta henkisestä nenästäni, joten annan ihmisille tilaa olla omia vittumaisia itsejään ja jätän ne hiljaisuuteen. Mutta sekö ei vittuilijoille käykään? Kummallista. Ja aivan sama mulle. En muuta toimintaani. Niin hieno ihminen minä olen. Ole sinä rauhassa vaikka yltiökommunikoiva loukkaantuja. Jos joku on sut jättänyt hiljaisuuteen, voin kuule uutisena sulle kertoa, että ihan varmaan on aiheesta niin tehnyt.


      • Tervemenoavaan
        piikkimattoja kirjoitti:

        Olen mielelläni sellainen hieno ihminen. Annan ihmisille tilaa olla omia kusipäisiä itsejään. :) Mikä minä olen sanomaan toiselle, että hei kuule sun toiminta aiheuttaa mussa huonoja viboja, sopiiko että vedät mua vielä vähän enemmän henkiseen lättyyn? No kuule, mun puolesta en halua sillä tavoin kaivella lisää verta henkisestä nenästäni, joten annan ihmisille tilaa olla omia vittumaisia itsejään ja jätän ne hiljaisuuteen. Mutta sekö ei vittuilijoille käykään? Kummallista. Ja aivan sama mulle. En muuta toimintaani. Niin hieno ihminen minä olen. Ole sinä rauhassa vaikka yltiökommunikoiva loukkaantuja. Jos joku on sut jättänyt hiljaisuuteen, voin kuule uutisena sulle kertoa, että ihan varmaan on aiheesta niin tehnyt.

        Sinä se et ole edes ihminen vaan joku itsekäs persoonallisuushäiriöinen kuvatus. Hyi olkoon. Kyllä normaali ihminen ottaa huomioon toiset ihmiset ja niiden tunteet. Mutta sinä taidatkin kaveerata kaltaistesi pissipäiden kanssa vain. Minun puolesta pysykää siellä omassa sairaassa poterossanne älkääkä tulko pilaamaan inhimillisesti toisia kohtelevien ihmisten elämiä.


      • Piikkilihassaolet
        piikkimattoja kirjoitti:

        Olen mielelläni sellainen hieno ihminen. Annan ihmisille tilaa olla omia kusipäisiä itsejään. :) Mikä minä olen sanomaan toiselle, että hei kuule sun toiminta aiheuttaa mussa huonoja viboja, sopiiko että vedät mua vielä vähän enemmän henkiseen lättyyn? No kuule, mun puolesta en halua sillä tavoin kaivella lisää verta henkisestä nenästäni, joten annan ihmisille tilaa olla omia vittumaisia itsejään ja jätän ne hiljaisuuteen. Mutta sekö ei vittuilijoille käykään? Kummallista. Ja aivan sama mulle. En muuta toimintaani. Niin hieno ihminen minä olen. Ole sinä rauhassa vaikka yltiökommunikoiva loukkaantuja. Jos joku on sut jättänyt hiljaisuuteen, voin kuule uutisena sulle kertoa, että ihan varmaan on aiheesta niin tehnyt.

        Piikkimattoja: onko rankkaa myöntää että olet nolo luuseri? :D


      • Tgfrthgfrewq
        piikkimattoja kirjoitti:

        Olen mielelläni sellainen hieno ihminen. Annan ihmisille tilaa olla omia kusipäisiä itsejään. :) Mikä minä olen sanomaan toiselle, että hei kuule sun toiminta aiheuttaa mussa huonoja viboja, sopiiko että vedät mua vielä vähän enemmän henkiseen lättyyn? No kuule, mun puolesta en halua sillä tavoin kaivella lisää verta henkisestä nenästäni, joten annan ihmisille tilaa olla omia vittumaisia itsejään ja jätän ne hiljaisuuteen. Mutta sekö ei vittuilijoille käykään? Kummallista. Ja aivan sama mulle. En muuta toimintaani. Niin hieno ihminen minä olen. Ole sinä rauhassa vaikka yltiökommunikoiva loukkaantuja. Jos joku on sut jättänyt hiljaisuuteen, voin kuule uutisena sulle kertoa, että ihan varmaan on aiheesta niin tehnyt.

        Mikä ihmeen sekopää tämäkin on😂😂😂😂 huhu😂😂😂😂


      • piikkimattoja
        Tervemenoavaan kirjoitti:

        Sinä se et ole edes ihminen vaan joku itsekäs persoonallisuushäiriöinen kuvatus. Hyi olkoon. Kyllä normaali ihminen ottaa huomioon toiset ihmiset ja niiden tunteet. Mutta sinä taidatkin kaveerata kaltaistesi pissipäiden kanssa vain. Minun puolesta pysykää siellä omassa sairaassa poterossanne älkääkä tulko pilaamaan inhimillisesti toisia kohtelevien ihmisten elämiä.

        Juu vedä sinä vaan henkiseen lättyyn niitä ympärilläs olijoita edelleen ja mieti sitten mikä on kun on niin paljon ilmavuutta ympärillä... sinä jalomielinen inhomillinen. En tod pilaa sun ilmanalaa enempää.


      • piikkimattoja
        Piikkilihassaolet kirjoitti:

        Piikkimattoja: onko rankkaa myöntää että olet nolo luuseri? :D

        Ihan miten vaan sunkin mielestä. Annan teille kaikille tilaa olla omia vittumaisia itsejänne ja jätän teidät kaikki hiljaisuuteen. Kas näin. :)


      • Hffgjhbkii
        piikkimattoja kirjoitti:

        Juu vedä sinä vaan henkiseen lättyyn niitä ympärilläs olijoita edelleen ja mieti sitten mikä on kun on niin paljon ilmavuutta ympärillä... sinä jalomielinen inhomillinen. En tod pilaa sun ilmanalaa enempää.

        Olisko piikkimattoja sinun syytä mennä hoidattamaan sitä henkistä lättyäsi jos se kerran saa niin usein niin kovia osumia? Joku syyhän sille on eikä se syy ole välttämättä muissa.


    • Erilahkoa

      Voit kysyä kerran perään. Se riittää vastaukseksi. Olkoon vaikka hiljaisuus.

    • näinsemeneepäätäitse

      Kyllä pitää olla kerrottuna selkeästi miksi ei halua jotain tai olla edes tekemisissä. Raukkamaisinta on esittää olevansa jotenkin ymmärtäväinen ja ystävä kun totuus on se ettei halua. Miksi se on vaikeaa kertoa totuutta mitä haluaa ja mitä ei halua. Hiljaisuuteen jättäen toisen pelkän epäilyn alle ei mielestäni ole oikein. Toki minullakin ystäviä jotka jääneet kaikessa hiljaisuudessa taakse ilman selityksiä tai tavallaan mukana olosta. Toki jos kohdataan kadulla tervehdin vanhaa tuttavaa. Mutta ei sekään tuttava ei ole saanut selvitystä miksi en yhteyttä pidä tai ole tekemisissä. Joten eikö tämäkin ole tiedostettua hiljaisuutta vaikka aikanaan yhteyttä on pidetty mutta unohtunut ajan myötä. Elämä muuttuu ja mielenkiinto ihmisiin myös sen mukana. Joten minäkin mietin että tuo ystävä on kiireinen ja elämä muuttunut niin paljon etten ole "joka olisi yhteydessä joka päivä. Se kenen kanssa ollaan hiljaisuudessa eikä juurikaan yhteyttä pidetä on jokaisen itsensä mietittävä miksei olekkaan niin tärkeä että saa olla mukana ystävänä jne. Mutta tuossa minusta kylläkin vihjataan tahallisesta jättämisestä joka jäänyt miettimään miksei yhteyttä pidä jne. Voihan aina itse kysyä mitä kuuluu. Eikö totta? Mutta se hiljaisuuden pitäminen jotakin kohtaan on itse tiedettävä miksei yhteyttä pidä tai halua pitää.

    • äläjätämuaroikkuun

      Mulle lääkäri suositteli roikkumista, auttaa hyvin selkävaivoihin. Voimatkin kasvaa ja jaksaa pidempään roikkua. Liian äkillinen pudotus roikkumisesta on vaarallista ja jos kovin korkealta putoo niin voi vaikka henki mennä.
      Oikeesti juttunne on dorkia.

    • 4952

      mies jäi sateen taa....varalla olo ei kiinnosta.

    • Kaikillehan_Näin_Käy

      Niin se vain meni. Tuli niin pettynyt olo niin usean yrityksen jälkeen ja olisi tuntunut hölmöltä tukeutua sinuun silloin kun olisin ehkä oikeasti tarvinnut.

    • haluasitkoitsellesi

      Ihminen on tyly ,kylmä
      joka ei pysy kasvotusten asiaa hoitamaan
      haluaisitko itsellesi niin tehtävän?

    • olentehnytniin

      Olen jättänyt ja on jätetty.
      Piti jäähdytellä jonkun.aikaa ja samoin toisella puolella.
      Voimavarojen karttuessa hoitanut asian pois hiertämästä.

    • Hähhähhääääääää

      Yksi teinirakkaus teki kaikkein veemäisimmät aikanaan. Ei jättänyt hiljaisuuteen vaan aloitti veemäisen piikittelyn ja kiusaamisen mikä ei ollut mukavaa kun samassa koulussa oltiin ja samassa luokassakin vielä. Oli kamalin kevät ikinä, mutta nyt kääntynyt kokka niin että minä olen upea ihminen ja tulen toimeen kaikkien kanssa ja minua rakastaa NIIN moni ihminen, toisin kun tuota jätkää, joka on sama pieni*unainen **s*pää edelleenkin eikä muuksi muutu!

    • ystäväjokaeihalua

      En toki ikinä niin tekisi eikä hänkään. Mutta ajanmyötä tämäkin ystävyys kuivuu kokoon. Heikentynyt on yhteymme sitä myöten kun emme osaa kumpikaan sanoa suoraan mitä me ollaan. Sen ymmärrän että vaikeaa se on jos on takana muuta kuin ystävyys. Karu todellisuus on se että se itsekin näkee ettei ystävyys jatku tai yhteydessä olla enään koskaan kun muuta yrittänyt. Kuivuu se pois pikkuhiljaa tietoisesti kätten toisen hiljaisuuteen. Toisaalta tämä helpottaa ja enään kun ei joka päivä näe tai kuule helpottaa sekin. Uudet tuulet puhaltavat ja niiden kertominenkaan ei enään kiinnosta. Tavallaan tietoisesti toisen jättää hiljaisuuteen oli ne syyt hänellä mitkä hyvänsä niin tyydyn tähän.

    • Eienääonneksi

      Olen. Liikaa lääkettä, ni johan tuli hiljaista.

    • NThela

      On jätetty. Just jokunen viikko sitten kerroin tunteistani yhdelle, ei vaivautunut edes vastaamaan. En olis uskonut, ettei vastaa mitään. Jotenkin pettynyt olo. Tuli sellainen olo et eikö toinen todella edes sen verran arvosta et vastais sit ees ettei ole kiinnostunut. Me vielä kaiken lisäksi varmasti vielä joskus törmätään, joten luulis et olis edes siitä syystä vastannut, mut ei. Silti vaikea unohtaa..

    • enjättäisi

      Olen. Kerran, mutta hetkeksi. Tietyistä syistä. En tekisi sitä uudestaan kenellekään. Jokainen ansaitsee kunnioittavaa kohtelua. Kertoisin etten yhteydessä haluisi olla ja pyytäisin anteeksi sitä.
      En kyllä tällähetkellä kenestäkään eroon halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe