Oltais uusimassa keittiötä ja vanhan voisi laittaa vaikka Tori.fi:hin myytäväksi. Tietysti helpoimmalla pääsee kun ostaja purkaa, mutta mitä jos ostaja on täysi tumpelo ja vaikka mokaa putkihommat niin että keittiö sitten lainehtii vettä? Monessa paikassa suositellaan jättämään nämä ammattilaisille.
Itse ainakin olen tuollainen tumpelo, joten itse en lähtisi niitä putkitöitä tekemään. Pitäisikö putkarin käydä ennen ostajan tuloa hoitamassa homma kasaan vai voinko luottaa että jos joku ostaa keittiön käytettynä niin osaa kyllä hanat sulkea?
Miten nämä yleensä hoidetaan? "Ostaja korvaa mahdolliset vahingot" -maininta myynti-ilmoituksessa?
Vanhan keittiön myynti (ostaja purkaa). Putkityöt?
5
221
Vastaukset
- Noniii12345
Todennäköisesti ostaja ei ala etsiin vesimittarisulkua, myyjä laskee paineet pois verkostosta ja ostaja purkaa
- NäinkinVoiOlla-XX
Jos putket eivät ole kauhean vanhoja, siellä voi olla sellaiset pienet sulkuventtiilit heti tiskipöydän alla. Meillä ainakin oli. Saa ihan tavallisella ruuvimeisselillä kiinni. Ne vain kiinni niin hanan voi ottaa irti helposti ilman ongelmia.
- NäinkinVoiOlla-XX
"Miten nämä yleensä hoidetaan? "Ostaja korvaa mahdolliset vahingot" -maininta myynti-ilmoituksessa?"
Tuskin saat myydyksi tuon lauseen kanssa. Ei kukaan halua ottaa turhaan riskejä asioissa jotka eivät ole edes ihan yksiselitteisiä.
Pura itse niin ei tule ongelmia vastuukysymyksissä. - W222
Joo, anna vaan ostajan purkaa kaikki ;D
ps. mistä näitä tolloja aina sikiää- NickNailer
Niin no, aina on näitä jätteiden muille tyrkyttäjiä. Kaatopaikka on kaukana ja jätemaksut hirvittävät. Purkutyökin halutaan ilmaiseksi.
Hauskinpia ovat "kantokauppiaat". Tyrkyttävät rahaa vastaan "hienoja tervaskantoja". Järkyttyvät, kun kuulevat, että kassavirta meneekin aivan toiseen suuntaan. Hyvä kanto onkin hyvä vain hinnaltaan ja ihan muille kuin "kantokauppiaille".
Ahneukissaan kaveri halusi työmaalta ylijäänyttä tavaraa. Annoin. Nyt hän tuskailee sitä, ettei tori.fi:ssä ole kukaan muutamaan kuukauteen osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. No säästyipähän minulta muutaman tonnin edestä kaatopaikkamaksuja ja muutamia litroja dieseliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882