Kepu ämmät sai pataan USA'lta

Piikkihiihtoliitto

Ei kulje kepuämmäin luistimet ja selkään tuli, taas. Määräistä ja Laukkasta nöyryytettiin kuin Väyrystä vaaleissa.

12

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki kiekkoimpyemme ovat kokoomusneitoja. 1 tappio ei estä kullille pääsyä.

      • kielarinhuoltaja

        Sano kultakantaan pääsyä. Joku tolvana voi muuten ajatella kaksimielisesti.


      • kyykkykepulaiset

        Väärin tollo. Kokoomuslaiset pärjää aina amerikkalaisten kanssa, kepulaiset väyrysryssä kepit ei, MOT.


      • kyykkykepulaiset kirjoitti:

        Väärin tollo. Kokoomuslaiset pärjää aina amerikkalaisten kanssa, kepulaiset väyrysryssä kepit ei, MOT.

        Sinä olet hillopurkki.
        Minä en ole hillopurkki. Minä olen humanisti. Eläköön vapaa Nurmes !
        p.s. Trolleja ei ole olemassa, pakkasukko on. Olemassa.


    • gospeltyyppisesti

      Vimpelin vedossa pärjätään silti suopallossa.

    • Suokepukisat

      Väyrynen suunnittelee Keminmaalle suopresidentinvaalikisoja! Väyrynen on tottunut kahlaamaan paikassa kaulaansa myöten.

      • puntarpäää

        Kepulit parantaa suoritusta hemohessulla.


    • Onsekova

      On se kova tuo kepu kun omistaa koko olympiajoukkueen.

      • Kepuonkovahuijaamaan

        Näin palstakepulaiset vahvasti todistaa ja kyllähän Esko Ahot, Myllylät, Kirvesniemet, Varikset, Kyröt ja Isometsät on vahvasti kepulaisia ja myös kiinni jääneitä. Marjo Matikainen on Kokoomuslainen ja ei ole jäänyt kiinni ja puhtailla papereilla tuli kultaa.


      • Kepuonkovahuijaamaan kirjoitti:

        Näin palstakepulaiset vahvasti todistaa ja kyllähän Esko Ahot, Myllylät, Kirvesniemet, Varikset, Kyröt ja Isometsät on vahvasti kepulaisia ja myös kiinni jääneitä. Marjo Matikainen on Kokoomuslainen ja ei ole jäänyt kiinni ja puhtailla papereilla tuli kultaa.

        Marjo Matikainen jäi kiinni Hiihtoliiton edustajana. Toinen kokoomuslainen siitä porukasta oli puheenjohtajansa Paavo M. Petäjä. Kari Kyrö oli kommunisti tai demari, koska edusti omina hiihtovuosinaan Inarin Yritystä, eikä porvariseuraa. Hiihtoliiton Matti Louekoski oli SDP:n kansanedustaja ja ministerikin. Mika Myllylä tuki eri vaaleissa vuoroin kepua, vuoroin kokoomusta, Isometsä ja Kirvesniemet vain kepua. Virpi Kuitunen mainosti nettisivuillaan vihreiden Satu Hassia. Milla Jauho ja Janne Immonen eivät tainneet olla tukijoiden joukossa. Kaisa Varis tuli mukaan sen verran myöhään dopingkuvioihin, etteivät puolueet enää halunneet hiihtäjien tukea itselleen.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Marjo Matikainen jäi kiinni Hiihtoliiton edustajana. Toinen kokoomuslainen siitä porukasta oli puheenjohtajansa Paavo M. Petäjä. Kari Kyrö oli kommunisti tai demari, koska edusti omina hiihtovuosinaan Inarin Yritystä, eikä porvariseuraa. Hiihtoliiton Matti Louekoski oli SDP:n kansanedustaja ja ministerikin. Mika Myllylä tuki eri vaaleissa vuoroin kepua, vuoroin kokoomusta, Isometsä ja Kirvesniemet vain kepua. Virpi Kuitunen mainosti nettisivuillaan vihreiden Satu Hassia. Milla Jauho ja Janne Immonen eivät tainneet olla tukijoiden joukossa. Kaisa Varis tuli mukaan sen verran myöhään dopingkuvioihin, etteivät puolueet enää halunneet hiihtäjien tukea itselleen.

        Voi yhen kerran :-)
        Sinulla on mittavat tietolähteet, hyvä sinulle.
        Kirjoitat muutoinkin vähän mutta asiaa, hyvä sekin sinulle.
        Joko on se aika, että kerrot toisenkin rekisteröidyn nikkisi ?


      • Nimimerkix kirjoitti:

        Voi yhen kerran :-)
        Sinulla on mittavat tietolähteet, hyvä sinulle.
        Kirjoitat muutoinkin vähän mutta asiaa, hyvä sekin sinulle.
        Joko on se aika, että kerrot toisenkin rekisteröidyn nikkisi ?

        Minulla ei ole toista rekisteröityä nikkiä. Entä sinulla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe