Väyrynen vai Sipilä

Gallup

Tämä on julkinen gallup siitä, kumpi mielestäsi voittaa kesän puheenjohtajakisan.

27

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V.Ä.Y.R.Y.N.E.N voittaa. Jalasmökkiin vaan parempi voitelu alle että ehtii joka kaikkaan.

    • kepuhauskaa

      Vielä ei edes tiedetä, onko kumpikaan edes ehdolla puheenjohtajaksi. Sipilä kannattajineen ainakin yrittää saada Väyrysen osallistumisen mahdottomaksi. Paljon ehtii tapahtua ennen ensi kesää.

      • lahkolaisenhermopettää

        Sipilä meni aikaansa edelle alkamalla vosottaa Väyrysen kelpaamattomuudesta ylipäätään tuohon vaaliin.


    • Turhaa

      Netin kyselyt on turhia. Ei mitään vaikutusta eikä kerro totuutta. Sen näki pressavaalissakin.

    • SipiläJatkoon

      Sipilälle ääni

    • Jotensesiitä

      Tämä on turha gallup kun Pate ei ole edes ehdolla.

    • Mikäli Väykky säälistä hyväksytään ehdokkaaksi, hän saa äänistä saman 6,2 prosenttia, minkä presidentinvaaleissakin. Sipilälle äänistä siis 93,8 prosenttia.

      • ihanneutraalikannanotto

        Saiko Väykky pressavaaleissa 6,2% ?
        Sehän on sitten enemmän kuin Matti Vanhasen äänisaalis.


      • Khihihihihihihii

        "Mikäli Väykky säälistä hyväksytään ehdokkaaksi"

        Hyvin mielenkiintoinen toimintatapa. Kepun puheenjohtajavaaleihinko voidaan hyväksyä ehdokkaita ihan säälistäkin?


      • Khihihihihihihii kirjoitti:

        "Mikäli Väykky säälistä hyväksytään ehdokkaaksi"

        Hyvin mielenkiintoinen toimintatapa. Kepun puheenjohtajavaaleihinko voidaan hyväksyä ehdokkaita ihan säälistäkin?

        Näin olen asian viime päivien keskustelun pohjalta ymmärtänyt.


      • rahamiesostaapuolueen
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Näin olen asian viime päivien keskustelun pohjalta ymmärtänyt.

        Hyväksytäänkö Sipilä sen sijaan sillä perusteella, että hän latoo tarpeeksi euroja tiskiin?l


    • kylvit

      Väyrynen. Sipilä on ihan sipissä

    • sitä_saa_mitä_tilaa_

      Noh, jos Väykällä on toisen puolueen jäsenkirja taskussa, tyrmätään jo ennen kuin pääsee kehään.

      Jos luopuu kansalaispuolueestaan, lyödään kehässä kanveesiin.

      • kepufarssijatkukoon

        Jaa. Enpä tiedä, miten käy, mutta kovasti kepupakkaa on Paavo Väyrynen sekoittanut.
        Päättelen näin, koska hänen nimensä kovin useasti tulee esiin kepujohdon julkisuuteenkin antamissa lausunnoissa. Mitähän siellä julkisuudelta piilossa suunnitellaan?

        Mutta tämä on aina mukava mainita. Kepupolitiikka on hauskaa seurattavaa.


      • kepufarssijatkukoon kirjoitti:

        Jaa. Enpä tiedä, miten käy, mutta kovasti kepupakkaa on Paavo Väyrynen sekoittanut.
        Päättelen näin, koska hänen nimensä kovin useasti tulee esiin kepujohdon julkisuuteenkin antamissa lausunnoissa. Mitähän siellä julkisuudelta piilossa suunnitellaan?

        Mutta tämä on aina mukava mainita. Kepupolitiikka on hauskaa seurattavaa.

        Ehdottomasti hauskempaa kuin muiden puolueiden politiikan seuraaminen.


      • väykkävoittivanhasen
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Ehdottomasti hauskempaa kuin muiden puolueiden politiikan seuraaminen.

        Ja kommentoinnit etenkin tällä palstalla olisi aiheellista kohdistaa nimenomaan kepupolitiikkaan.
        Olkoon hauskaa tai ei. Onhan tämä palsta nimenomaisesti nimetty sille aiheelle.


      • väykkävoittivanhasen kirjoitti:

        Ja kommentoinnit etenkin tällä palstalla olisi aiheellista kohdistaa nimenomaan kepupolitiikkaan.
        Olkoon hauskaa tai ei. Onhan tämä palsta nimenomaisesti nimetty sille aiheelle.

        Kategorinen rajaus ei toimi. Se tarkoittaisi, ettei tällä palstalla voi kommentoida esimerkiksi kepuvetoisen hallituksen toimintaa perusteella, että hallitukselle on oma palstansa. Kommentointi rajoittuisi kepun uusimpiin pöytäkirjoihin, puolueohjelmiin ja yksittäisiin kepupoliitikkoihin, ehkä kokonaan hallituksen ulkopuolelta.

        Outoakin se olisi, koska myös politiikan virallisilla areenoilla on sallittua puoluerajat ylittävää keskustelua muuallakin kuin jossain ihmeen "iltakoulussa".


    • pv.todennäköisempi

      Näinköhän kuuluu Sipilä kesällä enää edes koko puolueeseen, kun hallitus tässä kevään aikana kaatuu sisäisiin erimielisyyksiin? Veikkaan että ukkeli jättää politiikan kokonaan ja keskittyy postimerkkien keräilyyn (vakuutuskuoria varten).

    • näin.siinä.käy

      Molemmat voittavat. Kumpikin valitaan oman puolueensa puheenjohtajaksi.

    • kepupaniikki

      Jos puoluetta johdetaan kuten hallitusta, niin tuleekohan Sotkamossa edes koko puheenjohtajavaalia vaan lykkääntyykö kuin sote- ja maakuntauudistus? Kovalla kiireellä on alettu työstämään puolueen sääntöjä uusiksi varmistaakseen, ettei kuka tahansa tule ehdolle puolueen vaaleihin. Tarina kertoo, että uusissa säännöissä tulis olemaan ehto, että ehdokkaaksi asettuvan täytyisi olla aina ollut, olla ja olla myöskin tulevaisuudessa Keskustan jäsen. Tulisikohan ongelmia tuon viimeisen vaihtoehdon kohdalla ihmisoikeuksien kanssa? Muutoinkaan ei kuulosta kovin hyvältä, että mahdollisesta tulevasta ehdokkaasta yritetään päästä eroon muuttamalla pelin sääntöjä. Siinä herää väistämättä se kysymys, että miksi näin pitää toimia? Ei kyllä ainakaan kirkasta puolueen julkikuvaa äänestävän kansan silmissä. Saattaa jopa maksaa koko puolueen kannatusta seuraavissa vaaleissa.

      Iltalehti-tv:n puhemiehetkin olivat sitä mieltä, että eikö tuo nyt olisi pienempi paha kaikille osapuolille, jos antaisivat Väyrysen osallistua puheenjohtajakisaan.

      http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201802090201935_v0.shtml

    • YritäEdes

      Tällä hetkellä Väyrynen niukasti johdossa. Tsemppaa Sipilä.

    • PaavoTsemppiä

      Sipilä tekee kovaa kiriä antamalla pääministerin ilmoituksen.

      Mutta mitä tekee Väyrynen? Antaako Väyrynen julistuksen kansakunnan tilasta?

      • Ei.narsistia

        Paavo on pakkomielteinen narsisti. En tsemppaa sellaasia tyyppejä.


      • VäyrynenMeniJohtoon

    • KukaMuistaa

      Hitsi, kun ei enää muista, mitä Paavo puhui Ylen vaalilähetyksessä. RKP:n mies puhui Hylkysyrjästä, mutta mistä Paavo puhui?

    • VanhanenPuhemiehenä

      Sipilä ei ainakaan puhunut mitään :-)

    • Ihanjeess

      Väyrynen ja puolue hajoaa. JEES!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe