Tykkääkö muut runkata spermattuihin kortsuihin? Itse harrastan tätä lähinnä omalla spermalla ja parasta tietysti jos löytyy jostain julkisesta vessasta kumi, jota voi käyttää runkatessa.
Itse asun Helsingissä ja ikää on 28 v.
Olis kiimasta löytää jostain julkisesta vessasta mällätty kumi. Tähän alle voi laittaa viestiä jos haluu jättää kumin johonkin löydettäväksi.
Spermakortsut
35
900
Vastaukset
- varusmiesss
Taitaa olla liukasta kunhan ei ehdi kuivaa eikä sulla toki ehdikkään kun aina uusi lasti tulee.
- varusmiesss
On tok liuksta ihan kuin voileviä kortsus
- Jarike11
Minä tykkään runkata käytettyihin kortsuihin. Niitä käyn ostamassa thaihieronta paikoista..
- RintaliiviRunkkati
Mistä thai paikoista käyt ostamassa - myykö ne mielellään
Mä voin jättää sulle spermatun kortsun kun sovitaan aika ja paikka mistä käyt sen sitten hakemassa.
- kuppex
Kans tykkään runkata kortsuun ,tosin käyttämättömiin, loraus öljyä siemen pussiin ja
hyvin litisee ja menee siististi sperma pussiin, ja voi heittää johkin - kjuio
Mä haluasin vaihtaa speramaa jonkun kanssa jos sopii
- kortsut
Kerro vaan paikka mihin viet ja millon. Jossain pk-seudulla? Mä Helsingissä.
- Anonyymi
kjuio kirjoitti:
Mä haluasin vaihtaa speramaa jonkun kanssa jos sopii
Kiinnostaa. Olen pirkanmaalta.
- Siemenlinko
Oulussa paikkaa jossa vaihdella käytettyjä kumeja?
- kädetylösjapussityhjäksi
Se on aivan saada toisen miehen spermainen kortsu. Kielellä ensinnä enimmät maistelen ja vetäisen spermaisen kortsun ja runkkaan lastit.
- kädetylösjapussityhjäksi
Aivan mahtavaa piti siis kirjoittaa. Jostain syystä sana jäi välille.
- Kortsurunkkari
Sama juttu kyllä kihottaa jos saa toisen sperma kortsun ja kun sen vetää kullinpälle. Runkkaa sperma kortsulla niin kyllä ei mene pitkään kun oma kulli sylkee runsaan lasti spermaa samaan kortsuun.
- Biipano
Kortsurunkkari kirjoitti:
Sama juttu kyllä kihottaa jos saa toisen sperma kortsun ja kun sen vetää kullinpälle. Runkkaa sperma kortsulla niin kyllä ei mene pitkään kun oma kulli sylkee runsaan lasti spermaa samaan kortsuun.
Musta on taas mukavaa jos pääsee toisen liukkaille, mies peppupanoon! Se tuntuu mahtavalta!
- koplö
Olisi kiva vaihtaa kortsuja jonkun Kanssa ok
- kiopu
Olisiko joku vaihtaa mun kanssa korsuija voisin runkkata niihin nami nami vaan
- Anonyymi
koplö kirjoitti:
Olisi kiva vaihtaa kortsuja jonkun Kanssa ok
Kiinnostaa. Olen tampereelta
- hgfdsw
Kyllä se on tosi mahtavaa spermaseen kondomiin tulee tosi mahtava tunne kun on toisen permat sisällä, olisi kiva saada toisen spermat.
- Anonyymi
Kyllä mä olen paljonkin vaihtanut kortsuja toisten kanssa postin kautta. Osa vaihtareista on tullut Euroopasta ja hyvin toiminut. Joskus kierrätetty parin kaverin kanssa samoja kortsuja.
- Anonyymi
Vaasasta vaihtelijaa kortsuille? Sovitaan jokin paikka ?
- Anonyymi
Moikka, olen myös etsinyt Vaasasta vaihtelijaa kortsuille. Olen 36v ukkomies. Miten saataisin vaihdettua? Posti ei käy, mutta voitaisiin sopia vaihtopaikat.
- Anonyymi
ylistaron parkkipaikka olis hyvä vaihto paikka
- Anonyymi
Ei niitä thaikkupaikoista tarvitse ostaa käy katsoon roskis. Ainakin tämän pikkukylän paikasta niitä löytyy ja yleensä vielä lämmintä spermaa sisällä. Ei ehkä kannata jos roskis näkyvällä paikalla
- Anonyymi
On muitakin keinoja saadaa HIV, mutta jos tämä on mieleinen, siitä vain
- Anonyymi
Ei tartu!
- Anonyymi
Olisi kiva vaihtaa kondomia jonkun kanssa nami nami,
- Anonyymi
joensuusta vaihtajaa?
- Anonyymi
miten vaihto onnistuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten vaihto onnistuisi?
Mä olen jättäny aina Jaamankankaalle spermakortsut löydettäväksi ja aina ne on sieltä kadonneet.
- Anonyymi
ok.olis kiva löytää mut jaamankangas aika isoalue etsiä
- Anonyymi
Vaasassa olis vaihtaja! Missä olis hyvä paikka, voisin viedä jos tuot oman myös!
- Anonyymi
Vaasa myös.
Jokin hyvä paikka, minne pääsee ns. Ohimennen.
Voisi tiputtaa sinne ja hakea toisen oman pois :) - Anonyymi
Vaimolla käy säännollisesti miesvieraita ja heidän jäljiltään jää spermaisia kortsuja. Muutamista kortsuista olen ottanut spermaa suuhuni ja niellyt, tavallisesti otan kortsusta spermaa kalulleni liukasteeksi ja runkkaan, lopuksi työnnän kaluni spermaiseen kortsuun ja annan kaluni kylpeä vieraassa spermassa. Nautin tunnetta kun vieras sperma kastelee terskani ja liukastaa sen ja runkkaan kortsun sisään omat spermani. Ja kaikesta tuosta olen ottanut videot!
- Anonyymi
Jooo Vaasalaiset nyt paikka niin tuon myös kortsuja
- Anonyymi
Vaasalaiset! Voin tänään tuoda jonnekin täyden kumin. Terveisin 37v ukkomies
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151966SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2381277En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331218Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36925Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6901- 49868
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33804It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9802+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236772Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29743