Spermakortsut

kortsut

Tykkääkö muut runkata spermattuihin kortsuihin? Itse harrastan tätä lähinnä omalla spermalla ja parasta tietysti jos löytyy jostain julkisesta vessasta kumi, jota voi käyttää runkatessa.

Itse asun Helsingissä ja ikää on 28 v.

Olis kiimasta löytää jostain julkisesta vessasta mällätty kumi. Tähän alle voi laittaa viestiä jos haluu jättää kumin johonkin löydettäväksi.

35

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varusmiesss

      Taitaa olla liukasta kunhan ei ehdi kuivaa eikä sulla toki ehdikkään kun aina uusi lasti tulee.

    • varusmiesss

      On tok liuksta ihan kuin voileviä kortsus

    • Jarike11

      Minä tykkään runkata käytettyihin kortsuihin. Niitä käyn ostamassa thaihieronta paikoista..

      • RintaliiviRunkkati

        Mistä thai paikoista käyt ostamassa - myykö ne mielellään


    • Mä voin jättää sulle spermatun kortsun kun sovitaan aika ja paikka mistä käyt sen sitten hakemassa.

      • kuppex

        Kans tykkään runkata kortsuun ,tosin käyttämättömiin, loraus öljyä siemen pussiin ja
        hyvin litisee ja menee siististi sperma pussiin, ja voi heittää johkin


      • kjuio

        Mä haluasin vaihtaa speramaa jonkun kanssa jos sopii


      • kortsut

        Kerro vaan paikka mihin viet ja millon. Jossain pk-seudulla? Mä Helsingissä.


      • Anonyymi
        kjuio kirjoitti:

        Mä haluasin vaihtaa speramaa jonkun kanssa jos sopii

        Kiinnostaa. Olen pirkanmaalta.


    • Siemenlinko

      Oulussa paikkaa jossa vaihdella käytettyjä kumeja?

      • kädetylösjapussityhjäksi

        Se on aivan saada toisen miehen spermainen kortsu. Kielellä ensinnä enimmät maistelen ja vetäisen spermaisen kortsun ja runkkaan lastit.


      • kädetylösjapussityhjäksi

        Aivan mahtavaa piti siis kirjoittaa. Jostain syystä sana jäi välille.


      • Kortsurunkkari

        Sama juttu kyllä kihottaa jos saa toisen sperma kortsun ja kun sen vetää kullinpälle. Runkkaa sperma kortsulla niin kyllä ei mene pitkään kun oma kulli sylkee runsaan lasti spermaa samaan kortsuun.


      • Biipano
        Kortsurunkkari kirjoitti:

        Sama juttu kyllä kihottaa jos saa toisen sperma kortsun ja kun sen vetää kullinpälle. Runkkaa sperma kortsulla niin kyllä ei mene pitkään kun oma kulli sylkee runsaan lasti spermaa samaan kortsuun.

        Musta on taas mukavaa jos pääsee toisen liukkaille, mies peppupanoon! Se tuntuu mahtavalta!


      • koplö

        Olisi kiva vaihtaa kortsuja jonkun Kanssa ok


      • kiopu

        Olisiko joku vaihtaa mun kanssa korsuija voisin runkkata niihin nami nami vaan


      • Anonyymi
        koplö kirjoitti:

        Olisi kiva vaihtaa kortsuja jonkun Kanssa ok

        Kiinnostaa. Olen tampereelta


    • hgfdsw

      Kyllä se on tosi mahtavaa spermaseen kondomiin tulee tosi mahtava tunne kun on toisen permat sisällä, olisi kiva saada toisen spermat.

    • Anonyymi

      Kyllä mä olen paljonkin vaihtanut kortsuja toisten kanssa postin kautta. Osa vaihtareista on tullut Euroopasta ja hyvin toiminut. Joskus kierrätetty parin kaverin kanssa samoja kortsuja.

    • Anonyymi

      Vaasasta vaihtelijaa kortsuille? Sovitaan jokin paikka ?

      • Anonyymi

        Moikka, olen myös etsinyt Vaasasta vaihtelijaa kortsuille. Olen 36v ukkomies. Miten saataisin vaihdettua? Posti ei käy, mutta voitaisiin sopia vaihtopaikat.


      • Anonyymi

        ylistaron parkkipaikka olis hyvä vaihto paikka


    • Anonyymi

      Ei niitä thaikkupaikoista tarvitse ostaa käy katsoon roskis. Ainakin tämän pikkukylän paikasta niitä löytyy ja yleensä vielä lämmintä spermaa sisällä. Ei ehkä kannata jos roskis näkyvällä paikalla

    • Anonyymi

      On muitakin keinoja saadaa HIV, mutta jos tämä on mieleinen, siitä vain

      • Anonyymi

        Ei tartu!


      • Anonyymi

        Olisi kiva vaihtaa kondomia jonkun kanssa nami nami,


    • Anonyymi

      joensuusta vaihtajaa?

      • Anonyymi

        miten vaihto onnistuisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten vaihto onnistuisi?

        Mä olen jättäny aina Jaamankankaalle spermakortsut löydettäväksi ja aina ne on sieltä kadonneet.


      • Anonyymi

        ok.olis kiva löytää mut jaamankangas aika isoalue etsiä


    • Anonyymi

      Vaasassa olis vaihtaja! Missä olis hyvä paikka, voisin viedä jos tuot oman myös!

    • Anonyymi

      Vaasa myös.
      Jokin hyvä paikka, minne pääsee ns. Ohimennen.
      Voisi tiputtaa sinne ja hakea toisen oman pois :)

    • Anonyymi

      Vaimolla käy säännollisesti miesvieraita ja heidän jäljiltään jää spermaisia kortsuja. Muutamista kortsuista olen ottanut spermaa suuhuni ja niellyt, tavallisesti otan kortsusta spermaa kalulleni liukasteeksi ja runkkaan, lopuksi työnnän kaluni spermaiseen kortsuun ja annan kaluni kylpeä vieraassa spermassa. Nautin tunnetta kun vieras sperma kastelee terskani ja liukastaa sen ja runkkaan kortsun sisään omat spermani. Ja kaikesta tuosta olen ottanut videot!

    • Anonyymi

      Jooo Vaasalaiset nyt paikka niin tuon myös kortsuja

    • Anonyymi

      Vaasalaiset! Voin tänään tuoda jonnekin täyden kumin. Terveisin 37v ukkomies

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe