Abdl vaippafetissi-blogi

Deluxeer

Minuun on moni ottanut yhteyttä ja pyytänyt kirjoittamaan fetisseistä ja niihin suhtautumisesta. Päätin aloittaa blogin, jossa käsittelen aluksi vaippafetissiä.
Aihe voi tuntua erikoiselta sellaisen mielestä, joka ei asiaan ole yhtään perehtynyt. Toivon että voin valottaa hieman abdl maailmaa teillekin ja murtaa stereotypioita, siitä että fetissi tekisi ihmisestä jotenkin sairaan tai oudon. Ei pidä paikkaansa :)

Toivon että tämä tavoittaa erityisesti teitä jotka vasta olette löytämässä tätä puolta itsestänne :) Jättäkää vapaasti kommenttia.

https://mistametykkaamme.vuodatus.net/artikkeli/kun-tuntuu-ettei-tunne-itseaan

48

3505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missypants

      Mä oon miettiny vaippoja tosi pitkää ite. Oli kiva lukea sun blogia! Ehkä mäki joskus uskallan :)

      • Anonyymi

        Uskaltamisestahan ei ole mielestäni kyse vaan oman itsensä toteuttamisesta. Lain mukaan Suomi on vapaa maa, joten lakia rikkomatta voi toteuttaa omaa tahtoaan tehdä kokeiluja omaan sielun maailmaan. Meninpä taas turhan pitkälle selittelyssä...Vapaus ja Oma tahto!


    • Hei hienoa että joku uskaltaa :)
      Tsemppiä koitokseen.

    • Rockabilly84

      En oo itse asiaan kamalasti vihkiytyny mut voisin kuvitella et tollai fetissit on aikas yleisiä. Tää mei suomi on vaa nii takapajula ettei tääl hyvällä katota tollasia juttui. Sikäli harmittaa ku eksällä oli eräs vastaavanlaineen juttu mutta torjuin hänet vaikka olis pitäny olla tukena. Jälkeepäi ajateltuna harmittaa.......

    • vakiokäyttäjä

      Vaippahousujen käyttäminen ei vaadi "uskaltamista". Niitä käytetään joko tarpeesta tai fetissinä, tai sitten molemmista syistä, kuten allekirjoittanut. Fetissikäyttäjä voi miettiä, että mitä jos joku sattuu huomaamaan, mutta tarpeeseen käyttäjä ei sellaista mieti. Sivulliselle se asia on ihan sama. Itse olen käyttänyt vuosia ja ostan niitä kaupasta ja laitan hihnalle kuten muutkin tavarat.
      Paikallisessa Tokmannissa on halvemmat vaipat kuin missään verkkokaupassa tai muissa päivittäistavarakaupoissa.

      • Deluxeer

        Upeaa on tilanne jossa vaippojenkäyttäjä hyväksyy oman tilanteensa ja rohkenee julkisesti niitä ostamaan. Mitenkähän monelle vaipoista kehittyy fetissi niiden "käyttötarpeen" myötä?


      • yxvaippailija

        Siis saako tokmannilta aikuisten vaippoja?


      • Ota-selvää
        yxvaippailija kirjoitti:

        Siis saako tokmannilta aikuisten vaippoja?

        No mene katsomaan tai käytä nettiä. Tai vaikka soita.


    • JircoPett

      Vihdoinkin järkevä esiintulo adultbabyväeltä!! Jotain tämänkaltaista oon eettinykkin. Aina vaa porukka perseilemässä. Jenkkilässähän tää on ihan avointa touhua. Mä oon harrastanu vaippailua koko pienen ikäni. Oon nyt 20v ja satunnaisesti harrastelen kyseisii leikkei. Tilaan yleensä ulkomailta Savelta ja factorylta. Aloittaja omaa kokoelmaansa esitteleekin blogissaan mut mitä vaippoja te muut yleensä käytätte? Mä käytän IDslippejä ja ennen tuli tilailtuu rearzeitakii

      • FinDiap

        Tenaa,Bambinoa ja muitakin satunnaisesti. Rearzin Safarit on kans kovin cool.


      • ikjhguyf
        FinDiap kirjoitti:

        Tenaa,Bambinoa ja muitakin satunnaisesti. Rearzin Safarit on kans kovin cool.

        Löylykauha ajaa saman asian kuin vaipat.


    • Attends 10 regular, tena slip maxi, better dry ainakin

      • JircoPett

        Better dry on itsellänikin joskus ollut testissä. Ennen ne oli parempia. Sä tykkäät perinteisemmästä


    • joo on tällänen vanhan liiton mies.
      muistelen myös välillä nuoruutta kun ei ollu teippivaippoja.
      silloin joutui käyttää vaippaliinojen kanssa suorakaidevaippoja.

    • Vaippaliina

      Mä tykkään pelkästä vaippaliinasta ja sen kosketuksesta iholla. En osaa sitä tarkemmin selittää.. tuntuu vaan hyvältä.

      • Deluxeer

        No se on siun juttus ja yhtälailla hieno :) Onks siul aavistusta mistä se juontaa?


      • Vaippaliina

        Juontaa varmaan ihan lapsuudesta. Muistan, että kokeilin varmaan ekan kerran noin 10-vuotiaana ja tuntui tosi jännittävältä...


    • Jar083

      Siis ei ttu mistä tätä sakkia sikiää??

      • joku.toinen.palsta.sulle

        Jos sinusta tuntuu että olet väärällä palstalla niin suosittelisin että siirtyisit muualle. Tämä "Leikit ja fetissit" - palsta on tarkoitettu nimenomaan fetissijutuista keskustelemiseen eli täällä on jatkossakin nimenomaan "tätä sakkia" ja samanlaista keskustelua.

        Suomi24:ssä on satoja muita palstoja joilla ei keskustella seksiin liittyvistä fetisseistä. Niistä varmaan löydät itseäsi paremmin miellyttävää keskustelua.


      • Seuraa-vaan-etsitään
        joku.toinen.palsta.sulle kirjoitti:

        Jos sinusta tuntuu että olet väärällä palstalla niin suosittelisin että siirtyisit muualle. Tämä "Leikit ja fetissit" - palsta on tarkoitettu nimenomaan fetissijutuista keskustelemiseen eli täällä on jatkossakin nimenomaan "tätä sakkia" ja samanlaista keskustelua.

        Suomi24:ssä on satoja muita palstoja joilla ei keskustella seksiin liittyvistä fetisseistä. Niistä varmaan löydät itseäsi paremmin miellyttävää keskustelua.

        Vai muka "Tämä "Leikit ja fetissit" - palsta on tarkoitettu nimenomaan fetissijutuista keskustelemiseen". Ja paskhat! Tämäkin ketju seuralaisen etsintää. Ei mitään kunnon mielipiteiden vaihtoa.


      • älä.valita1
        Seuraa-vaan-etsitään kirjoitti:

        Vai muka "Tämä "Leikit ja fetissit" - palsta on tarkoitettu nimenomaan fetissijutuista keskustelemiseen". Ja paskhat! Tämäkin ketju seuralaisen etsintää. Ei mitään kunnon mielipiteiden vaihtoa.

        Missä on ketju, jossa aloitat mielipiteiden vaihdon palstan aiheeseen liittyen?


    • Mistametykkaamme

      Itselläni ei op pienintäkään mielenkiintoa etsiä seuraa mitään kautta, olenhan naimisissa ja tyytyväinen elämään just näin.
      Tiiän että meitä vaipoista kiinnostuneita on enemmän kuin mitä annetaa ymmärtää. Aihetta pidetään tabuna ja siitä ei uskalleta puhua. Oon toista mieltä. Asiasta pitää voida puhua, tulematta leimatuksi. Vaikka sitten näin anonyyminä keskustelupalstoilla. Soraäänet on ihan ymmärrettäviä kyllä. Toivottavasti itse pidät ainoastaan jostain "hyväksyttävämmästä" ja "normaalimmasta" asiasta.

      Pari on uskaltautunu laittaa sähköpostia jonka.löytäneet blogista ja sanoneet että tekstistä on tullut sellanen fiilis ettei oo yksin omien fiilisten kanssa. Ihan mahottoman hienoa :) Vaipat housussa siis jatkossakin, jos siltä tuntuu! :D Mitä aihetta voisin pohtia seuraavaks?

    • vkäyttäjä

      Olisi ihan helppoa ohittaa kommentoimatta sellaiset aiheet, jotka eivät kiinnosta, mutta jostakin sitä häirikkösakkia sikiää.

      • Mistametykkaamme

        Niinpä. Mut kyllä sekin jostain kertoo että pitää alkaa muiden tekemisiä arvostelemaan ja ihmettelemään.


      • Täytyy-ensin-lukea

        Mistä tiedät, mikä on löllää ja mikä ei.


      • JircoPett

        No luitko? Minun mielestä ihan asialliseen sävyyn kaveri kirjoittaa :)


    • Vaippis

      Olen samaa mieltä. Kirjoitukset ovat minunkin mielestäni asiallisesti kirjoitettu. Fetissit ovat ihan ok. Paljon on itsestä kiinni, että miten niihin suhtautuu. Osaa ne saattaa hävettää, mutta nämä kirjoitukset toivottavasti rohkaisevat asian suhteen. Ei niissä ole mitään hävettävää kunhan ketään ei loukata.

    • Ei_tunnusta_vielä

      Mie jottenki arvostan ihmisii ketkä kykenee puhumaa asioista niitten oikeilla nimillä. Mie luin APn blogia ja heräspä muutama kysmys.

      Millaisissa tilanteissa huomaat käyttäväsi vaippaa?
      Koetko että tuosta on sinulle jotenki haittaa?

      Kysyn siksi koska minnuu itteeni on kanssa kiinostanu jollain pervolla tasolla nää vaippajutut mut ei oo tilaisuutta kokeilla koska asun viel kotona. Pikkuveljeltä sais napattua vaipan mut nii.....

      • Mistametykkaamme

        Käytän vaippaa pääasiassa kotona silloin kun käytän. Viikonloput, kun ei oo mihinkään kiire, on itselle mieluisinta aikaa!

        En koe et ois ollu mitään haittaa. Oikeastaan pelkästään positiivisia kokemuksia tullu kyseisen "harrastuksen" myötä! Jos siusta tuntuu että kynnys kokeilulle on liian korkea ni odota vuosi tai pari! Elämässä kerkeää tekemää kyllä kaikennäköistä


    • Koivuniemiherra

      Kyllä selkään olisi aikanaan tullut kun tämmöisii olisi käynyt puhumaan!! Eihän ole järkeä mitään!! Paskokaa pönttöön niinkuim muutkin! Ei siihen vaippaliinoja tarvita

      • Väärä..Palsta

        " niinkuim muutkin! Ei siihen vaippaliinoja tarvita"

        Tämä on fetissipalsta. Täällä keskustellaan nimenomaan sellaisista haluista, jotka ovat muista poikkeavia. Jos se sinusta tuntuu pahalta niin hakeudu jollekin toiselle palstalle. Suomi24:ssä on satoja palstoja, joilla ei käsitellä fetissejä.


      • Kuva-kertoo

    • Mistametykkaamme

      Ajatelkaapa kuinka moni ihminen maailmassa pitää tisseistä. Miehet rakastavat noita naisten maitorauhasiksikin kutsuttuja ulokkeita. Jopa osa naisista pitää muiden naisten rintoja viehättävinä.

      Harvempi pitää tätä outona.

      Sen sijaan jos ihminen pitää lateksista, nailonista, mukavista kengistä tai vaikka niistä vaipoista, sitä pidetään eriskummallisena.

      Mitä ajatuksia herättää muissa? Kiinnostaisi erityisesti sellaisten mielipiteet, jotka koette olevanne seksuaalisuutenne kanssa "normaalimpia" kuin muut.

      • Päijäthäme060

        Tissit on sentään luonnolline valinta. Niit tykkää suurin osa ihmisistä katella ja puristella. Toi vaippajuttu on ihan käsittämätön ja mä en ymmärrä miten joku voi saaha kiksejä tosta. Kukin tietysti tyylillää..


      • Vaipoissataas
        Päijäthäme060 kirjoitti:

        Tissit on sentään luonnolline valinta. Niit tykkää suurin osa ihmisistä katella ja puristella. Toi vaippajuttu on ihan käsittämätön ja mä en ymmärrä miten joku voi saaha kiksejä tosta. Kukin tietysti tyylillää..

        Sun kannattas kerran kokeilla, kuinka mukavalle ja pehmeelle ne siellä haaroissa tuntuu ja kuinka vapautuneen olon saat, kun ei tarttee jännittää, lirahtaako pikkuisen.


      • Vaipoissataas kirjoitti:

        Sun kannattas kerran kokeilla, kuinka mukavalle ja pehmeelle ne siellä haaroissa tuntuu ja kuinka vapautuneen olon saat, kun ei tarttee jännittää, lirahtaako pikkuisen.

        Served :D


    • Tuskin meistä kukaan on painanut nuorempana nappia, missä on valittu omia fetissejä? En minä ainakaan ole :)

    • Mies47itäsuomi

      Itselläni on ollu jo kauan fetissi vaippoihin. Joskus haluan laittaa oikein paksusti vaippaa haaroihin ja muovihousut päälle. Se on jännä tunne, kun et saa jalkoja yhteen paksun vaipan tautta ja sitten kun siihen laskee päivän aikaan liruja, on se illalla tosi turvoksissa. Illalla kun käy sitten pesulla ja saunassa ja laittaa sen jälkeen puhtaan vaippahousun jalkaan, tulee todella mukava olo olla vaan ja ei haarat hikoo. Yleensä pidän niitä seuraavan päivän ilman pisuja, mutta sitten ne jo murenee ja paakkuuntuu.

      • Kiva lukea muidenkin kokemuksia. Sää taidat olla ihan veteraani tässä lajissa!


    • Painotettakoon vielä kerran, että en etsi seuraa täältä enkä muualta. Mulla on sitä tarpeeks omasta takaa :)

    • Anonyymi

      Ehdottomasti parhaalta tuntuu muovipintaiset teippivaipat pissan hajukaan ei tunnu.

    • Anonyymi

      Itselläni on fetissi olla taas pieni lapsi ilman huolia ja murheita, hellän hoitotädin luona

      Tämä on voimaannuttavaa

    • Anonyymi

      Minulla ja vaimollani on molemmilla oikea tarve käyttää vaippoja. Joskus molemmat touhusivat vähän niinkuin salaa, vaikka asia oli kummallakin tiedossa. Nykyisin se on ihan avointa ja kuljeskelemme vaippahoususillamme ja joskus leikimme ja vaihdamme toisillemme teippivaippoja ja muutenkin kaikkea siihen liittyvää toimintaa.

    • Anonyymi

      Vaippojen käyttö alkoi n. 6 vuotiaana (toki myös pienempänä) kun sänky kastui. Muutimme uuteen paikkaan ja rupesin näkemään kaameita painajaisia ja sänky lainehti. Äiti laittoi vaipat ja niitä käytin jatkuvasti. Ja kun totuin siihen, että vaipat voi kastua ihan vapaasti, ne myös kastuivat. Kokeiltiin olla ilman. mutta sitten kastui sänky. Seurauksena oli, että käytin vaippoja hyvin pitkään ja aina äiti laittoi. Yksi leikkikaveri (nykyinen vaimoni) tiesi kait koko ajan, että minulla on vaipat. Ja kun rupesimme varsinaisesti seurustelemaan oli silloinkin vaipat. Siitä se alkoi.

    • Anonyymi

      Moi. Mä. Oon. Jukka. Ja. Olen. Lievästi. Kehitysvammainen. Kaveri. Ja. Asun. Yksin. Tuki. Asunossa. Helsingin. Munkkiniemessä. Voisko. Joku. Vaippa. Tyttö. Tai. Abdl. Äiti. Tulla. Laittammaan. Mulle. Pakosti. Vaipat. Num. On. 050 3721215. Soitelkaa. Minulle. Rohkeesti. Moi. Moi

    • Anonyymi

      Hyvä. Blogi

    • Anonyymi

      Mä. Haluun. Että. Mulle. Laitetaan. Vaipat. Väkisin. Mä. Pistän. Hanttiin

    • Anonyymi

      Moi. Olen sateenkaari. Tykkään vaipoista varsinkin kun on täynnä. Synnyin miehenä mutta muutuin naiseksi minkä johdosta pikkurillini on suorana kokoajan. Eikö olekin höpsöä. Nytkin työnnän kakkosta tulemaan ykkönen tuli jo. Tein tappiin reiän niin valuu kakkonen itsekseen. Eikö olekin höpsöä. Minuun saa yhteyden vaipat.net kautta. T: 1 2=kiva.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe