Menkat oli jo mennyt ohi ja yhtäkkiä alkoi tulla pieniä määriä verta ja alapää oli vähän arka, mutta ajattelin vaan että menkat näköjään jatkuu ja en ajatellut asiaa sen enempää. Verta kuitenkin tuli joka päivä ja sit aloin miettiä et mikä hitto tää on. Otin peilin käteen ja katoin alapäätä ja siellä oli ylimääräinen uloke joka tuli häpyhuulten välistä tai sieltä :D se oli sellane 2cm pitkä madon näkönen juttu ja se vuotaa verta pieniä määriä välillä. Enää ei kuitenkaan oo kipeä kun oon ollut varovainen pyyhkiessä yms. Mikähän se vois olla? En asu Suomessa ja lääkäriin pääsy on hiton työmää niin en haluis mennä lääkäriin heti vaan kysellä et onks muil ollu?
Vastaukset 5
- Lääkärimies
Olet hinkannut klittasi verille
- welkdso
Nokun en ole! Ja mikään paikka ei oo voinut revetä kun en oo hetkeen harrastanut seksiä
- Lääkärimies
Laita kuva
- Veikkaisiiin
Solumuutos? Vaarattomia mutta ei näytä kovin kauniille..
- Lippusn
Ihan tuttua, se on immenkalvon riekale. Googlaa hymanal remnants.
Myös Tumblerissacon sivusto Pussytongues.
Vaaraton ja normaali juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459