Menkat oli jo mennyt ohi ja yhtäkkiä alkoi tulla pieniä määriä verta ja alapää oli vähän arka, mutta ajattelin vaan että menkat näköjään jatkuu ja en ajatellut asiaa sen enempää. Verta kuitenkin tuli joka päivä ja sit aloin miettiä et mikä hitto tää on. Otin peilin käteen ja katoin alapäätä ja siellä oli ylimääräinen uloke joka tuli häpyhuulten välistä tai sieltä :D se oli sellane 2cm pitkä madon näkönen juttu ja se vuotaa verta pieniä määriä välillä. Enää ei kuitenkaan oo kipeä kun oon ollut varovainen pyyhkiessä yms. Mikähän se vois olla? En asu Suomessa ja lääkäriin pääsy on hiton työmää niin en haluis mennä lääkäriin heti vaan kysellä et onks muil ollu?
Alapäässä ylimääräinen uloke?
welkdso
5
502
Vastaukset
- Lääkärimies
Olet hinkannut klittasi verille
- welkdso
Nokun en ole! Ja mikään paikka ei oo voinut revetä kun en oo hetkeen harrastanut seksiä
- Lääkärimies
Laita kuva
- Veikkaisiiin
Solumuutos? Vaarattomia mutta ei näytä kovin kauniille..
- Lippusn
Ihan tuttua, se on immenkalvon riekale. Googlaa hymanal remnants.
Myös Tumblerissacon sivusto Pussytongues.
Vaaraton ja normaali juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141