Kannattaa pittee passi mukana Lieksassa liikk..

Eioleleikki

Pilikkimiehiltä kuulema kevväämmällä alakkaat passija kyselemmään. Se kun tuo väri vaihttuu nuamassa aaringon porotuksessa. Kun virkavalta ei ota selevvee, onko sitä paekkakuntalaenen, vaeko Norsulluurannikolta, tahi sonalian piäkaapungista mökätishusta. Kannattaa varroo viranomassii.

12

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaroUveavantoa

      Mätsäkki mölliskö taas asialla.

    • aisoille-kyytiä

      Joo norsunluualuelta olevat paasataan kalteroituun mulliautoon ja panautetaan sitten hetimeten kotikunnilleen suurempia kyselemättä ja onhan noissa noi selvät tuntomerkitkin silti jo näkyvissä.

      • Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

        Mitä panauttaminen on? Joku uudi rassehomon slangisana vai ihan uunilla gay julkaisujrn lukemista.


    • jyssäyksinen-lähtö-kot

      Kalterinen rekka ja sillä varma lähtö passintarkastuksen seuraamuksista sellainen värisuorat ja ovet kiinni-

      • Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

        Sama selkokielellä, kiitos.


    • Sittenhän minäkin kuulun tuohon "passi"ryhmään.Tulee sen verran oltua keväthangilla ;)

    • Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

      Tänne jää vain uuuninpankolla varjossa makoilleet velliamisviiksirasset.

    • matut.jetkaa.ruuhelle

      Niin jää, matujen kaveriksi!

      • ketkasta-jetkaan-piisaa

        Joo ja kun kantaväki poistuu näitten tieltä liekasta, matu jetkaa tyhyjälle ruuhelle.


    • Varokaa-heikkoja-jäitä

      Passi on hyvä pitää taskussa jo senkin vuoksi, että moni ukko humpsahtaa pilkkireissulla ahventen valtakuntaan kun jää pettää. Ei viranomaisten sitten keväällä tarvitse arvailla henkilöllisyyttä, kun passi löytyy povitaskusta. Ja kas kummaa, päivettyneen naaman takaan löytyy ihka aito suomalainen prinssi rohkea.

      • Kiteeltä_terveisiä

        Ei mitään uutta.

        Lakiin perustuen lieksalaisilla kuuluukin olla passi mukana! Tarkoitan tällä juuri sitä virallista asiakirjaa joka todistaa teidät alkuperältään lieksalaisiksi ja rajoittaa vapaata matkustusoikeutta paikkakunnan rajojen yli.
        Mikäli hyvin perusteltua tarvetta ilmenee kiellosta poikkeamiseen, on siitä tehtävä hakemus paikalliselle reservaatin hallinnolle joka myöntää tai on myöntämättä luvan.
        Tehdyssä selvityksessä on tullut esille Somaliasta lähtöisin olevien voivan matkoillaan hoitaa vaivattomasti lieksalaisten asiat, joten tästäkin syystä ei ole katsottu tarvetta päästää alkuperäisväestöä paikakunnan rajojen ulkopuolelle kuin joissain erikoistapauksissa.


      • Lisäys
        Kiteeltä_terveisiä kirjoitti:

        Ei mitään uutta.

        Lakiin perustuen lieksalaisilla kuuluukin olla passi mukana! Tarkoitan tällä juuri sitä virallista asiakirjaa joka todistaa teidät alkuperältään lieksalaisiksi ja rajoittaa vapaata matkustusoikeutta paikkakunnan rajojen yli.
        Mikäli hyvin perusteltua tarvetta ilmenee kiellosta poikkeamiseen, on siitä tehtävä hakemus paikalliselle reservaatin hallinnolle joka myöntää tai on myöntämättä luvan.
        Tehdyssä selvityksessä on tullut esille Somaliasta lähtöisin olevien voivan matkoillaan hoitaa vaivattomasti lieksalaisten asiat, joten tästäkin syystä ei ole katsottu tarvetta päästää alkuperäisväestöä paikakunnan rajojen ulkopuolelle kuin joissain erikoistapauksissa.

        Tamä kontrol huva kontrol:

        "Hän muisti Neuvostoliiton käytännön, jossa matkustajilla piti olla henkilöllisyyspaperit ja tietyt lupalaput, jos halusi matkustaa pois omalta asuinalueeltaan. Näin ihmiset pidettiin tiukassa järjestyksessä.."

        Epävarmuudenaika: Maattoman miehen tarina


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe