Eka kerta.

Huevoscongastaas

Ensimmäinen kerta Rodoksella mitä jäi käteen. Heinäkuussa julmetun kuuma, ainakin visiitille Lindokseen. Coca cola jatketaan vedellä useissa ravintoloissa, pihviruuat surkeita, yksi hyvä ravintola löydettiin, vanhankaupungin sisäänheittäjät rasittavia ja oli niitä muuallakin. Eivät millään pystyneet käsittämään että en ala kättelemään ja tahdo saada paskatautia tai muuta pöpöä. Ruoka ja alkoholi kallista

14

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trav.man

      Mikä oli se hyvä ravintola ?

    • JuanJesus

      Tottakai heinäkuussa on kuuma, ja varsinkin Lindoksella. Turistitavernaan nyt ei kannata pihviä mennä syömään, pihviravintolat on sitte erikseen. Toisaalta ihmetyttää että missä söitte, jos mielestäsi kallista (mihin verrattuna?) Kannattaa vähän ottaa asioista etukäteen selvää.

    • haloumi

      Tuohan oli täys provo, kirjoittanut tänne aikasemminkin.
      Älkää viitsikö vaivautua vastaaman.
      Rodokselle huhtikuussa, hyvää ruokaa ja juomia lähes puolet suomen hintatasosta.
      Toki, paikathan jokainen valitsee itse.

    • Huevoscongastaas

      Mallorcaan verrattuna kallista ja iso ero ruokien suhteen. Cyrosta ei viitsi joka päivä syödä ja pihviravintolat vähissä. Yhden löysimme lähellä palmupuistoa, henkilökunnassa ainakin yksi suomalainen nainen. Myös lammasruokien saanti verrattuna mallorcaan on vähäistä joka yllätti. Alkoholin hinta yllätti täysin, kun mallorcalla 24 koppa olutta kaupassa on alle 5€ ja rodoksella suomihinnat. Myös taksilla ajaminen mallorcalla huomattavasti halvempaa, noin euron km. Vanhan kaupungin sisäänheittäjät oli sellainen kokemus että ei enää koskaan sinne.

    • Eikositria

      Lammasta kyllä saa kun menee muualle syömään kuin turistiravintoloihin. Alkoholi voi olla kalliimpaa kuin siellä sinulle niin rakkaalla Mallorcalla, mutta paljon halvempaa kuin Suomessa. Taksilla ajaminen on lyhyillä matkoilla reilusti alle 2 e kilometri, todella halpaa Suomeen verrattuna.
      Vanhassa kaupungissa sisäänheittäjiä on vain parilla vilkkaalla kadulla jossa kilpailu asiakkaista on kovaa. Sivukaduilla ei sisäänheittäjiä ja parhaat ruokapaikat.
      Jos se Rodos ja Kreikka on niin kamalia niin painu sinne v...n Espanjaan äläkä täällä valita. ;)

    • Rodos-kävijä

      "Vanhan kaupungin sisäänheittäjät oli sellainen kokemus että ei enää koskaan sinne."

      Kuinkahan vanhassa kaupungissa olet ollut ja ja missä kunnossa olit itse??? Itse olen ollut Rodoksella kymmeniä kertoja ja aina käynyt myös vanhassa kaupungissa. Mitään "ihmeellisiä sisäänheittäjiä" en ole, koskaan siellä tavannut.
      Etelässä on heinäkuussa aina kuuma, etkö sitä muka tiennyt? Aloitus lienee provo ja sellaisena sen ainakin itse koen!

      • Kylkyl

        Jos on paskat housussa ja haisee hielle eivät varmaan häiritse mutta se että et nähnyt heitä lainkaan kertoo ehkä runsaasta alkoholin käytöstä.


    • Eiuudelleen

      Juuri rodoksen kaupungista palanneena voin kertoa että kallis paikka on. Kaikki on kallista; ruoka, juoma, vaatteet jne. Sisäänheittäjät todella maanvaiva ja kaikenmaailman kaupanpitäjät myös. Ei hetken rauhaa. Monet tavernat kulahtaneita. Hieno saari kaikkinensa muuten.

    • Etelässä-eletään-näin

      Puhdasta propagandaa - kaikki tuo!
      Rodos on etelän kohteista parhain. Pitää muistaa, että etelässä eletään etelän kulttuurin mukaisesti. Siihen kuuluu erilainen kaupanteko (esimerkiksi tuotteiden esittely kadulla yleisölle). Etelämaalaiset toimivat siten, kuten ovat kulttuuriinsa mukaisesti oppineet ja sitä meidän pitää pohjoismaalaisina vieraina kunnioittaa.

    • esbanjotti

      Costa Blancalla myös sama meno, sisäänheittäjät huutelee ja osaavat sielläkin jo suomea. Italialaisten ravintoloita joka nurkalla ja espanjalaiset myyneet omia liikkeitään pois. Helposti löytää italialaista gelatoa, vaikeampi löytää espanjalaista jääjuomaa joka tehdään jäästä siihen makua.

    • Vihuri

      Rantakadulla hyvä ravintola, Orexi nimeltään. Mukava henkilökunta, edulliset hinnat, hyvä ruoka.

    • ruoka on juuri se harmitus..meri ,hienot maisemat,kohteet..historia..lämpö..
      pois oleminen omasta ihanasta kodista..tein kerran niin..valmistin kaikki
      ruuat itse..grillasin lihat,kalat.kasvikset pesin hyvin..ps..toin makkaraa
      mukana..jäässä..toimii..viina on kaikkialla samaa..nousee lettiin..jes

    • KaliOrexi

      Tota tota, kannattaisi syödä karitsaa,ei sitä lammasta. Lampaan tekeminen ei onnistu aina vaikka kokki taitava,karitsaa ei voi mokata-tai sitten kandee vaihtaa alaa!

    • pöööpöööö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1929
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1281
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1159
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1095
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe