Onko kenelläkään kokemusta raskauden aikana sairastetusta influenssasta? Tai yleensäkin korkeasta kuumeesta? Voiko siitä olla haittaa vauvalle? Luin jostain että influenssalla voi olla yhteyttä skitsofreniaan (lapsen) jos sen sairastaa ensimmäisen puolikkaan aikana..
Mieheni sairastaa juuri kuumetautia ja kuume käy korkealla. Itselläni alkoivat tänään lihassäryt ja lämpöä on.. Jospa tämä olisi vain tavallista flunssaa.. Alkoi vain erilaisin oirein. Nyt menossa RV 23 6. Huolestuttaa...
influenssa ja raskaus
2
1400
Vastaukset
- Annukka
Mulla on useampaan kertaan ollut flunssa raskauden aikana, nyt viikkoja tasan 23. Olen kuullut saman jutun tosta skitsofreniasta ja terveydenhoitajakin sanoi, että kai sitä on tutkittu. Mutta ei sillä kyllä mitään tilastoja minulle ollut antaa. Mua häiritsee, kun nenä valuu lähestulkoon koko ajan ja oon vähän kipeä oikeestaan aina... Mutta älä nyt tollasia ala miettiä, voi se skitsofrenia ja monta muutakin tautia tulla vaikka et olisi koskaan sairas. Samaa juttua olen lukenut, että jos ensimmäisen kolmanneksen aikana sairastaa flunssa, on lapselle esim. lukihäiriöt paljon todennäköisempiä. Meidän kaveri taitaa sitten lähteä tukiopetuksen.
Tsemppiä ja yritä hoitaa itsesi kuntoon =)- äippä
Taisin sittenkin säästyä influenssalta.. Pientä lämpöä on ollut, mutta kuume ei noussutkaan korkealle. Tuskin enää nouseekaan. Mulla muuten ihan sama juttu, että raskauden aikana flunssa on iskenyt tavallista herkemmin. Nyt on jo kolmas yskä menossa.. Ja ennen en juurikaan sairastellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829