sexi

kaikille

Millaisia oinaat ovat sänkypuuhissa? lyhyesti siinä koko asia *heh*

9

2390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

Lukemani mukaan hyvin eroottisia ja aina kuumana käyviä. Oinaassa on intohimoa, kestävyyttä ja seksuaalista energiaa vaikka muille jakaa.

• minä

täynnä energiaa ja mieletön kroppa..ainakin mun oinaalla.. ;)

• vomeintime6

niin...tuo on mielenkiintoinen kohta oinaassa ja varsinkin oinaassa.ja jos oikeasti haluat seksiä ja paljon sitä ja vain sitä niin ota yhteys lähimpään oinasihmiseen ...sitä löytyy.. olen sitä mieltä että oinas voi olla ihana rakastaja , mutta uskollinen ??????aina on niitä toisia ...tai sitten ei....en lähde arvioimaan koko oinaskuntaa yhden hmmmm??? niin, yhden vuoksi. oinaalle merkistee paljon se että on nautinto ja hyvää mieltä...
        sinänsä siinä ei ole mitään pahaa, mutta kaikki ei ole siinä kiinni, nautinnossa...
        oinaan kanssa , ainkaan minä en päässyt sänkyä pidemmälle..en silti ole mikään tahdoton olio ilman päätä siis yläpäätä. oinas on ihanan ja kamalan välimaastossa ja kun paljon jaksaa kehua ja olla mielinkielin, kyllä onnistuu kaikki...
        ja; seksi on sitä mitä tapahtuu pään sisällä, siis yhä siellä ylhäällä.
        jos sinulla ei ole siellä kovin paljoa tai ainakaan et sitä tuo esille voit olla hyvässä suhteessa pitkään ja onnistuneesti...seksiä on hyvä olla ja jos itse toivot toisen olevan uskollinen , tee päinvastoin...ole itse uskollinen ja missään nimessä älä puhu muista miehistä....onnea...

• Malluska

ite oon oinas ja oon huomannu nyt tässä kun seksielämäni on vilkastunut vanhetessani, että käyn aika kuumana kun sänkyyn miehen kanssa pääsen...:D ja tämän kaiken ihanan jälkeen tahdon vain lisää, en väsy millään;) että vink vink;););)

• Särkynyt lasi

Onasnaisena olen sänkypuuhissa himokas ja kokeilun haluinen, tykkään uusista jutuista enkä tahdo aina samanlaisissa asennoissa ja paikoissa.

Vaihtelu on hyvästä ja tahdon seksiä usein joskus jopa viikonjokapäivä.

Miehen ei tarvitse kauan jaksaa jos hän virittää tunnelman ja muistaa esileikin.

• hyvän seksin löytänyt

hyvä seksi on riippuvaista vastapelurista. itse olen kokenut elämäni parasta seksiä skorpparin kanssa. olen ollut yhtä tämän hlön kanssa. mahtavaa. ja hänkin on kokenut samoin. sitten taas on merkkejä, joiden kanssa seksi ei kolahda. pitää olla intohimoa ja sensuaalisuutta, kosketusta ja tantraa.....

• ..OinaS..

Oinas oinas .. Seksi on täydellistä..
      Kumpikin saa mitä haluaa..

• vomenintime6

jo toistamiseen palaan siihen että oinas on seksuaalisen maailman orja älkää suuttuko oinaat mutta näin se nyt on havaittu . nautinto on se mikä oinasta ajaa, ja ajaa mihin nyt ajaa. eli; ei pahalla muttei niin hyvälläkään, toivoisin että oinaat olisivat vain keskenään mutta en sitten tiedä koska oinas ja oinas voivat sitten vain uhitella toisilleeen ...no ehkä niin parempi, mutta; kun tiedän niin naisia pari ja miehiä vain yhden en oikein voisi yleistää, ja onhan aina kaikki jotenkin erilaisessa elämäntilanteessa. mutta koen että vapaa ja etsimässä oleva oinas olleva mies on erittäin vaarallinen ilmiö, älkää loukkaantuko, sillä teidän tapanne vain olla ikään kuin olisitte mutta sitten ette olekkaan on ilmiömäinen tapa haavoittaa, ja vetoan teihin sillä koska pidän teidän monista luonteenpiirteistä muutoin, vain tuo saalistus ja hölöpölö on turhaa,mutta , kyllä teitä voi rakastaa hyvin syvästi vielä kaunan eron jälkeenkin ...nimenomaan rakastaa, ei himoita. zemiä sinulle, ja koeta jaksaa.

• heatseeker

itse olen huomannut näin oinaana että minun on aivan pakko saada kaikki nais puolisten kumppanieni halut/himot tyydytettyä ennen kuin voin lopettaa eli jos haluat toteuttaa kaikki salaiset halusi niin kannattaa hankkia oinas mieheksi.. ja ainiin oinaat suorastaan elävät sängyssä ja aktin pituutta löytyy.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe