onko oikein jpr.ssä 2xalenenttu ylivääpelikurmotti koko komppanianedessä tapahtui jo melk.30v.sitten oli siellä kunnon upseereitakin.en ole katkera mutta harmittaa.
oliko.vai.ei
exjääkäri
4
814
Vastaukset
- Magisteri_ap
Ei JPR:ssä eikä muuallakaan ole palvellut alennettua ylivääpeliä. Kurmootus voi olla totta, mutta arvonalennukset eivät.
- Anonyymi
Jos olit se varusmies, joka pani ylivääpeli O:n siivoojavaimoa, niin kyllä se periaatteessa oli oikein
- Anonyymi
30 v sitten oli eri meininki. Juoppohulluja katkeria psykopaatteja pomoina niin siviilissä kuin armeijassakin.
- Anonyymi
Jos upseeri tai opistoupseeri tekee rikoksen, otetaan häneltä sotilasarvo kokonaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu872789Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4662074Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1751858- 891512
Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1221504Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019451408- 701337
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501306Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701138Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne581080