Aihe

Rumilta lääkäreiltä rumia diagnooseja

1asiallinenmies

Jokin aika sitten sairaalalääkärini sai houkuteltua minut Paimion tutkimussairaalaan. Lopputuloksena Paimion sairaalan ruma naislääkäri lähetti minusta sairaalaani ilmoituksen, että minulla epäillään olevan käytöshäiriöitä. Sairaalani vati minua käymään psykiatrilla. Käynti oli turha. Taksirahat vain meni. Vuosikontrollissa Neon lääkäri kehtasi hieman murista minulle, koska psykiatrin käynnillä ei ilmennyt mitään. Lääkäreiden törkeää vallankäyttöä. Omakantapalveluun tuli kuitenkin merkintä epäilystä.

Jokin aika sitten ruma terveyskeskuslääkäri määräsi vain särkylääkettä, vaikka olisi pitänyt määrätä ehdottomasti tehoavaa lääkettä. Harmittavaisesti sellaisia saa vain lääkärin määräyksellä.

Lääketieteellisen tiedekunnan pitäisi huomioida ulkonäköongelmat, feminismi ja erot, koska ne haittaavat helposti vakavalla tavalla potilastyötä.

1

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummajainenko

No lääkiksen naistarjonta nyt ei tunnetusti kovin hääviö ole.. mutta että vaikuttaisi diagnooseihinkin. Mielenkiintoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      16225
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      333
      5785