Jokin aika sitten sairaalalääkärini sai houkuteltua minut Paimion tutkimussairaalaan. Lopputuloksena Paimion sairaalan ruma naislääkäri lähetti minusta sairaalaani ilmoituksen, että minulla epäillään olevan käytöshäiriöitä. Sairaalani vati minua käymään psykiatrilla. Käynti oli turha. Taksirahat vain meni. Vuosikontrollissa Neon lääkäri kehtasi hieman murista minulle, koska psykiatrin käynnillä ei ilmennyt mitään. Lääkäreiden törkeää vallankäyttöä. Omakantapalveluun tuli kuitenkin merkintä epäilystä.
Jokin aika sitten ruma terveyskeskuslääkäri määräsi vain särkylääkettä, vaikka olisi pitänyt määrätä ehdottomasti tehoavaa lääkettä. Harmittavaisesti sellaisia saa vain lääkärin määräyksellä.
Lääketieteellisen tiedekunnan pitäisi huomioida ulkonäköongelmat, feminismi ja erot, koska ne haittaavat helposti vakavalla tavalla potilastyötä.
Rumilta lääkäreiltä rumia diagnooseja
1asiallinenmies
1
250
Vastaukset
- Kummajainenko
No lääkiksen naistarjonta nyt ei tunnetusti kovin hääviö ole.. mutta että vaikuttaisi diagnooseihinkin. Mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713