Jokin aika sitten sairaalalääkärini sai houkuteltua minut Paimion tutkimussairaalaan. Lopputuloksena Paimion sairaalan ruma naislääkäri lähetti minusta sairaalaani ilmoituksen, että minulla epäillään olevan käytöshäiriöitä. Sairaalani vati minua käymään psykiatrilla. Käynti oli turha. Taksirahat vain meni. Vuosikontrollissa Neon lääkäri kehtasi hieman murista minulle, koska psykiatrin käynnillä ei ilmennyt mitään. Lääkäreiden törkeää vallankäyttöä. Omakantapalveluun tuli kuitenkin merkintä epäilystä.
Jokin aika sitten ruma terveyskeskuslääkäri määräsi vain särkylääkettä, vaikka olisi pitänyt määrätä ehdottomasti tehoavaa lääkettä. Harmittavaisesti sellaisia saa vain lääkärin määräyksellä.
Lääketieteellisen tiedekunnan pitäisi huomioida ulkonäköongelmat, feminismi ja erot, koska ne haittaavat helposti vakavalla tavalla potilastyötä.
Rumilta lääkäreiltä rumia diagnooseja
1asiallinenmies
1
204
Vastaukset
- Kummajainenko
No lääkiksen naistarjonta nyt ei tunnetusti kovin hääviö ole.. mutta että vaikuttaisi diagnooseihinkin. Mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595