jotenkin kylmää kurssien heiluminen, vähän yli viikossa hävinnyt yli 10'000€.
Onneksi ei oo eka kerta, tietää miten suhtautua kurssien heiluntaan.
8 päivässä sulanut yli 10'000
7
772
Vastaukset 7
- STTIT
No hyvä ettei suurempaa hätää pääse syntymään. Mutta tiedäthän, että täältä löytyy aina apua, jos oikein paha paikka tulee.
- bajapat
Väärin ajatella rahana, koska seon vain virtuaalia. Juna kulkee.
- AnnaMunKaikkiKestää
Kyllä se on aivan aikuisten oikeaa rahaa.
- Kyseinen positio on oikeasti tappiolla, ja sulaminen kohdistuu sijoitettuun pääomaan. - Ei.tunnu.missään
Tappiot realisoituvat vasta kun myy tappiolla, ei ennen. Jään eläkkeelle 15 vuoden kuluttua. Enkä silloinkaan kaikkea myy vaan 10-15 vuoden aikana. Minulle on aivan samantekevää mitä nyt tapahtuu.
- KestänKyllä
Minulla "suli" osakesalkusta tässä parhaana laskupäivänä vähän yli 9000 €, mutta onneksi en silloin myynyt. Sen jälkeen on taas jotakin nousuakin nähty. (Edellinen ennätys jonkun vuoden takaa oli -7500€/pv.)
- oloneuvos.-
en tiedä paljonko on sulanut. Tärkeintä, ettei osinkovirta tyrehdy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493