Laaja neuroloogisia oireita

Pohjan-maalta

Hei,

Minulla on seuraavia onlgelmia
* voimakas huimaus
* tinnitus
* tasapainoongelmia
* heikot jalat ja kädet
* kädet tärisee
* puudutus jaloissa
* heiko hienomotoriikka sormessa
* olkapäät ja jalat voimattomia
* tuplakatse
* tärisevä katse
* tärisevä katsen fokusointi
Oreet tulee vaihteleen eri kombinaatiossa, mutta huimaus, tinnitus, tupla katse ja heikot jalat ovat yleisimmät.

Pääsen koht MRI kuvauksen mutta haluan kuitenkin kysy teiltä mistä voi olla kyseessä.
Olen huomanut että en pysty syödä monenlaisia ruokatuottetta, viljat, ja viljperäisiä tuotetta ja kovat rasvat ovat pahimmat.

Kirjoitin lisää aiheesta seuravan linkin alla koska epäilen että kyseessä on MS.
keskustelu.suomi24.fi/t/15183558/ms-ja-saiainen-agenda
Linkkin sivu on arkistoitu tällä linkillä jos joku saattaa poista postin.
web.archive.org/web/20180213170928/https://keskustelu.suomi24.fi/t/15183558/ms-ja-saiainen-agenda

gerge

4

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monisairas

Aika hankala oireisto on kyllä sattunut. MS on ihan varteenotettava vaihtoehto, aivojen ja/tai selkäytimen alueella jotain häiriötä. Kuvauksesta on hyvä lähteä alkuun, ja näkee sitten onko tarvetta muihin tutkimuksiin.

• Jappe52

Vastasin jo toiseenkin kirjoitukseesi. Carinan ja Elisabetin sivulta sain esim linkin http://www.lichtenberg.dk/symptoms_before_and_after_proper.htm , jossa on lueteltuna elohopean vaikutuksia elimistössä, ja miten suuri osa sairaista toipuu saneerauksen ansiosta. Kaikki oireet eivät katoa kokonaan. Itse olen aivan pohjamudissa oireitteni takia, on samoja kuin Sinulla ja muitakin. Muutama aivan yllättävä elämänikäinen oire on kuitenkin jo kadonnut oman saneeraukseni jälkeen, jz uskon, että ajan kanssa loputkin helpottuvat.
      Joka tapauksessa tarvitset voimia ja onnea!

• Jappe52

Jos amalgaameihin kosketaan, vain biohammaslääkäri tekee sen turvallisesti. Tarvitaan tehokas imuri, happiletkut ja kofferdam-liina, ettei yhtään myrkkyä (Hg) pääse elimistöön. Jokaisen normihammaskäynnin jälkeen olen voinut huonommin usean vuoden ajan, huomaan sen näin jälkikäteen.

• MSeufooria

Olen pyytänyt useita kerta yleishammaslääkäreiltä poistamaan kaikki amalgaamit mut he ei suostu, pitä käydä yksityislääkäreille mutta olen pitkäaikasityötön niin ei taida olla vara käydä ikävä kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      221
      3202
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      331
      2845
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      76
      1810
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      58
      1731
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      51
      1599
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1386
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1352
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1290
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      436
      1284
    10. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1269
    Aihe