Haluaako kukaan seksiä keski-ikäiseltä?

Neljissäkymmenissä

40 ikäinen nainen vailla panoseuraa. Ei mitenkään erityisen timmissä kunnossa, eikä huomiota herättävän kaunis. Onko tavallisen näköisellä mitään jakoa löytää seksiseuraa?

25

1530

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hardkuk

      Kyllä kelpaa! Kaikki naiset ovat kauniita! Mistä olet? Olen 37v mies

    • jtrjutyjy

      Haluaa kyllä. Mutta älä ensimmäiseksi ole vaatimassa kasvokuvaa. Äläkä puhu että pitäisi olla kipinää tai kemiaa. Voin pitää panokumppanista kuin kaverista mutta syvempiä tunteita en anna kehittyä. Sillä ei pitäisi pannessa olla väliä onko miehellä mallin kasvot. Olen nussinut yli viisikymppisenkin naisen kanssa joka oli hyvä sängyssä ja nautimme seksistä ilman mitään ujostelua.

    • 11111111111111111111111

      Ihan varmasti haluaa!! Kerro vaan missä olet ja miten sinuun saa yhteyden niin siitä päästään eteenpäin.

    • Nuolisin44

      Kelpaa kyllä 45 v mies...

    • ota yhteyttä nimimerkin postilaatikkoon tällä samalla sivustolla

    • kelpaa s.posti löytyy nimimerkillä

    • Biukkeli017

      Kyllä kelpaa, kunhan itse haluat seksiä. Missäpäin asustelet ? Voisin naida sinua rajusti

    • haluaa tietenki. mut missä jamiten se on eri asia?

    • Tottkai kiihkeä nainen aina kiinostaa,kauneus on katsojan silmässä.Olen Pirkanmaalta ,ota yhteyttä niin suunnitellaan lisää.S-posti täällä toimii,niki ja suomi24.fi.

    • Tottakai haluaa. Yhteyttä vaan nimimerkki ja suomi24

    • Jannu

      Kyllä kun saiskin joskus sellaista puumaa joka nielee nuoren pojan sisuksiinsa ;)

    • Kyllä haluaa, missäpäin olet saatavilla

    • timmissä

      Tosimiehet tietää, että 4-kymppinen tavis on parasta a-laatua.
      Pc-lihakset ”timmissä kunnossa” on tietysti laatuasia.
      Omasta mielestään kauniit on yleensä huonoja panoja.

    • Kelpaisi kyllä, kokonaisuus ratkaisee ei niinkään timmi kunto.

    • mies40plus

      Tietenkin kelpaa jos nainen on TATULOIMATON muuten siisi ja tervepäinen ,sitähän ei kannata edes kysyä onko terve alapäästä koska kaikki sanoo ettei minulla ole tauteja ja vaatii samaan hengenvetoon seksiä ilman kumia.

    • Hei,

      Kyllähän se on niin, että reippaasti yli neljänkymmenen ikävuoden jälkeen nainen on kauneimmillaan. Kovin atleettisten perään en itse ole, eli toivetta on, että ikä näkyy myös vartalosta. Kumpua ja muotoa saa ja pitää olla.

      Voit kirjoitella minulle nimimerkkini @gmail.com

      // Justus

    • Hei vielä,

      Olen tosiaan 26-vuotias mies.

      // Justus

    • BumbumX

      Mukavaa ja rentoa seksiseuraa vailla myös varattu 49-vuotias, nätti nainen Jyväskylästä.

      • Hei!
        Täällä ois seurastasi kiinnostunut siisti 36v kundi :)
        laitaviestii (nimimerkkini)@suomi24.fi


      • ajansit

        todella kiinostunut ja vain seksiä ei muuta hakeva 49 mies hki seudun ydin ...


    • Parasta vuosikertaa Voit ottaa yhteyttä jos kiinnostaa.

      • BumbumX

        ptl45, miten saan siis suhun yhteyden?


    • Isohuulinen

      Haittaako runsaat häpyhuulet, tunnen itseni rumaksi mutta haluan seksiä. Ne ovat niin suuret että täytyy sormilla levittää, muuten niihin sotkeutuu.

      • Ei haittaa oletkos helsingin alueella??? pistä postia nikki gmail.com


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe