Olen vanha mies.
Minulla on nuori tyttöystävä.
Tyttöystäväni haluaisi hellyyttä ,
mutta minä en pysty sitä aina tarjoamaan.
Mitä teen?
Mitä Teen?
18
772
Vastaukset
- Juustinna58
Mee ukko vanhainkotiin ja päästä se tyttö elämään elämää!
- Mirjaliisa56
Älä sure, tyttöystäväsi näkee ja arvostaa sinussa varmasti muutakin kuin hellyyden antamistasi. Aina ei ole mahdollisuutta hellyydelle, mutta tulee myös niitä hetkiä kun et malttaisi olla koskettelematta ja paijjaamatta sussuasi....
- Kokemusta-On
Mene hyvä mies yleislääkärille ja kerro ongelmasi. Saat sieltä sellaisia nappeja, että pystyt vastaamaan hellyyteen.
- Dojojoong
Eräs Vetelämuna myy sinisiä nappeja, jos et lääkärille kehtaa.
- MitäTäh
No mitä sun pitäis sitten antaa?Hellyys on silitystä poskesta ja polvesta sekä pusu poskelle.Oletko kädetön ja huuleton?
- Konintieläinen
Nuolaseppa siltä pimppaa jos sulla edes kieli toimii
- HelliHansseeeni
Kuoihitse ittes kun sillä kalulla ei mihinkään pysty. Hellyyttä muka, ei ota eteensä, ei nussiminen oo välttämättä hellyyttä.
- Työtöntyönhakia
No minä saatan tulla tuuraamaan jos se ei kovin ruma tyttö oo
- Vaikea-yhtälö
Niin...Traktorilta ei saa vastarakkautta.
- nikitarorutsohvi
Tyhjää puhut, 50- luvulla sai pimsaa kun kustasi Xetorilla tyttöjä.
- nahkanaukumaan
Tilaa hotlipsistä joystik,niin alkaa homma rulaan!
- typykättykkää
Oletko rikas ukkeli?
Typykät tykkäävät rikkaista. - haighwaitohell
Älä murehdi. Ei iiläisillä nuoremmillankaan ota eteen. Tai jos ottaa, niin hölmöjä normisti tulee penskoista tai työttömiä tai muuten vaan sellasii tupalaisii.
- tupalainenjuu
niin naurettava viesti, ettei kannata kommentoida
- Sydän.pettää
Kuoleman riski kun urheilee sinisten nappien voimalla. Hellyys on helliä sanoja ja syli.
- VeryOldGentleman
Niin, kiitosia neuvoista.
Kyllä minäkin ymmärsin, ettei hellyys pelkkää
elimellistä ryykäämistä ole. Ja vaikka itellä oksa on jo pihkaantunut, on
niitä kaikenmaailman hilavitkuttimia, millä voi asian hoitaa.
Hellyyshän on hiusten silittämistä, hartioiden halaamista, hiljaa puhumista,
kaunista kuiskuttelua, hengitystä iholla ( anteeksi lainasta Pauli H.),
katsetta viipyvää, kaipausta kipeää ja taitoa kuunnella hänen ääntänsä
nauravaa , niin ihanaa.
Joskus vaan tuntuu, kuin oisin unohtanut sen,
sen rakkaan ihmisen.
Tien varteen yksin oottamaan,
bussia seuraavaa,
matkaa jatkamaan.
Anteeksi, sinä ihana ihminen,
kun kohtasit tämmöisen,
dementia-tautisen.
Mä näin sulle selitän,
että susta välitän.
Joku sitä rakkaudeksi nimittäis,
jos kertois siitä rakkaallensa nimittäin...- ikäistänsäiiläistäseuraa
Huoh.
Voisitko vanha pervo mennä jo muualle hönkäilemään.
Ällöä! - TyydytettyHappo
Huoh!
Ottaako aivoon ku jotku saa semmosta mitä sinä et?
Hiekan rahinan voi kuulla tänne asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185