Kaasupoljin katkesi :-( Superb, 2014

Heikkoa.tekoa

Elikkäs pakkasella tuo meni poikki että napsahti. Takuu loppu, onkohan kallis osa? Eikö myyjällä ole mitään kuluttajasuojalain mukaista vastuuta?

39

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itälaatu_ei_petä

      Ei toi kaasupoljin paljoa maksa, kato purkaamolta. Skeidoja purettu ennätysmäärin, runsaasti kolaroitu ja hajonnu atomeiksi koko kippana

    • kaasupoljinVWskodaudi

      alustanumero viittaa 2013 malliin
      poljin merkkiliikkeessä 260e

      pianosaranna 2e ja omatyö ei mittään

    • su.perppi

      Muhahahahshshshshsss hih hih hauska vitsi vai että napsahti kerro lisää vitsejä

    • olitalvisaksassaVWaudi
    • kaasupoljinVWskodaudi

      pakkasVWaamut

    • kierrätysmuovia

      Onhan siinä ämpärimuovilla (kierrätysmuovi) kate kohillaan. Jos olisi samaa muovilaatua kuin siimaleikkurin siima, niin ei taatusti katkeaisi. Toyotassa kestää auton koko elinkaaren.

      • mitäsillätehdään

        En tiennytkään että Tojotassa on siimaleikkuri?


      • heikkoesitys
        mitäsillätehdään kirjoitti:

        En tiennytkään että Tojotassa on siimaleikkuri?

        Jos ei ymmärrä lukemaansa tekstiä niin ei sitä kannata tulla tänne huutelemaan. Tuskin tulee irtopisteitä.


    • vanha-toyota-äijä

      Kannattaa vaihtaa Skoda Toyotaan.
      Autoliike voi jopa ottaa vaihdossa Skodan.

      • voivat-ottaa-skodan

        Jotkut ottaa, kamux esimerkiks. Skodan vaihdossa. Kovasti kysellään öljynkulutuksesta ja jos on dsg, sen öljynvaihdoista


    • qqqq

      No voi harmi kun Skoda on niin huono.

      • Huono.Auto.Ja.Ruma

        Itsekin tulee monesti mietittyä, että miksi skodat on niin huonoja, ja rumia ennen kaikkea.


      • Anonyymi
        Huono.Auto.Ja.Ruma kirjoitti:

        Itsekin tulee monesti mietittyä, että miksi skodat on niin huonoja, ja rumia ennen kaikkea.

        Mitä sitä jotain rumuutta pohtimaan, siitä ei tarvitse maksaa lisää.


    • puhtaanapito

      Sohjot, lumet, kaikki vaan sinne autoon jaloissa sisään ja sulamaan sitten odottamaan jäätymistä niin se on polkimen vika kun ääliö rikkoo sen.

      • Anonyymi

        No se on kun noissa tuon konsernin tuotteissa ei lämmitys riitä sulattamaan lunta jalkatilassa. VW konsernin romiskot eivät sovi Suomen oloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on kun noissa tuon konsernin tuotteissa ei lämmitys riitä sulattamaan lunta jalkatilassa. VW konsernin romiskot eivät sovi Suomen oloihin.

        miksihän muissa merkeissä ei katkea muoviset polkimet?

        esim bmw? onko laatu sitä parempaa?


    • kaasupoljinVWskodaudi

      VW pakkanen on kaasupoljin tuho

    • Paalaamoon

      Valmistajan mukaan tuon ikäinen Skeida on jo loppuun ajettu.

    • Matka katkeaa skodalla pakkasissa muutenkin.

      • jalkasienionvaarallinen

        Goooool

        Vapaa kuvaus

        Lisää vapaa kuvaus.


      • SitäJormaTähän
        jalkasienionvaarallinen kirjoitti:

        Goooool

        Vapaa kuvaus

        Lisää vapaa kuvaus.

        Gooool; nimimerkki, jolla on agenda.


      • jalkasienionvaarallinen
        SitäJormaTähän kirjoitti:

        Gooool; nimimerkki, jolla on agenda.

        Olen huolissani siitä, onko ihmisillä kykyä ja halua maksaa tulevaisuudessa siitä, että lehdistö ottaa vastuun uutisten totuudellisuudesta ja siitä että lehdistö suodattaa informaatiota lukijoilleen


    • fghgfhgfh

      Kuinkahan mones vuosi jo menossa kaasupolkimien katkeamisesta kun kerrankin on ponniskellen yrittänyt saada hyvän jutun aikaiseksi mihin itse ei sitten kyllästy?

    • Purkaamo-Jesse

      Noita kaasupolkimia menee paljon skodista rikki. Katkeavat aggressiivisen kyykytys yrityksen seurauksena, kun kääkkä yrittää painaa poljinta tyyliin lattian läpi, monesti pakkanen on vielä osasyynä.

      Meidänkin purkaamolta löytyy kymmenittäin hitsattuja kaasupolkimia skeidoihin. Eivät maksa kuin kolmanneksen uuden hinnasta (85 euroa vs. yli 250 euroa)

    • Anonyymi

      Minulta on jo kolmesta skeidasta napsahtanut kaasupoljin poikki. Ensin poljin jumiutuu, ja kun käytän voimaa, venäläinen melttorauta ei kestä sitä, vaan katkeaa pakkasessa.

    • Anonyymi

      Ei myyjällä ole mitään kuluttajasuojalain mukaista vastuuta.

      Sitähän se kysyit?

    • Anonyymi

      talvitulihalla

    • Anonyymi

      osan kesto 250000km...
      kertoo kuluttajaneuvonta

    • Anonyymi

      uusissa sama homma?

    • Anonyymi

      Onko Skootan polkimet edelleen bakeliittia?

      • Anonyymi

        Vähän taas vanhoilla jutuilla hörhö yrittää lieventää ahdistustaan.
        Poljin ei katkea kuin väärinkäytöksiä, eli potkitaan ensin lunta lattiat täyteen ja kun se sulaa ja jäätyy niin poljetaan voimalla poljin rikki. Menee rikki muuten kaikissa joissa on vastaavanlainen poljin, kuten suurimmassa osaa autoja.


    • Anonyymi

      Ihan uus juttu mulle, vaikka takana 40 autoilua, usealla merkillä. Mahtaako sitten jarrupoljinkin olla samaa luokkaa, että napsahtaa, kun joutuu reilummin polkaisemaan.

      • Anonyymi

        se muovia sarannaa myöten tuo vw poljin

        kts google

        VW kaasupoljin

        merkkiliike kyllä asentaa uuden veloituksetta-poljin pitää kestää sen lain määrääman 250000km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se muovia sarannaa myöten tuo vw poljin

        kts google

        VW kaasupoljin

        merkkiliike kyllä asentaa uuden veloituksetta-poljin pitää kestää sen lain määrääman 250000km

        Onks tieliikenne laki määrännet, että poljin pitää kestää 250 tkm , sittenhän kaikki taksit ja paljon ajavat ajaa turvattomilla autoilla.


    • Anonyymi

      koookoooonaps

    • Anonyymi

      muoviiiiiinaps kuten DSG

    • Anonyymi

      willeeeevweeeeeee

      • Anonyymi

        Toyotan omapojan epätoivon ja tuskan kuukaudet edessä ja kasetti jumittaa pelkästä pelosta ja kateudesta.


    • Anonyymi

      oon

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe