isover villa ei passaa koolinkiin millään

soijaapukkaataas

onko myyjä myynyt jotakin väärää isover villaa kun sanoin että sopivaa villaa 600 jaolle, nyt paketin survoo koolinkiväliin niin yli tulee reilusti ja ei pysty levyä laittaman.

rahat takaisin?

7

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjgfd

Minkähän villan olet ostanut?
      <Tuotevalikoima
      <Levymitat: 560 x 1170 mm ja 610 x 1170 mm
      < Molemmissa levymitoissa saatavilla paksuudet 50, 70, 100, 125 ja 150 mm.

<Tuotevalikoima
      <565 mm leveä rulla saatavilla paksuuksissa 50 mm (pituus 6300 mm), 75 mm (pituus 8400 mm), <100 mm (pituus 6300 mm), 125 mm (pituus 5000 mm) ja 150 mm (pituus 4200 mm).
      <415 mm leveä rulla saatavilla paksuuksissa 100 mm (pituus 6300 mm) ja 125 mm (pituus 5000 <mm).
      <1120 mm leveä rulla saatavilla paksuuksissa 100 mm (pituus 6300 mm) ja 200 mm (pituus 3000 <mm).
      <Tarkat tiedot tuotevalikoimasta löydät tuoteluettelosta

• fgdfg

Katsoppa mikä leveys siinä paketin päällä lukee, pitäisi olla 560 mm sille 600 jaolle.

• timparu

Niih muttakun itse tein
      aukko 600 mm
      hmmm
      miten meni niiku omasta mielestä?

• lasivilla

mulla oli aikoinaan ongelamana eristysen paksuun yläpohjassa. 3x 150 levy pullahti vain noin 300 mm;n ja sain hakee jälleenmyyjältä loput 150 mm. Muuten hyvä tuote.

• ikivanha987

voihan timpuri, k600 tarkoittaa keskeltä keskelle 600mm, eli koolinkien väli 55cm.. vituiks meni, kun ei ymmärrä.

• sitpitäskäydä

Pitää olla 565 milliä leveää jos 600 jako ja 2 tuumaa pystyt.

• Kakkosnelonen

Olet jostain löytänyt vielä tuumamitoilla patikkaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      77
      3392
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1284
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1071
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1036
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      810
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      42
      760
    7. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      744
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      729
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      683
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      667
    Aihe