isover villa ei passaa koolinkiin millään

soijaapukkaataas

onko myyjä myynyt jotakin väärää isover villaa kun sanoin että sopivaa villaa 600 jaolle, nyt paketin survoo koolinkiväliin niin yli tulee reilusti ja ei pysty levyä laittaman.

rahat takaisin?

7

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjgfd

      Minkähän villan olet ostanut?
      <Tuotevalikoima
      <Levymitat: 560 x 1170 mm ja 610 x 1170 mm
      < Molemmissa levymitoissa saatavilla paksuudet 50, 70, 100, 125 ja 150 mm.

      <Tuotevalikoima
      <565 mm leveä rulla saatavilla paksuuksissa 50 mm (pituus 6300 mm), 75 mm (pituus 8400 mm), <100 mm (pituus 6300 mm), 125 mm (pituus 5000 mm) ja 150 mm (pituus 4200 mm).
      <415 mm leveä rulla saatavilla paksuuksissa 100 mm (pituus 6300 mm) ja 125 mm (pituus 5000 <mm).
      <1120 mm leveä rulla saatavilla paksuuksissa 100 mm (pituus 6300 mm) ja 200 mm (pituus 3000 <mm).
      <Tarkat tiedot tuotevalikoimasta löydät tuoteluettelosta

    • fgdfg

      Katsoppa mikä leveys siinä paketin päällä lukee, pitäisi olla 560 mm sille 600 jaolle.

    • timparu

      Niih muttakun itse tein
      aukko 600 mm
      hmmm
      miten meni niiku omasta mielestä?

      • lasivilla

        mulla oli aikoinaan ongelamana eristysen paksuun yläpohjassa. 3x 150 levy pullahti vain noin 300 mm;n ja sain hakee jälleenmyyjältä loput 150 mm. Muuten hyvä tuote.


    • ikivanha987

      voihan timpuri, k600 tarkoittaa keskeltä keskelle 600mm, eli koolinkien väli 55cm.. vituiks meni, kun ei ymmärrä.

    • sitpitäskäydä

      Pitää olla 565 milliä leveää jos 600 jako ja 2 tuumaa pystyt.

      • Kakkosnelonen

        Olet jostain löytänyt vielä tuumamitoilla patikkaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe