Vuosi sitten

MyöhästynytApina

Siitä on vuosi aikaa, kun viimeksi puhuttiin sun.kans puhelimessa. "Oot ihana, samoin tuut tuut tuut". Miks ihmeessä en voi unohtaa sua :( siitä pari kuukautta niin laitoin tosi ratkaisevan viestin, meitä ei tulis ikinä. Nyt vuoden jälkeen, isojen muutosten jälkeen,kaipaan sua vieläkin. Kaipaan sua enemmän ku vuosi sitten. Eilen olin muka varma et ajelit meidän kodin ohi, mut tuskin se sinä olit. Mitä ihmettä mun pitäis tehdä? Unohtaa tietenki joo, mutta mitä jos sinäkin kaipaat mua yhtä paljon kuin minä sinua. Mä pelkään, et kaipaan sua yhä 10vuoden päästä. Sä et tätä tietenkään lue, mut johonki pakko purkaa ajatuksia. En voi ottaa yhteyttä, koska molemmat ollaan varattuja ja en todellakaan aijo enää yhtään hämmentää asioita. Tarpeeksi pahaa oon jo tehnyt. On vaan niin paha olo, ku ikävöin jatkuvasti eikä mitkään elämänmuutokset taida saaha tätä ikävää pois. Ihan kamalaa, mut luulen et rakastuin sinuun. Joskus höpisin sulle siitä miten kattelit mua tosi pitkään jne ja ihmettelit, et kuin omituinen oot ja kuin katot yleensä ihmisiä. Jälkeen päin vasta tajusin, et sun katse oli ehkä normaali mut se sai mussa jo 15vuotiaana omituisia tunteita aikaan. En oo ikinä kokenu sellasta kenenkään muun kans. Ku katot mua niin meen kirjaimellisesti aivan sekaisin. Mulle tulee vaan tarve olla sulle mahdollisimman hyvä ja rakastaa sua, palvoa sua, palvella sua ja antautua sun kosketukseen. Mä luulen et jos joskus vielä tässä elämässä kohtaan sua niin halaan sua ilman kysymyksiä ja sanon et rakastan sinua. Turha toive vaan :( elät onnellisena perhe-elämää ja luulen et tunnet vaan häpeää ja inhoa ja ehkä ripauksen sääliä jos ja kun joskus muistat mun olemassa olon. Tämä ei ole kenellekään täällä olevalle vaikka kirjoitan näin. Enkä tarvi vinkkejä et eroa jne. Ollaan molemmat tahoillamme uskossa ja uskollisia, joten mitään saumaa meillä ei ole olla yhdessä. Kyl mä oikeesti luulen et olisin valmis luopumaan aika monesta asiasta jos vaan saisin sinut omaksi, mut onneksi et saa sitä ikinä tietää. Mulla ei ole mitään saumaa ottaa yhteyttä,häneltä toivon päivittäin edes yhtä "mitä kuuluu" viestiä.

9

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsärahat

      Millä kirjaimella ihastuksesi nimi alkaa ? Oletko hän ?

      • SinuaKaipaanRakas

        M kirjaimella alkaa. Ja et ole hän. Hän on aivan onnellinen eikä täällä ole. Mä oon aivan rikki kyllä ja joudun varmaan suljetulle kohta jos en nää häntä. Mulla on aivan sellainen olo et kuulun hälle ja hän teki väärin ku ei kaapannut mua omakseen noin 13 vuotta sitten.


    • Älä.lankea

      Ei sinua ole kohdannut muu kuin inhimillinen kiusaus (olette uskossa ja varattujakin).
      Ensimm. korintt.kirje 10 :12-13

      • SinuaKaipaanRakas

        Joo tiedetään. Tekis mieli vaan langeta ja soittaa ja kertoa kuin kova ikävä mulla on. En kuitenkaan tee sitä, koska hän on varattu. Oma suhde ei edes kiinnosta enää. Muutenki ihme itsesääli päällä. Haluaisin vaan kertoa et hän oli oikeassa monen asian suhteen. Mä oon sairastunut fyysisesti, oikeasti psyykkisesti yllättävän ok olen. Sairastin koko syksyn ja rehkin vaan itteni puoli kuolleeksi. Mulla oli vakava sydänlihastulehdus, josta jääny pysyvät vauriot. Tiiän et jos hän kuulis ton niin saisin sitä kaivattua sääliä ehkä ja tuntuu niin typerältä miksi kaipaan sitä häneltä.


    • Hajonnut

      Viesti aloittajalta. Mä en enää täällä heilu sitten. Pahimpaan tuskaan muutaman aloituksen kirjoittanu. Ihana asia selvis sit oikeasti itelle..kaiken tän keskellä oma aviomies pettäny koko ajan. Olo sekava. Hyvää loppu elämää.

    • mitenseoli

      Olitko 15 vuotias ja kumppanisi ikä16 v.?

      • Hajonnut

        Olin 15 ja hän ehkä 19 tai 20. Tästä on siis aikaa :)


      • Hajonnut

        Eikä ollut mikään kumppani valitettavasti sillon eikä koskaan myöhemminkään..eikä valitettavasti koskaan tulevaisuudessakaan. Kamala ikävä iskee välillä. Yks päivä kävin lasten kans luistelemassa ja opetin pojalleni piruetin tekoa niin joku mies tuli höpöttämään, et elä nyt tollasia pojalles opeta ja rupes pelaamaan mun pojan kans. Ei yhtään kiinnosta toisten miesten huomio vaikka oli oikein söpö. Tuli vaan niin haikea olo tapahtumasta ja mietin, et oispa se mies ollu sinä. Nojailin kaukalon reunaan ja haaveilin et luistelisin sun kans. Naurettais,suudeltais ja luisteltais käsikkäin. Meillä olis niin hauskaa yhdessä oikeasti. Opettaisin sulle piruetteja. Muutenki tuli haikea olo, ku tämä mies tuli selittään et mun pojan luistimet pitää terottaa. Ärsytti et joku tuntematon tjli huolehtimaan. Kiitin kauniisti ja häivyttiin paikalta. Koko päivän oli paha olla ja ikävä


    • Olen.onnellinen

      No ! onneksi en ole kaipaamasi henkilö ;D Huuoohhh....
      Kiitän tästä ujouttani ja yksinäisyyttäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe