Purjevene foorumi

PetriAAAAAAAAAAAA

30

2550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuriLigur

      Tere! Minä liityn. Laita listaam.

    • Hieno homma, liityin. Hyvää vaihtoehtoa onkin kaivattu.

    • PetriAAAAAAAAAAAAA

      Kiitos :) t. Petri Allekotte

    • Purjevenefoorumi

      Miksi purjehtijat eivät osaa yhdys sanoja?

      • Sooomennkeel

        Kerropa kuinka monessa muussa harrasteryhmässä yhdyssanat osataan horjumatta?


    • Ujopiimä2

      Minulla on paras pursi ikinä. Siinä on riittävästi makuupaikkoja isolle joukolle. He mahtuvat kaikki samaan aikaan myös ruokapöydän ääreen sekä sitloodaan. Vene ei ole pieni, muttei se ole valtavan suurikaan, se on nykykäytännön yläpäästä. Veneellä purjehditaan kilpaa ympäri maapallon. Sen suunnittelija on maailman kuulu. En kuitenkaan viitsi kertoa siitä Purjevene foorumissa, koska veneestä kiinnostuneet löytävät siitä tietoa ja videota riittävästi netistä.

      • kaikenmaailmasatuja

        Melko spede olet. Oletko ollut koskaan purjeveneessä?


    • kirjoitustaidottomuus

      Jos perustaa tuollaisen, niin pitäisi edes osata kirjoittaa sen nimi.

      • OletPilkunNujne

        Se ei kuitenkaan haittaa ketään muuta kuin sinua, joten hanki laajakatseisuutta esim. joogan avulla.


      • yhteys_

        Selityksenä jopa väitetty jooga- ja pilatestuntien pierujen tulevan ykkösestä


      • mänttilä

        Hutkimus oli typerä ja hauska, ja kommentit artikkeliin parempia: "Kirjapainojen oikolukijat on mänttien ammatti?, Kielitoimisto on siis mänttien toivetyöpaikka ja Kielikello on mänttien raamattu. Ei-mäntit kommunikoivat emojeilla"


      • siinäseero
        mänttilä kirjoitti:

        Hutkimus oli typerä ja hauska, ja kommentit artikkeliin parempia: "Kirjapainojen oikolukijat on mänttien ammatti?, Kielitoimisto on siis mänttien toivetyöpaikka ja Kielikello on mänttien raamattu. Ei-mäntit kommunikoivat emojeilla"

        Oikolukija tai kielitoimisto eivät huomauttele toisten virheistä.


    • Huntterijaiso

      Kyllä nyt ,kun olen asunut Suomessa 10 v ja olen syntynyt San diedossa
      Toki palaan takaisin hyvillä mielin ....

      Missään ei ole näin negatiivista kansaa ja olen reissannut pallon ympäri.
      Eli Suomalaiset on erikoisia ....vertaa svedut mukavia ja heillä menee paremmin.

    • positiivinenajattelu

      Tuo on hyvä saitti jos on venettä ostamassa. Jos haluaa tietääoinko joku tietty vene hyvä niin saa tietää että onhan se.

    • Tämä ketjuhan on erinomainen esimerkki siitä, miksi sinne on parissa päivässä liittynyt lähes 500 sataa purjehtijaa. Signaali-kohinasuhde on aika toista luokkaa kuin täällä Suoli24:ssa.

      • 50000

        500 sataa? Sinä todistat oman väitteesi oikeaksi.


      • Vau, löysit kirjoitusvirheen. Ota tikkari.


      • kirjoitustaidottomat_ry

        Viissataa sataa olisi viisikymmentätuhatta.


    • PetriAa

      Purjevenefoorumi vs Purjevene foorumi //// Moottorivene foorumin nimen muutin Matkavene foorumi: ksi. Kiitos kieliopista. Äidinkielen kirjoitin jo 1980. Oli kyllä suomenkieli. Ei uskoisi.

      Nimiä toki voi vielä hioa, mutta tavoitteena oli minulle selkeämpi huomioarvo avainsanalle. Sematiikkaa, mutta tematiikka ja konteksti selvinnee nimestä.

      Saariston satamat ryhmästäni liittyi purjevene ryhmään tosiaan oli 500 jäsentä vuorokaudessa ja kuviakin toistasataa. Kuvat ovat iso lisäarvo ja toinen etu on mahdollisuus moderoida ryhmää, joten ilmapiiri on hyvin positiivinen ja rakentava. Keskiössä on eri venemallien esittely ja ominaisuuksista keskustelu. Tervetuloa. Petri A

      • kysyväseilori

        Moro. Ihan hyvältä näyttää tuo FB-saitti ja kun omalla naamallaan kommentoi niin ehkäpä trollit vähenee.

        Onko ajatus että Foorumi sisältäisi myös teknisiä venejuttuja Suomi24 tyyllin vai keskittyykö puhtaasti veneiden esittelyyn?


    • Eimerikarhu

      Kyllä huomaa, että on PURJEVEILIJÄT kyseessä !! ryhmä hädintuskin perustettu, ja täysi riita kielioppivirheistä menossa ??

      • Verokarhusi

        No joo, mutta purjehdus onkin tarkempaa hommaa kuin motoooriveneellä ajelu.


    • afsd1234a

      Eikö nimeä voi enää vaihtaa? En ole mikään kielinillittäjä, mutta kun ryhmän nimessä on virhe, niin harmittaahan se.

      Vähän sama kuin jatkuvasti kirjoitettaisiin Aamu lehti.

      • Kirjoitus_toivotonta

        Se palstan ylläpitäjä ilmeisesti luuli jo muuttaneensa sen nimen oikein vaikka muutti väärin DD


    • Trollikka

      Tylsä foorumi Facebookissa. Pelkkiä typeriä vene-esittelyitä tyyliin "aloitin purjehtimaan surffilaudalla ja nyt mulla on Finn flyer 31". Ketä kiinnostaa. Olisi edes jotain muuta keskustelua. Vaikka jääkaudesta, pöntöistä, lämmittimistä, ilmastonmuutoksesta tai kaiteista. Suomi24 hakkaa tuon Facebookin pur-jeh-dus ve-ne foo-ru-min.

      • mitenmielenkiintoista

        Jos sinulla on kysyttävää surffilaudasta tai FF31:stä, keneltäkäs kysyisit? Mutta perusta sinä oma pönttöfoorumi ja jää katsomaan synytnyttä mielenkiintoista keskustelua.


      • 407

        Tylsässä foorumissa on se hyvä puoli, että jos se ei ole mieleen ei ole pakko katsoa! Halutessa voit kuitenkin tehdä itse "avauksia" sinulle mieluisaan suuntaan ja omalla nimelläsi. Mielestäni oikein hyvä foorumi!


    • kirkaskansi

      Asun Botchwyaanissa ja liityin mukaan. Haluan että foorumeita pitää olla ainakin kaksi. Minulla on kaksi venettä.
      muuten tänne ei tule Aamu lehtiä.

      • Päivälehtiä

        Aamulehtiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe