Hei! Olen pitkäaikaissairas, ja erinäiset sairauteni vaikuttaa työllistymiseeni. Tällä hetkellä olen työttömänä, mutta siinä ja siinä että voisin jäädä halutessani sairaseläkkeelle. Rahattomuus vaan painaa, ja olen harkinnut yrittäjyyttä, tarkemmin ottaen verkkokaupan perustamista. Uskoisin että verkkokauppani menestyisi, koska vastaavia samoja merkkejä myyviä ei ole montaa Suomessa. Myisin siis erikoisempia, mutta vielä kohtuuhintaisia merkkivaatteita, kenkiä, koruja ja hiustuotteita. Itse tilailen vastaavia usein ulkomailta, koska täällä niitä ei myy kuin muutama liike, ja hyvin suppealla valikoimalla. Asiakaspalvelusta puhumattakaan...
Olen jo pitkän aikaa koittanut kerännyt tietoa yrittäjyydestä.
Omakohtaista suoranaista kokemusta ei ole, mutta olen työskennellyt myyjänä erinäisissä työpaikoissa useamman vuoden, joten kokemusta on kyllä myynnistä, vähän katteista, ja asiakaspalvelusta. Ja siitä mitä vaaditaan että tuote on myyvä, eli tuote ja tuotesijoittelun tärkeydestä, plus että palvelu on asiallista, ystävällistä ja hyvää.
Lisäksi lähisukulaiseni omisti kahvion missä työskentelin ja pääsin seuraamaan hieman lähempää yrittäjän työnkuvaa. En vaan päässyt oikein kärryille kuinka paljon tuossa hommassa rikastui, ehkäpä enemmänkin kun ei sitä ympäriinsä huudellut. Tai köyhtyi.
Yksi asia mietittyttää kaikkein eniten. Yrittäjän tulot. Ja nimenomaan käteen jäävä osuus. Kovin ristiriitaista tietoa on löytynyt tuon suhteen, usein moni joka on sanonut että tienaa vähän, on kuitenkin maininnut tuloikseen jonkun 2000-2500e. Omasta mielestä jos palkka on päälle 2000e kuussa, niin ei voi sanoa että on pienituloinen. Tämä hieman nyt hämää, joten haluaisin saada tietoa mitä oikeasti (vaatteita myyvät) verkkokaupan pitäjät saavat kuukaudessa käteen?
Tavoitteena ei ole utopiset monen tonnin tulot, vaan se että tulot olisivat edes päälle 500e luokkaa.
Tuhat euroa olisi jo juhlaa.
Olen tottunut siihen työelämässä että pienenkin palkan eteen saa tehdä kovasti töitä, joten sikäli ehkä yrittäjyys voisi sopia.
Verkkokauppiaan tulot
Gkjgvkiilln
0
278
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594