Här är en link till en synnerligen informativ sammanställning över studiemöjligheterna på svenska.
Kolla!
https://www.hbl.fi/artikel/vill-du-studera-pa-svenska-hbl-listar-utbildningarna/
Ni som inte läser Husis
9
216
Vastaukset
- bårgåbo
Det finns svenskspråkig yrkesutbildning i Borgå, Östra Nylands yrkesinstitut Inveon.
- utmärkt
Tydligt och bra.
- ingenprobl
YA och Novia i Vasa.
- 3113w
Fint att det ännu finns utbildning till "vanliga jobb " och inte bara akademiska.
- 3113w
3113w kirjoitti:
Fint att det ännu finns utbildning till "vanliga jobb " och inte bara akademiska.
Man borde utbilda sig till vegankock, det är ett framtidsyrke,
- köttellervegemat
3113w kirjoitti:
Man borde utbilda sig till vegankock, det är ett framtidsyrke,
Allt som har med mat att göra är viktigt, folk kommer alltid att äta.
- Pragmatiskt
Riksdagen har ju klar åsikt om obligatoriska svenskans befogenhet:
"sivistysvaliokunnan pj Vahasalo määritteli pakon perusteeksi vain ja ainoastaan ruotsinkielisten palvelujen turvaamisen"
Finnar borde ju faktist börja studera på svenska som du Ankdam väl försöker indikera, att Vahasalos klar åsikt kunde vara också sant i paraktiken.Fake news!
Raija Vahasalo representerar inte den nuvarande riksdagen på något vis eftersom hon inte längre sitter riksdagen, hon blev borta 2015.
- perspektiv
"Fake news!
Raija Vahasalo representerar inte den nuvarande riksdagen"
Luetun ymmärtäminen on haaste Ankdamille. Kokoomuksen kantaa pakkoruotsin perusteluista ei olla muutettu sitten Vahasalon (kok) valiokunnan puheenjohtaja kautta .
<Pakkoruotsialoite otetaan eduskunnassa käsittelyyn
Julkinen kuuleminen asiassa järjestetään 11. marraskuuta 2014, kertoo valiokunnan puheenjohtaja Raija Vahasalo (kok.).
Vahasalo itse sanoo kannattavansa pakkoruotsia tällä hetkellä.
Kun meillä on ruotsin kieli virallisena kielenä ja on linjattu, miten ne palvelut ja osaaminen turvataan, tämä on ollut se tapa. Jos löytyy joku muu tapa, jolla ruotsinkieliset palvelut turvataan, niin kyllä vapaaehtoisuus silloin käy, mutta sellaista ei ole nyt näköpiirissä, Vahasalo sanoo.>
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972