kunnossapito

karhukuski

oliko väärin , kilpailuttaa tienhoito , ter. entinen karhukuski .

9

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TVLjaTHLtakaisin

Kyllä oli. Minä haluan sinut takaisin töihin ja siksi allekirjoitin kansalaisaloitteen numero 2710.

• helykeskus

sama mieltä minäkin ! eihä nämä Elykeskukset kykene valvomaan näitä urakoitsijoita ja vaatimaan sovittua laatua iha turha höpöttää rahanpuutteesta .
      ei Elykeskuksista löydy nykyään ketään joka ymmästäs jottain tienhoidon päälle näkeehän tuon urakoitsijat kusettaa minkä kerkii .

• karhujatakaisin

Kaivataan karhukuskeja, kyllä silloin tiet oli kunnossa!!

• TVH_takaisin

-Tiet takaisin valtion hoitoon.
      -Yhden uuden F-35 hävittäjän hinnalla saa 500 uutta tiekarhua.
      -Kolmen uuden F-35 hävittäjän hinnalla saa 2700 uutta aura-autoa.
      -F-35 hävittäjän yhden lentotunnin hinnalla palkkaa aura-auton tai tiekarhun kuljettajan vuodeksi töihin.

Jos uusiin hävittäjiin voidaan puuhata erillisrahoitus, niin voidaan kai asiallisen tienpidon käynnistämiseenkin.

• Kommunistihoitaa

Mieluummin ajan sitten vaikka vähän jäisemmälläkin tiellä kunhan osoitekyltit ja kaikenmaailman taulut ovat kirjoitettu suomeksi.

• TVH_takaisin
        Kommunistihoitaa kirjoitti:

Mieluummin ajan sitten vaikka vähän jäisemmälläkin tiellä kunhan osoitekyltit ja kaikenmaailman taulut ovat kirjoitettu suomeksi.

Ettet vain ole jokin traktoripelleyrittäjä joka kuppaa valtion rahoja mukamas auraamalla tietä?
        Te hoidatte tiet niin päin honkia ettei niillä kohta voi ajaa panssarivaunullakaan, v*itun pellehermannit.

• Fhgjjolö

Noilla tiekarhuilla ei kovin hyvin pystytä hoitamaan niitä tehtäviä, joihin hävittäjiä tarvitaan. Joskaan ei myöskään päinvastoin. Vertailusi ei siten oikein ole miltään osin validi.

Ja vertailusi teit F35:een. Eihän niitä edes ole Suomella eikä päätetty hankkiakaan.

• TVH_takaisin
        Fhgjjolö kirjoitti:

Noilla tiekarhuilla ei kovin hyvin pystytä hoitamaan niitä tehtäviä, joihin hävittäjiä tarvitaan. Joskaan ei myöskään päinvastoin. Vertailusi ei siten oikein ole miltään osin validi.

Ja vertailusi teit F35:een. Eihän niitä edes ole Suomella eikä päätetty hankkiakaan.

F35 on suhteuttamassa asioita, ja hankintojen hintoja. Nyt oli kyse vain neljän hävittäjälentokoneen hinnasta, ei koko ilmavoimista.
        Valtiolla on vain yksi kirstu, joten vertailu on täysin validi. Tämän traktoripelleilyn on loputtava,

• suihkali

Terät kuluu käyttäkää niitä nastojanne nyt siellä mistä pito loppuu, hävittäjä vois sulattaa tiet harjootuus lennolla, sen verran pöhisöö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe