Voisiko joku poistaa..

TEUTA011

Charlie Shampin ja Nicholas Welshin profetia poistaa,
tältä palstalta HÄIRITSEMÄSTÄ .
KIITOS.
-

9

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos , ne ei ole olleet enää tänään täällä...
      -

• pöljäkustaa

pilkku heti sanan jälkeen, tyhjä ja jatkuu...
        kuten ylärivissä

• pöljäkustaa kirjoitti:

pilkku heti sanan jälkeen, tyhjä ja jatkuu...
        kuten ylärivissä

Vastasitko viestiin lainkaan, , .
        -

• TutkitaanJaKoetellaan

Ja mikähän niissä häiritsi, TEUTA011? Eikö ole ihan sananmukaista että profetoidaan ja koetellaan profetiat ja pidetään se mikä hyvä on? Minä ne tänne laitoin; olen taustaltani lestadiolainen ja ajattelin että ne voisi olla rakennukseksi.

"Profetoimista älkää halveksuko, mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on." 1.Tess.5:20-21

• TutkitaanJaKoetellaan

Vielä haluaisin kysyä sinulta TEUTA011 että oletko koskaan ollut seurakunnan tilaisuudessa, jossa olisi profetoitu tai puhuttu kielillä ja tulkattu? Nämä armolahjathan ovat jääneet monille lestadiolaisille melko vieraiksi, vaikka ovatkin ihan Raamatullisia.

• teuta011

Ne pompotti koko palstaa, alku päivät ja ne oli hylkäämässä muut ohjelmat.
        -

• TutkitaanJaKoetellaan

No onpa harmi! Mutta kiitos kun vastasit! Vielä olisi mukava saada vastaus tuohon jälkimmäiseen kysymykseeni.

• teuta011

En ole ollut, paitsi kerran Markku Veilon tilaisuudessa
        jossa oli kyllä kielillä puhumisen väli, se tuntui teennäiseltä
        ainakin sillä kertaa.
        -
        Lestoissa ei ole sellaista .
        -

• TutkitaanJaKoetellaan

Kiitos vastauksestasi! Itse olen ollut tilanteissa joissa on edellä mainitut armolahjat olleet käytössä, ja olen kokenut ne monta kertaa todella hoitaviksi. Tuntuu että Isän rakkaus välittyy niiden kautta toisinaan aivan erityisellä tavalla. Esimerkiksi voisin kertoa tällaisen tilanteen: puolestani rukoiltiin ja kerroin erään rukousaiheen ääneen. Sen jälkeen sain kielillä puhumisen ja tulkkauksen kautta hoitavaa sanaa joka kosketti. Ja kaikkein eniten kosketti se kun sain sanaa sellaiseen aiheeseen joka painoi mieltäni, mutta jota en tohtinut edes ääneen kertoa. Eli vaikka ihmiset jotka rukoilivat puolestani, eivät asiaani tienneet, niin Isä kuitenkin tiesi, ja lähetti rohkaisevat sanansa näiden armolahjojen kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      97
      4337
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      44
      4284
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      142
      4178
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2904
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2292
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2174
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2088
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1749
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1350
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1165
    Aihe