Charlie Shampin ja Nicholas Welshin profetia poistaa,
tältä palstalta HÄIRITSEMÄSTÄ .
KIITOS.
-
Voisiko joku poistaa..
9
318
Vastaukset
kiitos , ne ei ole olleet enää tänään täällä...
-- pöljäkustaa
pilkku heti sanan jälkeen, tyhjä ja jatkuu...
kuten ylärivissä pöljäkustaa kirjoitti:
pilkku heti sanan jälkeen, tyhjä ja jatkuu...
kuten ylärivissäVastasitko viestiin lainkaan, , .
-
- TutkitaanJaKoetellaan
Ja mikähän niissä häiritsi, TEUTA011? Eikö ole ihan sananmukaista että profetoidaan ja koetellaan profetiat ja pidetään se mikä hyvä on? Minä ne tänne laitoin; olen taustaltani lestadiolainen ja ajattelin että ne voisi olla rakennukseksi.
"Profetoimista älkää halveksuko, mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on." 1.Tess.5:20-21 - TutkitaanJaKoetellaan
Vielä haluaisin kysyä sinulta TEUTA011 että oletko koskaan ollut seurakunnan tilaisuudessa, jossa olisi profetoitu tai puhuttu kielillä ja tulkattu? Nämä armolahjathan ovat jääneet monille lestadiolaisille melko vieraiksi, vaikka ovatkin ihan Raamatullisia.
- teuta011
Ne pompotti koko palstaa, alku päivät ja ne oli hylkäämässä muut ohjelmat.
- - TutkitaanJaKoetellaan
No onpa harmi! Mutta kiitos kun vastasit! Vielä olisi mukava saada vastaus tuohon jälkimmäiseen kysymykseeni.
- teuta011
En ole ollut, paitsi kerran Markku Veilon tilaisuudessa
jossa oli kyllä kielillä puhumisen väli, se tuntui teennäiseltä
ainakin sillä kertaa.
-
Lestoissa ei ole sellaista .
- - TutkitaanJaKoetellaan
Kiitos vastauksestasi! Itse olen ollut tilanteissa joissa on edellä mainitut armolahjat olleet käytössä, ja olen kokenut ne monta kertaa todella hoitaviksi. Tuntuu että Isän rakkaus välittyy niiden kautta toisinaan aivan erityisellä tavalla. Esimerkiksi voisin kertoa tällaisen tilanteen: puolestani rukoiltiin ja kerroin erään rukousaiheen ääneen. Sen jälkeen sain kielillä puhumisen ja tulkkauksen kautta hoitavaa sanaa joka kosketti. Ja kaikkein eniten kosketti se kun sain sanaa sellaiseen aiheeseen joka painoi mieltäni, mutta jota en tohtinut edes ääneen kertoa. Eli vaikka ihmiset jotka rukoilivat puolestani, eivät asiaani tienneet, niin Isä kuitenkin tiesi, ja lähetti rohkaisevat sanansa näiden armolahjojen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860