Pistääkö Korea pisteen Marjamäen uralle leijonissa

SeppoKiekko69

Kukaan ei ainakaan etukäteen moiseen usko mutta ottaen huomioon Lauri Marjamäen tehdyn tuloksen leijonien päävalmentajana, niin mikäli niin kävisi minä ainakin voisin sanoa että, en minä nyt ainakaan yllättynyt ole.
Lauri Marjamäki on leijonissa tehdyllään tuloksellaa n arvokisoissa ylivoimaisesti leinona historiamme huonoin päävalmentaja.
Mikäli hän leijona ajastaan mielisi edes tyydyttävän arvosanan ansaita, oli leijona joukkueen kyettävä voittamaan suhteellisen heikkotasoinen olympia turnaus.
Edellisten MM-kisojen päätyttyä kukaan ei olisi voinut uskoa että maamme jääkiekon A-maajoukkue käskyttäjänään Lauri Marjamäki voi enää alemmaksi päästä.
Voi kuulkaa!!Minulla on tunne että olimme väärässä: )

10

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmentajakovaihtoon

      Eikös leijonat ollut edellisissä kisoissa neljäs? No mitali jäi tulematta, mutta aika usein valmentaja vaihtuisi jos aina kun ei tule mitalia niin valmentaja lähtee.

    • SuomalaisetEuroopasta

      Ei niillä persenaama-vinosilmillä ole mahdollisuutta voittaa caucasoideja eli suomen leijonia

      • SeppoKiekko69

        No ei se kaus heittänyt: ) Säälittävää leijonat, niin säälittävää.


    • wqw

      Marjamäki OLI TÄYSIN VÄÄRÄ valinta alunperinkin
      ehkä seuravalmentajana voi menestyä mutta ei Leijoniin enää koskaan EI

      Tapola vois valmentaa kevään mm-kisat ja sitten hyppää kehiin se ainoa oikea valinta Jukka Jalonen

      • Variantti

        Kukaan ei ole niin viisas, kuin jälkiviisas. Kävikö yhtään mielessä se, ketä oli saatavilla? Nokka, Jalonen ja Erkka oli varattuja. Marjamäki teki aika jäätävää duunia Kärpissä, joten niillä tiedoilla, mitä silloin oli käytettävissä, niin kuka olis ollu parempi ja millä perusteluila, häh? Nyt näyttää siltä, että Marjamäki ei ehkä ole paras turnausvalmentaja ja ollaan palaamasa Jaloseen ( Hyvä maajoukkueelle, ei ehkä Jokereille) ja Marjamäki palaa seuravalmentajaksi, nyt Jokereihin. Ei tule olemaan helppo paikka, vähän inhokki lähtöön, vähän pelastaa, jos jättää Kukkosen pois. Nyt kieli keskellä suuta, Suomen parhaalla materiaalilla varustetussa jääkiekkojoukkueessa ei sinnepäin riitä. Menestystä pitää tulla, Pleijaripaikka on minimi, hyvä on konferenssifinaali, onnistunut on finaali ja no....


    • Vili70

      Marjamäki tunkiolle, ja Tami tai Alpo Suhonen MM-kisoihin kevääksi

      • Erkki688

        Tuommoisten poikavalmentajien aika on ohi. Vieläkö Kalevi Numminen elää, eikun puikkoihin, tai Rauno Korpi ainakin.


    • Seuraaja77

      Kyllä mä ymmärrän, että jos vastustaja prässää niin vaikea on omista lähteä, mutta kun Suomen helpotkin lähdöt 80 prosenttisesti kaatuu huonoihin perussyöttöihin niin vaikea on pelejä voittaa. Tämä oli Suomen vahvuus vielä kymmenen vuotta sitten, mutta pikkaisen on huhuja junnupuolelta kuulunut että nykyään syöttötaidot ei ole kovin merkittävässä osassa junnuvalinnoissa. Tämä tulee tästä pahenemaan ja päävalkun vaihto ei siihen vaikuta.

      • wqw

        Joo EI, PELIKIRJA lässytys on johtanut tähän korvia myöten olevaan liemeen suomi-kiekossa

        Saksa näytti mitä on TAISTELU, hurmos ja yhtenäisyys ja Finaaliin

        Suomen kiekossa pitää nämä teoria Äijät sihvoset, marjamäet ja muut nii laittaa sivuun ja palata siihen mitä esim Jurzinov painotti 90-luvulla

        - luistelunopeus
        - kamppailu
        - maalinteko

        nämä jutut kunniaaan takasin sitteki


      • TeuvoNakki

        Tuo taistelu, hurmos ja yhtenäisyys näkyi myös suomen hiihdossa kisoissa! Olympia kultaa!!! Hyvä suomi!! Suomi on hiihtomaa!!! Suomalaisessa hihdossa on tehty viime vuosina asioita paljon oiken. On syntynyt todellisia urheilun supertähtiä!!Nyt jääkiekossa mallia tuosta samasta asenteesta, pelleily ja tyhjänpäiväinen vouhottaminen pois!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe