Asuu nykyään Teuvalla .
Kuulin jotta Valjakkala
27
3864
Vastaukset
- Jurvajurva
Mitä sitte? Sieltähän sen aika kuluu teuvan perseenreikäkyläs. Vittu että mä vihaan teuvalaasia.
- onko_varootettu
Onko varootettu älä mee teuvalle siellä saa leualle
- jurvaaaaaasta
kurvaan jurvaan turvaan.
- sossu.maksaa
kauhajoella on sossun elätettäviä jo aivan tarpeeksi!! Täytys saada nekin täält kauhajoelta mahdollisimman kauas pois!!
Miten saisimme hänet muuttamaan Kauhajoelle? Voisiko vaikka kaupunginhallitus lähestyä häntä asian tiimoilta?
- Voihyväkuoja
Onko totta Jussi Latvala olisi ottanut toiminnanjohtajaksi tuon valjakon.Onko sen kuka armahtanut.Asuuko se siinä Norinkylän Idänhumaniitäärisen keskuksen toiminnanjohtajana.
- Vaarallinenjohraja
Kyllä latvalan tallissa,ja phörittää Norissa koko bisnestä.
Käsittämätöntä,kuka armahti.
Nyt pelottaa- Kehittyvät_maakunnat
Taas jotakin Kehittyviä maakuntia Warokaa
- Nappokämöttää
Mika Muranen muuttaa kuulemma Kauhajoelle.
- Norinkylän_mafia
Norinkylän mafia saa siis lisävahvistuksia
- Koopa12
Itse asiassa Muranen on muutamia vuosia sitten asunut Kauhajoella, on ilmeisesti muuttanut pois kun ei ole enäänäkynyt
- Apuuuuvaaaa
WoiWistus!!!
- Sarjateiijä
Muorit pelkää, mitä se Jussi ja Hanna nyt oikeen ovat menneet antamaan kotinsako.
- äikkis_saatana
Teuva, tuo suomenkielisen pohjanmaan punaisin kunta...
- teuvan_proletaarit
Teuvan ja Ikaalisten proletaarit liittyy yhteen??
- linnaanvaantakaasi
Toivottavasti sitte pysyyki siä teuvalla,räkä leualla!!!
- Moikuliaane
Ottakaa ny unitaplettinna ja menkää maata tai juokaa eres lämmintä maitua. Höpäjättä niin pölöhöjä.
- Kosolan.Vanahaisäntä
Meirän vanahan navetan karjakeittiön paras lukoo jotta Teuvan keitin. Soon paraas verenkeitin se Teuvan verenkeitin.
- Kierränkaukaa
Se on se humanitäärinen työ. Latvalan Jussin oman perheen oma bisnes.
Eikös sen piiriisis ollu joku lapsiinkin sekaantuja...On se Norinkylän touhu kummallista,,niin ja ns pastori puhuu poliisikin ja verottajan pöyrryksiin,,,Uusi toiminnan johtaja on perus settiä Sen bisneksen piirissä.. - erkkip
Kierränkaukaa kirjoitti:
Se on se humanitäärinen työ. Latvalan Jussin oman perheen oma bisnes.
Eikös sen piiriisis ollu joku lapsiinkin sekaantuja...On se Norinkylän touhu kummallista,,niin ja ns pastori puhuu poliisikin ja verottajan pöyrryksiin,,,Uusi toiminnan johtaja on perus settiä Sen bisneksen piirissä..Baptistiporukoissa pikemminkin sääntö kuin poikkeus.
- Järkyttäväuutinen
Niin ja elastinen omatunto jos on,ei tule synnin tuntoo
- Nimenmuutokset
Millä nimellä se nyt on
- elonventtiili
mielenkiintoisen työuran mies on hankkinut
- Vaarallistamenoo
Niin koko Jussin bisnes kuuluisi tarkkailuun,on se niin erikoista.
Erikoinen on sitte uusi toimitusjohtajakin Norissa jos niin on.huh huh.- Noriin_poliisipäivystys
Jos ne ei juuri ole tekemässä pahojaan ne ainakin suunnittelee
- hhggf
Linnaan vaan kaikki luuserit jotka rötöksiä tekevät
- kris
Asuu nyt Härkmäressä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510612
- 817163
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624770
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734484Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334023- 472928
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362034