Cristal Snow..

Äijä.snow

Mitä mieltä ootte tästä Cristal Snowsta ?? Ootteko faneja, vai sais muuttaa siperiaan !

100

5574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ffxfcgvjnl

      Tuo otus pitäisi jotenkin saada näkymättömiin. Ei voi iljettävämpää kuvitella.

      • Aina.Ruudussa

        On kyllä liian monessa ohjelmassa.


      • Anonyymi

        Wanha homopappa joka esittää väkinäisesti teiniä. Ikäkriisi.


      • Anonyymi
        Aina.Ruudussa kirjoitti:

        On kyllä liian monessa ohjelmassa.

        48v setätäti pilaa ohjelmat. Ärsyttävä hahmo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wanha homopappa joka esittää väkinäisesti teiniä. Ikäkriisi.

        Olen eri mieltä on oikein hyvä ohjelma pitkiin aikoihin ja hyvä kun on jokaisella omat mielipiteensä.


      • Anonyymi

        No en oo fani .


    • tykytykytykkään

      Mun mielestä niin positiivinen, kivan näköinen ja aito ihminen! Tosi herkää ja muut huomioon ottava symppis!

      • Anonyymi

        Ai on vai. Blokkailee fanejaan.. Ei ole kovin suvaitsevainen. Haluaa vaan pienen piirin eli valkkaa ja ottaa vaan sateenkaarta puolustavat fanit. Kaikki ei tykkää sateenkaari jutuista mut cristal snow sta kyllä


    • HyväRystali

      Joo minustakin hän on aito. Hauska, osaava ja kelpaisi kotikäyttöön.

    • ahdistelijamamupartio

      Mitä mieltä ootte Toosa tv, stä ??

      • uimahalliahdistelijamamu

        Muutamat sketsit toimii. Mut vain muutamat.


      • Anonyymi

        Liikaa alapäähuumoria ja kiroilua.. Lapset ei vois kattoo...


    • turhaJulkkisko

      Osaako hän teistä laulaa ? PS, cristal snow löytyy tubesta. Siis biisejä...

      • Anonyymi

        Osaa tehdä musaa ja laulaa. Tekee aika vaikuttavia musa videoita.. Tosi taiteellista "veristä taidetta" hän vois alkaa tekee vähän romanttisempia ja kiltimpi ä matskuja✌️muuten hyvä. Eli tyylilajin muutosta toivon.


    • körmyCristall

      Cristallin oikea nimi on, TAPIO HUUSKA. Aika äijä nimi :0) syntynyt 1975.

    • turunTiina

      Hyvä tyyppi! Olisi varmaan mukava istua iltaa hänen kanssaan ja rupatella mukavia.

      • suvaitseeko.heterot

        Vihaako ristalli heteromiehiä ??


      • teretullooo
        suvaitseeko.heterot kirjoitti:

        Vihaako ristalli heteromiehiä ??

        Tuskin noin symppis mies vihaa ketään. Oikein mukavan tuntuinen, huolisin yökylään milloin vain. Olen nainen ja parisuhteessa, uskoisin että koko perheeni tykkäisi Cristalista.


      • Anonyymi
        teretullooo kirjoitti:

        Tuskin noin symppis mies vihaa ketään. Oikein mukavan tuntuinen, huolisin yökylään milloin vain. Olen nainen ja parisuhteessa, uskoisin että koko perheeni tykkäisi Cristalista.

        Kyl se vihaa.. Mua


      • Anonyymi
        suvaitseeko.heterot kirjoitti:

        Vihaako ristalli heteromiehiä ??

        Paksu ja suonikas tekee gutaa!


    • Juryisout

      Ei tosta vänkyrästä selvää ota . Toisaalta on rasittava ”kato mua,kato mua” tyyppi hyperhuomionhakuinen , lapsellinen kiukuttelija ,toisaalta ihan harmiton , jopa melko hauska sanailija , herkkyyskin välillä pääsee kuin vahingossa vallalle . Homppelihan se on ,mutta ei se siinä eniten ärsytä

    • Oioijoooo

      On fiksumpi kuin luulinkaan, lopettanut sen yliampuvan roolin.

    • Hassuttaja

      Minusta kans ihan hauska verbailija. Tosin aika heikko luulen. Muistan, että oli Huippujengissäkin mukana eikä päässyt käytännössä hotellia pidemmälle, kun sai jo pöpön ja sitä kautta vointi heikkeni kokonaan. Toivottavasti ei sairastu tällä kertaa.

      Euroviisukommentoijana on minusta ihan parhaimmillaan. Pitkän maraton esikatselun olen jaksanut hänen pirteydellään. Hyvät ja aidot kommentit osaa pudottaa.

    • Pylli-täti

      Huippu tyyppi. Uskaltaa olla erilainen. Hauska, huumorintajuinen, lämmin persoona. Ihastuttava.

    • gkfcxtycikc

      Ihan hauska hahmo minusta.

    • Salimiesjannu

      En voi sietää, täysin juntin oloinen pelle.

    • ttttttttt

      En pidä.
      Ihan hänelle vinkiksi - ne uran tekemisen vuodet menivät jo. Hänen osaltaan nuo ovat olleet tuloksetonta kohellusta glittermeikki silmässä. Nykyään keski-ikä jyllää ja kessi kasvaa kuin muumipeikolla. Euroviisut ovat vain kerran vuodessa ja tosi-tv -ilmiö etsii jo nuorempia kiinnostuksen kohteita näiden kehäraakkien tilalle.
      Kannattaisiko jo alkaa suunnittelemaan yksinäistä vanhuutta?

    • Bambins

      Jotenkin reppana nykyään. Ei vaikuta kovin onnelliselta.

      • ikäkriisiSnow

        Se on se IKÄ. 42v ja pitää väkisin olla "22v".


    • ihanjeeees

      Kivan ja ihmisystävällisen tuntuinen tyyppi.

      • Anonyymi

        Ei hyväksy kaikkia ihmisiä! Ja valikoi liikaa siksi jäämässä yksin. Ei löydä onnea miehistä. Ei koskaan. Mut naisen tulee löytämään. Jos ei oo taas liian vaativa.


    • positiivinen.kaveri

      Tykkään!! Ja tykkäsin kovasti hänen umk-biisistä parisen vuotta sitten.
      Pitääkin kaivaa netistä. Hyvä video siinä.

    • latinopatino

      Ammattilais mielensäpahoittaja Snow. Suvaitsee itsensä vielä hengiltä.

      • laktovegetransgay

        Jep, suvaitsee kaikkea paitsi tavallista suomalaista.


      • suvaitse.terroristia

        Tyypillinen suvakki, Suvaitsee VAIN niitä jotka ovat samaa mieltä hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        suvaitse.terroristia kirjoitti:

        Tyypillinen suvakki, Suvaitsee VAIN niitä jotka ovat samaa mieltä hänen kanssaan.

        Agree 100%


    • onneksihäipyi

      Täys toope. Lähes Itkee sitä, kun tippui selviytyjät putouksessa. Yritti juonitella ja saada Sampoa pois, mutta pilkka osuikin omaan nilkkaan. Hyvä, että tippui selviytyjistä..
      Vuorikiipeily ohjelmassakin jäi heti rannalle, taisi olla heti kuralla, kun vuorelle olisi pitänyt nousta.
      Jätkä vetää huulipunaa huuliinsa, eikä ole oikealla nimellään julkisuudessa, kuten Sampo on.
      Minua on ainakin aina kuvottanut homojen naama. Meni maku ohjelmasta, kun siellä selviytyjissä oli yks akkamainen mies, joka ei ymmärrä esiintyä oikealla nimellään, nimellä, jonka vanhempansa sille on antanut.

    • Vanhamummo

      Tykkään, on söppeli ja aito.

      • Anonyymi

        En tiedä tosta aitoudesta. Vetää hyvin teatteria. Hänhän on näyttelijä. Eli osaa hyvin johtaa harhaan tossa aitoudessa. Vai olenko sittenkin väärässä sillä ei voi aina tietää varman päälle


    • vääräputosi

      Hohto meni koko ohjelmasta. Cristal oli ainoa mielenkiintoinen henkilö. Oikein herkkä, aito ja suloinen ihminen!

      • ahdistelijaMamu.returns3

        Aito ?? Hyvin on feikkaus ja teatteri mennyt läpi..


    • kivakaverijoo

      Mielummin viettäisin aikaani saaressa Cristalin, kuin Helmenkalastajan kanssa! Gristal on sydämellisen tuntuinen.

    • hiljainenjatylsäminä

      Olen seurannut Cristalia somessa ja telkkarissa joitain vuosia. Toisaalta tosi hauska ja herkkä, toisaalta jotenkin tosi pelottava ja päällekäyvä. Eniten ihailen asennetta: uskaltaa olla rohkeasti sellainen kuin haluaa, miellytti se muita tai ei. Tässä olisi itselläni ainakin opittavaa, kun en oikein uskalla olla "oma itseni" vaan mukaudun muiden tahtoihin.

      Joskus ärsyttää, kun hän tuntuu vihaavan niin monia asioita/ilmiöitä, esimerkiksi "ihan tavallisia ihmisiä". Henkilökohtaisesti en ehkä jaksaisi olla kovin kauaa kerrallaan tekemisissä näin teatraalisen, ylivilkkaan, aina äänessä -tyypin kanssa, mutta kyllähän tuota telkkarista katsoo ja somessa seuraa kuulumisia, kun ei tarvitse fyysisesti vuorovaikuttaa.

    • tusinaturhisjulukkis

      siinähän sekin menee. . muiden tusina turhis julkkisten lössissä.

    • kaksimarjaa

      Huomasin yhdennäköisyyden Cristalin ja Baba Lybeckin välillä. Molemmat myös tykkäävät olla äänekkäästi esillä.

    • Ystäväkallehin

      Hänkö se on siltsun kristalliystävä?

      • kristallilumi

        Kristallilumi nimenä on kyllä vahva vihje ...


    • Erkkine

      Kauhee homo!

    • äitykkä

      Yrittää varmaan parhaansa,ei se Jethrokaan kovin hyvä ole Onnenpyörässä.Liian jäykkä.

    • Nakke..Nakuttaja

      Ylielehtiminen ja kiekuminen voi olla uuvuttavaa seurattavaa, jos haluaa katsoa sananselitysohjelmaa. En tarkoita Onnenpyörä ohjelmaa.
      Varmasti kiva tyyppi, mutta sopisi paremmin sellaiseen ohjelmaan kuin esim. Anna sen soida.
      Jospa se siitä, kaikkeen tottuu.

    • dfghjklkijuyt

      Ristalli on yhtä ihku,kuin vaseliinillä voideltu köysi kaulalla.

    • KundiNakkilasta

      Heteromiehen kannatta olla varovainen tän kaverin kanssa.
      Saattaa saunareissulla "vahingossa" livauttaa patukan ryppikseen.

    • nuuuuuuu

      Kuka heteromies menee tuon kanssa saunaan Joku hintti taas unelmoi.

      Ihan vitun ärsyttävä kymbbätonnissa, siksi en sitä katso. sekasiköfriikki.

    • növeheed

      ketä tää on?

      • On.olo.onnellinen

        Joku homppeli joka meikkaa. Vanha ukko. Onneksi mulla on eurosportkanavat, ei tarvitse katsoa meikkaavaa ukonrahjusta


    • Kristallihömö

      Miehekäs mies!

    • Samakirjoittaja

      Näkyy kirjoitustyylistä päätellen sama henkilö ylistävän kyseistä henkilöä

    • Äijät.hornyna

      Oliko tällä suhde Eskon kanssa?

      • ViherMokuttajat

        jaa manboobs eskon ? Näin huhu kertoo..


      • huhunmukaan
        ViherMokuttajat kirjoitti:

        jaa manboobs eskon ? Näin huhu kertoo..

        Kosonen kohta romahtaa.


    • eihuuska

      Oikea nimi Tapio Luuska

    • HIRVEÄKUVOTUS

      Kuka voi tykätä tuosta naiseksi pukeutuvasta homosta.
      Se on ällötyksen ällötys. Minulla tekee suorastaan pahaa, kun se ilmestys näkyy televisiossa.
      Hyi hitto, mikä kuvotus.

      • Anonyymi

        Mä kyl tykkään. Vaikka vois jättää huulipunat ja peruukin jo😊


    • Bijbuhvu

      Melko monessa maassa mies ei kävelisi enää kaduilla, mutta Suomessahan kaikki sallitaan.

      • Anonyymi

        Ei kävele kauan. Punaviherhallitus kun tuo isiksen suomeen..


    • siiri-sofia

      Voi, jos kaikki olisimme yhtä iloisia, positiivisiä ja lahjakkaita, kuin Cristal!!!
      Kyllä olisi kaikkien helppo elää, myös katkerien mutruturpien!!

    • Anonyymi

      ihan hirveä,mitä kansa näkee näissä tekopirteissä drakeissa. kanava vaihtuu vilkkaasti, kymppätonnin,onnenpyörä,sampo kyläkauppias ( tosi tympee ) Tuuri,kuka sitä juoppoa jaksaa katsella. sitte oli joku sisustusohjelma kesämökki höpinöitä, siinä kaakoilee se homo.

    • Anonyymi

      En muuten katsoisi kymppitonnia, mutta juuri Cristalin vuoksi katson.
      Huumorintajuinen, kohtelias, ystävällinen ja kasvoiltaan niin kaunis ihminen!
      On mukava, kun joku uskaltaa pitää aidosti hauskaa, olla oma itsensä, ja viihdyttää katsojia hauskoilla jutuilla. Paljon mielummin katson Cristalia, kuin esim. Possen tyyppejä, Pumpanen mukaan lukien.

    • Anonyymi

      Pidän hänestä. Minun puolestani saa olla mikä on mutta miellyttävä tyyppi.

    • Aivan ihana. Miten joku voikaan olla noin positiivinen ja iloinen aina. Hänen hymynsä ulottuu silmiin asti ja se tietää sitä, että se hymy ylettyy myös sydämeen.

      Kerrassaan hieno ihminen.

    • Anonyymi

      Erikoinen saa olla, mutta ei yliampuva.
      Kivan oloinen heppu, mutta vaatteissaan ja meikeissään yliampuva. Sirkuspelle tulee mieleen.

      • Anonyymi

        1975 syntynyt pappa. kato mua kato mua kato mua vauva. Erikoista on esitettävä vaikka hampaat irvessä.. Miksi ei riisu naamiota jo, Ja ole oma itsensä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1975 syntynyt pappa. kato mua kato mua kato mua vauva. Erikoista on esitettävä vaikka hampaat irvessä.. Miksi ei riisu naamiota jo, Ja ole oma itsensä ?

        Kyllä Cristalia mielellään katsookin, ja kuuntelee! Eikös hän tee vaan työtään, kun on julkisuudessa? Varmasti mukava Ihminen siviilissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Cristalia mielellään katsookin, ja kuuntelee! Eikös hän tee vaan työtään, kun on julkisuudessa? Varmasti mukava Ihminen siviilissäkin.

        Samaa mieltä ja kaikkia erilaisia ihmisiä tarvitaan! on aivan ihana ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1975 syntynyt pappa. kato mua kato mua kato mua vauva. Erikoista on esitettävä vaikka hampaat irvessä.. Miksi ei riisu naamiota jo, Ja ole oma itsensä ?

        Etkö muka ole nähnyt häntä ihan omana itsenään? Siis Tapsaa? 🤔


    • Anonyymi

      Hauska tyyppi. Ei mitään valittamista.

    • Anonyymi

      Eilen Arto Nyberg oli tuonut tuon kuvatuksen ohjelmaansa. Suomi sairastaa.

    • Anonyymi

      Katsoin eilen Nybergiä ja aloin miettiä miksi Cristal näyttää niin tutulta eli joltain toiselta. Sitten se selvisi, tukan väri tummaksi ja siinähän se, Mara! Cristal kyllä kauniimpi.

      • Anonyymi

        Rohkean ja mukavan tuntuinen ihminen. Varmasti hauskaa seuraa aina, missä liikkuu.


    • Anonyymi

      Hauska tyyppi. Ei valittamista.

    • Anonyymi

      Raikas tyyppii, tykkään kovasti❤️

      • Anonyymi

        Naiset ja homot diggaavat kaikkea epänormaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ja homot diggaavat kaikkea epänormaalia.

        Jotkut naiset jopa epäsiisteistä, väkivaltaisista, juopoista heteroukoista!


    • Anonyymi

      "pörinää pönttöön", ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Liikaa esillä.

    • Anonyymi

      Se on Chrystal Snow. Aliarvostettu.

    • Anonyymi

      Cristal on ihana

      • Anonyymi

        Oikein mukava, rohkea ja sydämellinen tyyppi. Ei varmaan hauku ja halveksi muita ihmisiä.


      • Anonyymi

        Kamala!


    • Anonyymi

      Hän aidoin ja herkin♥️siksi hänestä on helppo pitää. Ja hän on lahjakas💯

    • Anonyymi

      Jos vastaan tulee läppään käkättimeen.

    • Anonyymi

      Rakastan häntä💗 t. KL

    • Anonyymi

      Kyllä yksi hänen kaltainen Suomeen sopii. Kiva höpöttäjä. Parempi kuin Riitta Väisänen.

    • Anonyymi

      Mun mielestä hauska. Katson välillä vanhoja Youtube videoita esim ToosaTVtä ja naureskelen niitä. Hauska heppu. Hyvä näyttelijä.

    • Anonyymi

      Voisi mennä Afganistaniin

    • Anonyymi

      Puhuu suvaitsevaisuudesta mutta on kaikkea muuta! Olen pettynyt

    • Anonyymi

      Miies vihannes.

    • Anonyymi

      Minusta semmoinen ihana symppisherkkis 😊. Ja positiivisen kuvan antaa itestään. En muuten kauheasti seuraa, kun olen sen ikäluokan ihminen, että katson tvtä, ja tykkään nähdä siellä näitä 50 vee tuttuja näyttelijöitä - ja vanhempia 😄

    • Anonyymi

      Voi Tapsa parka. Hänestä puhutaan kuin jostain esineestä. No julkisuuden ikävä puoli on et joutuu olee kaikkien riepoteltavana. Lopulta hänelle on hyvä palata juurilleen lopullisesti oman rakkaan kanssa kunhan semmonen löytyy 😉

    • Anonyymi

      Joo ollaan ikuisia faneja💯 ei löydy coolimpaa tyyppiä!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe