ELÄMÄN JA KUOLEMAN KYSYMYS
Eikö ensimmäinen ja tärkein asia ole tietää totuus ikuisuudesta? – Mitä tapahtuu kuoleman jälkeen? Mihin silloin menet? Ajattele tätä!
On kaksi mahdollisuutta: Tuonela ja Paratiisi. Molemmat ovat väliaikaisia paikkoja, joissa odotetaan ikuisuutta:
1. Uskoon tulleet, pääsevät Paratiisiin, jossa odotetaan Jeesuksen takaisin tuloa. Paratiisi on onnen ja autuuden paikka, lopullisen Taivaan kodin esikartano.
2. Jumalan armon hylänneet siirtyvät kuolemansa hetkellä Tuonelaan, jossa odottavat lopullista tuomiotaan. Se on kauhujen paikka, kadotuksen eli helvetin esikartano.
Luuk. 16:19-31.
Jumala ei tahdo kenenkään joutuvan kadotukseen. Hän on valmistanut pelastuksen: Jeesus on sovittanut syntitilasi Golgatan ristillä. Hänen sijaiskärsimyksensä kautta voit saada syntisi anteeksi. Jeesus otti päällensä sinulle kuuluvan rangaistuksen. Hänen verille ruoskittu ruumiinsa ristillä kärsimysten ja kuolemankauhujen keskellä oli syntiemme tuomion paikka.
Tahtoisitko siis ottaa vastaan ylösnousseen Jeesuksen syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi? Tämä on tärkein kysymys. Vastaus ratkaisee ikuisen osasi!
Mitä teet?
Synti johtaa kadotukseen ja ikuiseen eroon Jumalasta. Room. 6:23.
Voit ottaa yhteyttä suoraan tästä:
http://Jeesus-on-Herra.com/ota-yhteytta/
Elämän ja kuoleman kysymys
9
119
Vastaukset
- Mitä.tuottaa
Yhteys otettu.
- On.suoraa.sanaa
Laittakaapa talteen tuo kirjoitus.
Tuntuu siltä, että on liian suoraa evnakeliumia, jota ei kestetä, vaan joku yrittää sen poistattaa. Viekö tuo linkki Jeesuksen kotisivuille? :-0
- röhhhh
Pelastusta ei saada teoilla. Ef 2.
Totuus ikuisuudesta...kenellähän on tarkka totuus ikuisuudesta?
Kyllä minusta tärkein asia on se, onko pelastettu.- NäilläAlkuun
"Kyllä minusta tärkein asia on se, onko pelastettu."
Miten kerot palstalaisille, että esim olet itse pelastettu? Tai miten vakuutat toiset siitä, että jo tässä ajassa ihminen tietää olevansa pelastettu ja matkalla Jumalan luo? NäilläAlkuun kirjoitti:
Miten kerot palstalaisille, että esim olet itse pelastettu? Tai miten vakuutat toiset siitä, että jo tässä ajassa ihminen tietää olevansa pelastettu ja matkalla Jumalan luo?"Miten kerot palstalaisille, että esim olet itse pelastettu? Tai miten vakuutat toiset siitä, että jo tässä ajassa ihminen tietää olevansa pelastettu ja matkalla Jumalan luo?"
Sanon, olen pelastettu.
Minun ei tarvitse vakuuttaa ketään, se on Jumalan työmaa. Voin kertoa niistä Raamatun paikoista, joissa mielestäni kerrotaan pelastusvarmuudesta, mutta kuten tiedät, täällä on ihan se ja sama mitä sanoo, aika joku ei sulata sitä. Siksi kehoitankin lukemaan itse Raamattua ja kyselemään Jumalalta. Jos asian jättää meidän uskovien varaan, saa monenlaisia , jopa keskenään ristiriitaisia ohjeita ja neuvoja.NäilläAlkuun kirjoitti:
Miten kerot palstalaisille, että esim olet itse pelastettu? Tai miten vakuutat toiset siitä, että jo tässä ajassa ihminen tietää olevansa pelastettu ja matkalla Jumalan luo?Miten sinä vastaat kysymyksiisi?
- Tarkistettu.suunta
Olipa hyvä aloitus. Se rohkaisee tarkistamaan suuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141848Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541312Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277- 491012
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126952Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75916- 52834
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36817Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62802- 56771