Taas nähdään miten kävelijät tunkevat sinne mistä vähäisenkin järjenhippeen omaava ymmärtäisi pysytellä poissa. Tämähän on nähty lukemattomia kertoa ennenkin näiden agressiivisten kävelijöiden kohdalla. Mennään kuin maailman omistajat. Mitään ei tarvitse osata, ymmärtää tai tietää ja vika on aina muissa.
"Kävelijä ja hiihtäjä ajautuivat törmäyskurssille – täysi laturaivo repesi Helsingissä"
www.is.fi/kotimaa/art-2000005572345.html
Röyhkeät, itsekeskaiset kävelijät
2
1224
Vastaukset
- vastuuomistatekemisistä
>> "Mitään ei tarvitse osata, ymmärtää tai tietää ja vika on aina muissa."
Lainaus toisesta keskustelusta: "Lain sijaan ollaan tältä osin lähinnä oikeusperiaatteiden varassa. Niiden mukainen lähtökohta on vastuu myös sellaisesta teosta, jonka ei tiennyt olevan vastoin lakia, eli: Ignorantia juris non excusat."
Aika outo tilanne että pitäisi tietää säännöt koska sitä on aina vastuussa tekemisistään, vaikka ei ole ottanut selvää niistä. On aika ristiriitaista se että mitään velvollisuutta ei muka ole ottaa selvää mutta siitäkin huolimatta on tiedettävä. - 7yb9y
Nyt saisi hiihtää rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205014
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21681Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891656Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741625Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139