Kysyn kolposkopiasta.

pelottaa

Sattuuko siis oikeesti? Kokemuksia minulla hysteroskopiasta ja pipellestä muutava vuosi sitten .Mulla todettu 2v perääkkäin siis korkean riskin hpv infektio ja nyt kontrollista kehoitus mennä kolposkopiaan tai suositus. Tuleeko verta paljonkin. Kertokaas te jolla sama juttu ja mitä löydettiin?

5

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kata47

Itsellä kans sama edessä papa-löydösten vuoksi..ahdistaa ja pelottaa

• paniikkia

ok. soitin naisten tautien polille vÄhän toimenpiteestä,valaisi asiaa ja sain pAniikkia pois,mutta se kirje tosiaan sai ahdistusta aikaan ja masennusta.Olen herkkä muutenkin mutta en ajattele asiaa enää,odotan kutsua toimenpiteeseen ja sit katsotataan. Mitä löydöstä sulla ? SAITKO AJAN NOPEASTIKIN....?mull tosiaan korkean riskin hpv aiheuttaa muutosta .

• Pelkopois

Kolposkopia ei itsellä sattunut sen enempää kuin papakaan. Tilanne jännittää kyllä, mutta on ohi nopeasti. Mulle on tehty se jo monta kertaa ja muutoksia on tarkkailtu. Tsemppiä, koeta pysyä rauhallisena.

• Kata47

Mulla aika vasta kuukauden päästä. 2 edellistä papaa, jotka tehty vuoden välein joukkoseulonnoissa, on sisältäny tulosten mukaan merkkejä virustulehduksesta, joiden takia kontrollipapat ollu vuoden välein. Nyt liite kirjeessä luki vaan, että muutokset vaatii lisätutkimuksia.

• PESÄPÖPÖ

HEI KIITOS kommenteista,,ajattelen jo rauhallisemmin,mulla sama lausunto kuin Katalla...tutkivat just niitä hpv juttuja ,riesa sekin loppuelämän...koska lie tullut,,,,kun 2 viime vuotena vasta ottaneet hpv erikseen,kesällä normaali papa ilman hpv juttua erään toisen seikan vuoksi varmuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2012
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      104
      1346
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      110
      1132
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1044
    5. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      995
    6. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      188
      869
    7. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      730
    8. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      63
      720
    9. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      602
    10. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      602
    Aihe