Kysyn kolposkopiasta.

pelottaa

Sattuuko siis oikeesti? Kokemuksia minulla hysteroskopiasta ja pipellestä muutava vuosi sitten .Mulla todettu 2v perääkkäin siis korkean riskin hpv infektio ja nyt kontrollista kehoitus mennä kolposkopiaan tai suositus. Tuleeko verta paljonkin. Kertokaas te jolla sama juttu ja mitä löydettiin?

5

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kata47

Itsellä kans sama edessä papa-löydösten vuoksi..ahdistaa ja pelottaa

• paniikkia

ok. soitin naisten tautien polille vÄhän toimenpiteestä,valaisi asiaa ja sain pAniikkia pois,mutta se kirje tosiaan sai ahdistusta aikaan ja masennusta.Olen herkkä muutenkin mutta en ajattele asiaa enää,odotan kutsua toimenpiteeseen ja sit katsotataan. Mitä löydöstä sulla ? SAITKO AJAN NOPEASTIKIN....?mull tosiaan korkean riskin hpv aiheuttaa muutosta .

• Pelkopois

Kolposkopia ei itsellä sattunut sen enempää kuin papakaan. Tilanne jännittää kyllä, mutta on ohi nopeasti. Mulle on tehty se jo monta kertaa ja muutoksia on tarkkailtu. Tsemppiä, koeta pysyä rauhallisena.

• Kata47

Mulla aika vasta kuukauden päästä. 2 edellistä papaa, jotka tehty vuoden välein joukkoseulonnoissa, on sisältäny tulosten mukaan merkkejä virustulehduksesta, joiden takia kontrollipapat ollu vuoden välein. Nyt liite kirjeessä luki vaan, että muutokset vaatii lisätutkimuksia.

• PESÄPÖPÖ

HEI KIITOS kommenteista,,ajattelen jo rauhallisemmin,mulla sama lausunto kuin Katalla...tutkivat just niitä hpv juttuja ,riesa sekin loppuelämän...koska lie tullut,,,,kun 2 viime vuotena vasta ottaneet hpv erikseen,kesällä normaali papa ilman hpv juttua erään toisen seikan vuoksi varmuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      158
      6398
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      74
      5296
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3705
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3335
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      145
      2606
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      73
      2312
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2068
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1628
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1546
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      82
      1245
    Aihe