Kysyn kolposkopiasta.

pelottaa

Sattuuko siis oikeesti? Kokemuksia minulla hysteroskopiasta ja pipellestä muutava vuosi sitten .Mulla todettu 2v perääkkäin siis korkean riskin hpv infektio ja nyt kontrollista kehoitus mennä kolposkopiaan tai suositus. Tuleeko verta paljonkin. Kertokaas te jolla sama juttu ja mitä löydettiin?

5

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kata47

      Itsellä kans sama edessä papa-löydösten vuoksi..ahdistaa ja pelottaa

    • paniikkia

      ok. soitin naisten tautien polille vÄhän toimenpiteestä,valaisi asiaa ja sain pAniikkia pois,mutta se kirje tosiaan sai ahdistusta aikaan ja masennusta.Olen herkkä muutenkin mutta en ajattele asiaa enää,odotan kutsua toimenpiteeseen ja sit katsotataan. Mitä löydöstä sulla ? SAITKO AJAN NOPEASTIKIN....?mull tosiaan korkean riskin hpv aiheuttaa muutosta .

      • Pelkopois

        Kolposkopia ei itsellä sattunut sen enempää kuin papakaan. Tilanne jännittää kyllä, mutta on ohi nopeasti. Mulle on tehty se jo monta kertaa ja muutoksia on tarkkailtu. Tsemppiä, koeta pysyä rauhallisena.


      • Kata47

        Mulla aika vasta kuukauden päästä. 2 edellistä papaa, jotka tehty vuoden välein joukkoseulonnoissa, on sisältäny tulosten mukaan merkkejä virustulehduksesta, joiden takia kontrollipapat ollu vuoden välein. Nyt liite kirjeessä luki vaan, että muutokset vaatii lisätutkimuksia.


    • PESÄPÖPÖ

      HEI KIITOS kommenteista,,ajattelen jo rauhallisemmin,mulla sama lausunto kuin Katalla...tutkivat just niitä hpv juttuja ,riesa sekin loppuelämän...koska lie tullut,,,,kun 2 viime vuotena vasta ottaneet hpv erikseen,kesällä normaali papa ilman hpv juttua erään toisen seikan vuoksi varmuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe