En ole koulukiusattu tai perseraiskattu mies, voinko silti ostaa harrikan satunnaiseen käyttöön joka tarkoittaa että notkun päivät pitkät paikallisen ostarin pihassa rautaratsuni selässä kireät nahkabyysät jalassa keräämässä kiimaisten naisten ihailevia katseita?
Voinko ostaa harrikan?
8
1899
Vastaukset
- Osamaksullaonneen
Voit ostaa osamaksulla.
- SuperSeikkailuOstarilla
Jatka Kurko notkumista ostarin pihassa kun et ole ostarin räkälässä.
Ostarin pihalla on varmasti myös notkumassa sinulle sopivia naisia.- LapualtaEtiäppäin
No mutta onko jollain palanu käämi Sotkamossa pelatessaan pleikkarilla jumbosimulaattoria.
- Jutustelija1
LapualtaEtiäppäin kirjoitti:
No mutta onko jollain palanu käämi Sotkamossa pelatessaan pleikkarilla jumbosimulaattoria.
Itse muistan kun aikoinaan oli Amiga 500 koneelle sellainen melkoisen realistinen Space Shuttle simulaattori, siis siitä USA:n sukkulasta.
Kyllä jos niillä homman handlaa niin on helposti tekijä mies myös oikean puikoissa.
Itse tykkään vääntää mieluummin oikeilla vermeillä, esim kilokyykyillä, oikeassa ympäristössä.
- sexlook
Jos etumus pullottaa muhkeasti, niin harley sopii mainiosti siihen hommaan!
- kendknebdnjebj
harikkakuskeilla on niin pienet munat eikä muutenkaan enää seiso!
vaan homot käyttää nahkahousuja! - henrikk
Oletko taitava korjaamaan pyörääsi sillä sitä tuleman pitää jos harrikan aiot ostaa.
Entä rikollinen menneisyys tai nykyisyys olisiko siinä syy harrikan ostoon; katkotko paritonnin vipin maksamatta jääneen sormia ettei ainkaan pysty työskentelemään ja maksamaan enään mitään tai hajoitatko hänen autonsa pimeällä kun se kääntyi vilkuttamatta eteen ja hakkaat keskisormea näyttävän teinin sairaalaan, olet sopiva harrikkaryhmään plussana yksinkertaisuus.- JaappanianKiituri
Rosvot ja mummonpotkijat ajaa Harrikalla. Ja muut tusinapellet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892