Kuusamo Shell

Pettynytshelliin

Kävin shellillä ostamassa ruokaa ja siinä tilasin ja myyjiä sai odottaa ensin monta minuuttia ja huudellakkin heitä. Sitten myyjä vain tiuski ja kun kysyi minkä juoman otan niin sanoin että laitappa vaikka 7up, niin vastasin siihen että empä kuule laita saat ottaa ihan itse, ja äänen sävy oli ilkeiä.

12

3886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PettymyksiäTäynnä

Ette ole ainoa, onneksi saa palvelua muualta niin ei tarvitse tukea kyseistä ketjua.

• hyvinpalveltu

Ompa tuolla tullu käytyä,ei oo moittimista.

• hyvinpalveltu

Löytäs vielä kahviseuraa.

• asiakas

Taisi olla asiakkaassa vikaa.......Mulkulle sen ansaitsema kohtelu. Eipä ole vastaavia kokemuksia, mutta enpä olekkaan paskapää.

• Ruokailija

Viikon ruokalista tällä asemalla vain jossain feispuukissa, kuvitteleeko ne että kaikki harrastavat kyseistä hömppää!!!?? No, onneksi paremmat ruokapaikat vaivautuvat pitämään nettisivuja!!!

• Enpä

Asioin Kuusamon sellillä kesäkuussa 2018 ja työvuorossa oli todella tympääntynyt asiakaspalvelija. Jätti asiakkaan tiskille kesken palvelun ja lähti muuhun työhön välillä. Oli muutoinkin sellainen asenne hänellä, että olisi mukavaa, että pysyisitte pois täältä asiakkaat. Mielellään pysymmekin pois.

• SHHELLIKÖ

Nyt on kyllä erehtynyt paikasta. Abcllä tämä on mahdollista, vieppä lotto ja pyydä laittamaan tilille. Se nuori likka ei vaan osaa, monta kertaa jäänyt rahat tilille menemättä kun ei osaa pelata sitä lappua tilille!! En enää käy edes jos on kassalla kyseinen neiti

• Tyytyväinen

Kävin shell kuusamo syömässä tänään.Ruoka oli todella hyvää .Kiitos

• Mikroaaltouuni

Hyvät ihmiset syökää kotona jos on niin hankalaa.

• Jeps

Tämä ketju on provo. Shellillä on ensinnäkin paras ruoka Kuusamossa ja aina kohtelias palvelu. Ymmärrän kyllä jos myyjillä pitää kiirettä kun talo on lounasaikaan ihan täynnä. Suosittelen!

• Hinnat vakiasiakkaille nousi niin vaihdoimme paikkaa(työporukka)

• Anonyymi

Jaa muutaman kerran asioinu olen ko paikassa ja mielestäni ruoka ihan ok ja palveluki on toiminu ihan moitteetta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2186
    2. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1423
    3. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      341
      1423
    4. 168
      1291
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1081
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      940
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      939
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      849
    Aihe