asiastatietävät

jhvkjhbljkyfkhjhkfh

Asiasta tietävät kertokaa kuntouttavasta työtoiminnasta Outokummussa?

43

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy.tutustumassa

      Piipahda Kyykerin kylätalolla. Sinut otetaan siellä mielellään vastaan ja voit aivan itse tutustua toimintaan.
      Minä kävin ottamassa asiasta selvää siellä.
      Suomi 24 ei ole oikein asiallisen tiedonvälityksen kanava.

      • Kokemustaonminulla

        Olin itse kuntouttavassa ja nyt olen melkein vuoden ollut töissä. Ei tämä mikään vakihomma ole, mutta vuokrat saan hyvin maksettua. Kyllä työnteko kannattaa.


    • Hessulla

      ei ole mitään tekemistä Kyykerin toiminnan kanssa.

    • hmmmmmmmh

      Mikäs salaseura se Kyykeri on kun kukaan ei tiedä?

      • hessunkeittiö

        Hessu kertoi että siellä on orgioitakin pitääkö paikkansa?


      • Orggu
        hessunkeittiö kirjoitti:

        Hessu kertoi että siellä on orgioitakin pitääkö paikkansa?

        Eiköhän ne orgiat oo kirppiksellä ja yläkerrassa..


      • Orkkuki

        Sinähän sen tiedät, kun siellä päiväsi vietät


    • Kyykeri

      Kyykerin kylätalo ei ole mikään salaseura. Tervemenoa tutustumaan. Siellä on paljon toimintaa.

      • oudokumpu

        Mikset kerro jos tiedät? Oletko ajatellut ettei kaikilla ole mahd. lähtee tutustumaan? Aika erikoista jossei täällä voi asiallisesti kertoo, kun asiallisesti kysytään; vaikuttaa oudolta.


    • Kyykerinkäyttäjä

      Vakituisesti siellä toimii nykyisin kuntouttava työtoiminta, joitakin seutuopiston piirejä (tarkempia tietoja seutuopiston sivuilta) kuvataideyhdistyksen toimintaa, eri yhdistysten liikuntatoimia ja kokouksia. Tapahtumista tiedotetaan menoinfo-palstalla, Outokummun Seudussa ja fbkin Outokumpu-sivuilla. Tiedottamisesta vastaavat toimijat itse.
      Jos olet kiinnostunut toiminnoista ole suoraan yhteydessä toimijoihin. Minä olen vain satunnainen palvelujen käyttäjä. Viimeksi olin oman yhdistykseni kokouksessa.
      Jos tarvitset kyytiä tutustumiseen soita kaverille.

    • iiihhhheeeteleen

      alkuperäisen kysyjän kysymys oli: "Asiasta tietävät kertokaa kuntouttavasta työtoiminnasta Outokummussa?" Ei näytä asiallista vastausta tulevan? onkohan outokummussa siis jotain mätää kuntouttavassa työtoiminnassa? Käytetäänkö sitä lain puitteissa?

      • Hessunystävät

        Ei ole hämärää, eiku tuonne kiltaan ja hessulle vaan ei muissa paikoissa oo kivaa...


      • kuntouttajahessu

        ei ihan lainpuitteissa mutta sehän pyörii sittenkin


      • alaukkanen
        kuntouttajahessu kirjoitti:

        ei ihan lainpuitteissa mutta sehän pyörii sittenkin

        paras kuntouttava, muita ei Outokummussa olekkaan joita voisi verratakaan tähän hommaan


      • hessuauttaa

        Olen kuullut että Hessu tuolta Outokummun AA-Kilta Rystä auttaa myös alkoholisoituneita perheitä jos on sellaisia ongelmia lähipiirissä.


      • Killanjuopot
        hessuauttaa kirjoitti:

        Olen kuullut että Hessu tuolta Outokummun AA-Kilta Rystä auttaa myös alkoholisoituneita perheitä jos on sellaisia ongelmia lähipiirissä.

        A-killan lähipiirissä sitä kyllä löytyy. Kannattais omat juopot ekana raitistuu ennenun täällä kehuu ja retostelee..


    • Kuntouttava

      työtoiminta ei roiku täällä. Ota yhteys itse, vai mikä on ongelmasi?

      • hessuteam

        tämä on ihan mukava kanava etsiä töitä tai kuntouttavaa paikkaa. Suosittelen tuota Hessuntiimiä kun siellä olijat kehuvat suuresti hienoa poppoota joka heillä on. Joku olikin julkaissut yhteystiedot täällä.


      • Hienopoppoojoo
        hessuteam kirjoitti:

        tämä on ihan mukava kanava etsiä töitä tai kuntouttavaa paikkaa. Suosittelen tuota Hessuntiimiä kun siellä olijat kehuvat suuresti hienoa poppoota joka heillä on. Joku olikin julkaissut yhteystiedot täällä.

        Kehunu hienoo poppoota. Osu ja uppos, kyllä kylä on eri mieltä.ainakin kirppiksen "pomo"on olevinaan niin hyvä. Jo on aikoihin eletty. En ikinä suosittele kellekkään tuota paikkaa. Kyllä Kyykeri on sentään rehti paikka.


      • KirppiksenYstävät
        Hienopoppoojoo kirjoitti:

        Kehunu hienoo poppoota. Osu ja uppos, kyllä kylä on eri mieltä.ainakin kirppiksen "pomo"on olevinaan niin hyvä. Jo on aikoihin eletty. En ikinä suosittele kellekkään tuota paikkaa. Kyllä Kyykeri on sentään rehti paikka.

        kirppiksen pomo on maailman paras ihminen tulee juttuun kaikkien kansssa eikä ole ankara työnteettäjäkään....


      • killankirppis

        Outokummun A-Killan Kirppis&Kahvio on Okun paras kirppis ja kahvipaikka kun liikuskelette kylillä. Kirppiksellä palvelevat ja ottavat tavaraa vastaan aina iloiset ja ahkerat kirppismyyjät.


      • Kirppariorja
        KirppiksenYstävät kirjoitti:

        kirppiksen pomo on maailman paras ihminen tulee juttuun kaikkien kansssa eikä ole ankara työnteettäjäkään....

        Ei mee tommonen satuilu läpi..


      • KirppiksenYstävät
        Kirppariorja kirjoitti:

        Ei mee tommonen satuilu läpi..

        Me tunnemme johtajamme jo vuoden verran, meillä on hyvä yhteishenki jota kukaan muu ei voi pilata.


    • Hessuei

      Hessu ei toimi Kyykerillä. Siellä on monipuolista toimintaa.

      • nähtyon

        ei toimi mutta hessu järjestää kuntouttavaa työtoimintaa tuonnekin lopulta...


      • alaukkanen

        Tuonne Outokummun A-Kilta Ryn hessuntiimien paikkoihin kannattaa tutustua paljon mahdollisuuksia ja kivoja ihmisiä ympärillä.
        Okun paras kuntouttavapaikka ylivoimaisesti.


    • kafneginaefjvneijg

      Hei mie kysyin outokummun kuntouttavasta työtoiminnasta, enkä ole saanu yhtään järkevää vastausta. pelkkiä paikkoja ja joku hessu? mikä lie? Antaa olla jossei tuu vastausta....

    • Yritin

      Yritin vastata, mutta Jari otti linkin pois. Kaupungin sivuilta löytyy tiedot kohdasta työllisyystoimta.
      Jari ei anna tiedon näkyä täällä.

      • juuuuuuus

        ei siellä mitään oo sisällöstä,,,,


    • suojaa

      muuutaman suojatyöpaikan kyykeri, kuntouta ei varmsti! toimistossa ajantappoa asiakkaat omillaa tai työlistettyjen ohajuksessa!

    • HessunYstävät

      Outokummun A-Kilta Ry ja Hessuteam yhteystiedot löytyy Googlen hakukoneella ja kun käyt paikan päällä kysäise Hessua se sulle kahvit tarjoaa... Voit toki soittaakin ensin jos osaat käyttää puhelinkonetta, Tervetuloa Outokummun huippu poppooseen!

      • Hessunakalla

        No just joo... kyllä on pokkaa...


      • josetmuualla
        Hessunakalla kirjoitti:

        No just joo... kyllä on pokkaa...

        niin mene kyykerin avolle hurja


      • Kirppisorja
        josetmuualla kirjoitti:

        niin mene kyykerin avolle hurja

        Mielummin luon päivät paskaa kun lerppahuulta kahtois... ei tarvitte miettiä kuka kysseessä.. kyykeri on järkipaikka


    • alaukkanen

      Tulkaa Outokummun A-Kiltaan täällä on hyvä ja leppoisa työpaikka suorittaa kuntouttavaa toimintaa ja saatte paljon etuja muihin paikkkoihin nähden, olen ollut hyvin tyytyväinen itsekin.

    • josjokuvstaa

      Onko tuo alaukkanen tuo paljon täällä puhuttu kirppispomo?

      • Pahooå

        JtTurpeinen sininen krynter
        Alk


      • kirppistyöntekijä

        Taitaa ola sama AnuKopelo joka Outokummun A-Killan Kirppis&Kahviossa otti kassasta rahaa ja vei aika useinlahjoitustavaroita itselleen ja pojalleen....


      • Kirppiskarttaja
        kirppistyöntekijä kirjoitti:

        Taitaa ola sama AnuKopelo joka Outokummun A-Killan Kirppis&Kahviossa otti kassasta rahaa ja vei aika useinlahjoitustavaroita itselleen ja pojalleen....

        Eikös siellä olekkaan ihana pomo.. 😃


    • kuntoutumaan

      Miten on kuntouttavia Outokummussa, onko tuo paljon kehuttu Hessuteam ihan ok paikka?

    • äimänkäkikin

      Olen seurannut tätä keskustelua, ja ihmettelen miksei mitään älykästä vastausta ole tullut, eikö tosiaan täällä ole ketään joka pystyisi avaamaan kunt,työtoim, sisältöä outokummussa????

    • Sensuuri.iski

      Yritin kahteenkin kertaan vastata, mutta sivuston sensuuri poisti vastaukset. Ei täällä ole Suomi24 sääntöjen mukaan tarkoitus käydä lainkaan järkevää keskustelua. Ainoastaan panettelu ja haukkuminen ovat sallittuja.
      Katsotaan, kuinka pitkään tämä saa olla. Mielenkiintoista.

    • Jiepu72

      Kahviloissa ja kupoiloissa kiroilen ja öhyyn pahaa heti kun poistut pöydästä. Tosin eipä minun kanssa enää kukaan haluakaan istua.
      Olen täysin ulalla ja ulkona asioista. Eivät tule enää istumaan minun pöytään. Rakenneltiin laivoja ja muita suuria luultavasti rautaesineitä. Suuri osa sutta ja säprellystä. Olen uhkaava ja minua teitin pitääkin varoa. Kierouteni on syntymälahjana saatua. Muuttaisin pois jos saisin asunnosta edes hiluja. No elkääpä hätäilkö, en vielä muuta. Jään tänne jurnuttamaan ja luomaan uhkaavia katseita toisiin pöytiin. Mikäli mahdollista varokaa tulemasta istumaan pöytääni. Karjalaisen käyn kyllä lukemassa mikäli kahvilaan sellainen edelleenkin tilataan.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe