Peugeot 206?

Pösökuski

Mietinnässä olisi siis tuommoinen vuoden 2004 206-Pösö 1,4 koneella, alta 200tkm ajettu. Kaipailisin nyt siis käytännön kokemuksia niiltä kenellä on tuo automalli ollut, sillä itselle tuo 206 on minulle outo mallina, eli onko noissa mitään tyyppivikoja mitä tarvitsisi olla kokoajan laittamassa/kiinnittää huomiota, entä onko noissa miten pahoja sähkövikoja? Internetistä olen lukenut että näissä olisi taka-akselin kanssa ollut ongelmia, mutta koskeeko se sitten "kaikkia" 206-Pösöjä?

17

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PontsuuriiTeillekki

      Ranskis on hyvä peli. Osta pois.

    • toyota-äijä

      Älä vaan erehdy ostamaan.Kannatta ostaa Corolla tai muu Toyota.

      • Kokemusta.on

        Tojoon kannattaa tinkiä mukaan mig hitsauskone että voit hitsailla siihen pellinpalasia joka katsastukseen.


    • akseliTaka

      Taka-akseli hajoaa jokaisesta melko nopeasti, jos ei ole laitettu rasvanippoja.

    • KerroRohkeasti

      Kysytään vastakysymys että miksi juuri tuollainen on kiikarissa? Mikä aikaansaa sen, että harkitset juuri tuollaisen ostoa?

      • Extojotisti

        Millainen sitten pitäisi olla?


      • Ghjjk

        Miksi sen pitäisi olla juuri sellainen kuin sinä haluat?


      • KerroRohkeasti
        Ghjjk kirjoitti:

        Miksi sen pitäisi olla juuri sellainen kuin sinä haluat?

        Katso mitä kysyin.

        En mielestäni tarjonnut mitään, mitä minä haluaisin.


    • Kokemustaon58

      Älä erehdy ostamaan. Mutsilla on ollut vuosimallin 1999 ja 2000 Peugeot 206-autot, joissa oli paljon vikoja. Sammuivat joka liikennevaloihin ja joka risteykseen. Stop-merkkivalo syttyi kojetauluun peruuttaessa ilman mitään syytä. Kallis auto pitää ja korjauttaa kaiken maailman lapsellisia vikoja. Lisäksi koiranluut, iskunvaimentimet ja taka-akselistot aiheuttivat tuhannen euron remontin. Elikkä kalliiksi tulee remontti. En suosittele!

      • välilihaa

        Karvalakki malli numeroa suurempi on jo kestävämpi, keskitien kulkija ottaa aina välistä eli 307


      • dfgdfgdgdfgdfdfj

        Toisaalta 2004 vuosimalli on jo uudempaa tekoa. Osta pois vaan äläkä usko näitä teroja millä ei ole koskaan edes ollut pösöjä autoina.


    • Paavali

      Mulla on 206 pösö vuosimallia 2007 ja nyt tuli sellainen vika että prutkuttaa eikä tahdo jaksa vetää mihinkään ja nyt tuli kojetaulunun stop. Eikä suostunut enää lähteä käymään.

    • sitäriittää

      Eipä juuri tyyppivikoja: taka-akseli kyllä kestää sen 50tkm ja jokunen oikosulku..takaluukku ruostuu ja moottori kyllä hyvä niitä nestevuotoja kyllä riittää eihän ranskisten mielestä tolenranssit ole niin sentin päälle, ei kannata pestä eikä jättää vesisateeseen: vettä kyllä riittää sitten "auton" sisälläkin, kannattaa kyllä se tojo...ei se läpi ruostu niin äkkiä kuin pösön tekniikka, mutta jos haastetta haluaa niin pösö oiva valinta ja palo vakuutus kuntoon: ainut tapa päästä pösöstä eroon että saa siitä rahaa pikkasen enempi kuin kuusakoskelta

      • JoopatiJoopa

        Jos kerran tietoa löytyy niin miksei samalla vaivalla voisi kirjoittaa totuudenmukaisestikin. Ihan sama vaiva siinä on.


    • halpiaisilla_ajava

      Minulla nyt noita Pösöjä on ollut melkoisen monta vuosien varrella, jos kohta muitakin merkkejä, mutta Pösöllä nyt ajan. Aivan naurettavaa väittää, että tulee tuhansien remontteja, kun eihän nämä edes maksa tuhansia!! Koiranluut maksaa alle 20€ ja tumpelokin niitä vaihtaa, alle 100€ saa katsastukseen tarvittavat kikkeet yleensä. Viimeksi katsastukseen meni 20€ osat, ostin Motonetistä ja vaihdoin itse.
      Realismia näissä ranskalaisissa, että pientä sähkövikaa, eli silloin tällöin joku valo ilmestyy kojelautaan, mutta mitä siitä. Yleensä joku anturi löysällä, jonka voi itse korjata, kun hieman viitsii googlettaa netin kautta tai vie jollekin pikkukorjaamolle, korjaaminen maksaa muutaman kympin. Tai sitten en tee asialle yhtään mitään.
      Olen itse ostanut vuosia näitä halpiaisia, mittarissa n. 170000km ja ajetaan n. 200000km lisää, tehdään vaan ihan pakolliset huollot ja remontit, käsittää käytännössä öljynvaihtoa ja lisäyksiä, sekä katsastuksen vikalistan mukaan osien vaihtoa. Jarrupalat ja jarrulaikat, sekä niitä koiranluita, joskus joku alapallonivel menee silloin tällöin, mutta ei mitään älykallista. Jos abs alkaa pimppuilemaan, en viitsi alkaa sen kanssa teuraroimaan, vaan ostan toisen Pösön tilalle.
      Halvinta ajoa ollut tämä Pösöillä ajaminen, kun olen kokeillut melkein kaikki vaihtoehdot (on ollu uutta Mersua ja Toyotaa), niin tää systeemi on vaan halvin, kun ajetaan paljon. Tai paljon ja paljon, vuodessa tulee reilu 50000km mittariin.

      • Raija-Tiina

        Kertokaahan mikä mun pösössäni (206) on vialla, kun käynnistyksen yhteydessä pitää painaa kaasua, ettei sammu (eli käynnistyy kyllä, mutta ei pysy käynnissä). Ja alkumatka on aina sitä pientä kaasuttelua liikennevaloissakin, tai sammahtaa.
        Rasittava vaiva, kun muuten pidän ko autosta...
        Ja vastatkaa mielellään niin, että tyhmäkin ymmärtää!


      • Sinnepäinjasitärataa
        Raija-Tiina kirjoitti:

        Kertokaahan mikä mun pösössäni (206) on vialla, kun käynnistyksen yhteydessä pitää painaa kaasua, ettei sammu (eli käynnistyy kyllä, mutta ei pysy käynnissä). Ja alkumatka on aina sitä pientä kaasuttelua liikennevaloissakin, tai sammahtaa.
        Rasittava vaiva, kun muuten pidän ko autosta...
        Ja vastatkaa mielellään niin, että tyhmäkin ymmärtää!

        Sulla on kesä-dieseliä tankissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe