Olen törmännyt väitteeseen erään yliopistollisen sairaalan kätilöissä, etteivät hyväksy autistista äitiä tai ehdottavat tulevalle neurologisesti poikkeavalle sikiönkehykselle aborttia. Mieskin ehdotti aborttia mutta olen sitä mieltä että en tee sitä.
Vauva.fi ja kaksplussan av-mammat ovat sitä mieltä että autismi on vaikea vamma ja adhd on sairain häiriö. Miten julkeavat.
Suvussa on muutenkin autismin ja adhd kirjoa joten en oo moksiskaan uutisista.
Ps. kuola valuu
Autisti vanhempana
4
743
Vastaukset
- Autisticmother
Aihe jäi kesken. Yritän nyt kysyä että mikä ***** ihmisiä vaivaa että autisti äiti olis muka ongelmallisempi kuin joku viina addikti tai narkkari.
- Jappe52
Olen työssä tavannut asperger-lapsia, joilla toinen vanhempikin on asperger. Meitä on monenlaisia, ja hyvin kaikki sujuu. Ei kaikkien tarvi mahtua samaan muottiin.
- Autisticmother
Jokseenkin samaa mieltä kanssasi. Mua vaan vituttaa kun syrjintää tapahtuu niin selvästi. "Tee abortti koska olet autisti ja saat autistin lapsen"
- tuuhkelo
http://mthfr.net/mthfr-mutations-and-the-conditions-they-cause/2011/09/07/
Selvitä onko sinulla tämä geenivirhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627