Missä mahtaa olla vika kun kylmiltää toimii kuin Buick,mutku moottori lämpenee 70 asteeseen niin sammuu kuin saunanlyhty?,onko kellään ollut samaa vikaa a3:ssa? Onko termostaatti sokö,vaiko boksi vika,epäilin ensin ajonestoa mutta kun kojetaulussa sammuu kyseinen sympoli,kojetaulu kertoo että kaikki ok,mut sammuu kun lämpenee jopa ajossa!
Audi a3 turbo ongelma kun lämpenee,eli sammuu?
4
190
Vastaukset
- VAGHuoltoOrganisaatio
Hei. Autossasi ei ole vikaa, vaan se on tuon automallin ominaisuus. Ei siis syytä huoleen, jos huollot on vain tehty aikanaan, ja valtuutetussa merkkiliikkeessä.
- enstex
Mitä jos lukisit vikakoodit, vikakoodien luku on nykyautojen kanssa ensimmäinen homma kun ongelmia ilmenee muu on ajan ja helposti rahojenkin haaskuuta.
Ne vikakoodit pitää sitten lukea kunnon vehkeellä eikä millään yleismallin lukijalla jotka ei spesifistisistä koodeista monestikaan ymmärrä mitään. - kakkalistalle
Kylmänä ajella merkkihuoltoon, termostaatin voi otta pois motorista, silloin pysyy koleana kyyti
- merkkihuoltoneuvoo
Kuulostaa pahalle, moottorin vaihto korjaa vian. Moottori maksaa 5000e vaihtotyö 2000e sekä öljynvaihtohuolto 350e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984