onko naisia jotka ottaisi vanhemman miehen omaksi vessaksi
kultainen suihku ja kaviaar
haluan olla naisten wc
16
1344
Vastaukset
- Pissa-Veera
Ai että. Moinen olisi minulle suurinautinto. Lähetinkin Sinulle äsken postia. Toivottavasti saan vastakaikua.
- pissa-veera
mihin se posti meni
- Mitä-oletat
pissa-veera kirjoitti:
mihin se posti meni
Tietty sille, kelle sen lähetit.
pissa-veera kirjoitti:
mihin se posti meni
Moi. olisi ihanaa olla vastaanottavana osapuolena. Täällä tuo yhteyden saaminen on vaikeampaa. Kokeile jos saat mun nikin takaa sähköposti osoitteen.
- pissiäVeera
mites haluisitko tulla kokeilemaan??
- TuulaG
Mikä sun s-postisi on?
TuulaG ja kaikki naiset ketä kiinnostaa, mulle voi kirjoittaa...
Eikö nikkini jo kerro aika paljon? ;)- Suihkuttaja
Olen miehenä ollut antavana osapuolena bdsm-leikeissä. Onhan se aika kiihottavaa katsoa, kun vesitankkauksen jälkeen kuseskelen pitkin sidotun kumppanin kroppaa, alapäätä ja kasvoja - auki kapuloituun suuhunkin. Ja kaikki tämä kumppanin omasta toiveesta!
- wc-orja
Kokemusta vessana olosta on. Olen ollut suuvessana naisilla ja pareilla.
Maannut vessaistuimen alla kylppärissä useamman tunnin käytettävänä. Vessaa tarvitseva pariskunta olisi mukava löytää.
- Toimintaa-vaan
Mitäs jos menisit sellaiselle saitille, missä heitä on.
- Ei-tänne
wc-orja-m kirjoitti:
Laitan saitin tiedot esille :)
Kunhan et tänne. Olisi mainosta. Siitä lähtee heti ilmianto, neljäs kohta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810