onko naisia jotka ottaisi vanhemman miehen omaksi vessaksi
kultainen suihku ja kaviaar
haluan olla naisten wc
16
1354
Vastaukset
- Pissa-Veera
Ai että. Moinen olisi minulle suurinautinto. Lähetinkin Sinulle äsken postia. Toivottavasti saan vastakaikua.
- pissa-veera
mihin se posti meni
- Mitä-oletat
pissa-veera kirjoitti:
mihin se posti meni
Tietty sille, kelle sen lähetit.
pissa-veera kirjoitti:
mihin se posti meni
Moi. olisi ihanaa olla vastaanottavana osapuolena. Täällä tuo yhteyden saaminen on vaikeampaa. Kokeile jos saat mun nikin takaa sähköposti osoitteen.
- pissiäVeera
mites haluisitko tulla kokeilemaan??
- TuulaG
Mikä sun s-postisi on?
TuulaG ja kaikki naiset ketä kiinnostaa, mulle voi kirjoittaa...
Eikö nikkini jo kerro aika paljon? ;)- Suihkuttaja
Olen miehenä ollut antavana osapuolena bdsm-leikeissä. Onhan se aika kiihottavaa katsoa, kun vesitankkauksen jälkeen kuseskelen pitkin sidotun kumppanin kroppaa, alapäätä ja kasvoja - auki kapuloituun suuhunkin. Ja kaikki tämä kumppanin omasta toiveesta!
- wc-orja
Kokemusta vessana olosta on. Olen ollut suuvessana naisilla ja pareilla.
Maannut vessaistuimen alla kylppärissä useamman tunnin käytettävänä. Vessaa tarvitseva pariskunta olisi mukava löytää.
- Toimintaa-vaan
Mitäs jos menisit sellaiselle saitille, missä heitä on.
- Ei-tänne
wc-orja-m kirjoitti:
Laitan saitin tiedot esille :)
Kunhan et tänne. Olisi mainosta. Siitä lähtee heti ilmianto, neljäs kohta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777