onko naisia jotka ottaisi vanhemman miehen omaksi vessaksi
kultainen suihku ja kaviaar
haluan olla naisten wc
16
1685
Vastaukset
- Pissa-Veera
Ai että. Moinen olisi minulle suurinautinto. Lähetinkin Sinulle äsken postia. Toivottavasti saan vastakaikua.
- pissa-veera
mihin se posti meni
- Mitä-oletat
pissa-veera kirjoitti:
mihin se posti meni
Tietty sille, kelle sen lähetit.
pissa-veera kirjoitti:
mihin se posti meni
Moi. olisi ihanaa olla vastaanottavana osapuolena. Täällä tuo yhteyden saaminen on vaikeampaa. Kokeile jos saat mun nikin takaa sähköposti osoitteen.
- pissiäVeera
mites haluisitko tulla kokeilemaan??
- TuulaG
Mikä sun s-postisi on?
TuulaG ja kaikki naiset ketä kiinnostaa, mulle voi kirjoittaa...
Eikö nikkini jo kerro aika paljon? ;)- Suihkuttaja
Olen miehenä ollut antavana osapuolena bdsm-leikeissä. Onhan se aika kiihottavaa katsoa, kun vesitankkauksen jälkeen kuseskelen pitkin sidotun kumppanin kroppaa, alapäätä ja kasvoja - auki kapuloituun suuhunkin. Ja kaikki tämä kumppanin omasta toiveesta!
- wc-orja
Kokemusta vessana olosta on. Olen ollut suuvessana naisilla ja pareilla.
Maannut vessaistuimen alla kylppärissä useamman tunnin käytettävänä. Vessaa tarvitseva pariskunta olisi mukava löytää.
- Toimintaa-vaan
Mitäs jos menisit sellaiselle saitille, missä heitä on.
- Ei-tänne
wc-orja-m kirjoitti:
Laitan saitin tiedot esille :)
Kunhan et tänne. Olisi mainosta. Siitä lähtee heti ilmianto, neljäs kohta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321