onko naisia jotka ottaisi vanhemman miehen omaksi vessaksi
kultainen suihku ja kaviaar
haluan olla naisten wc
16
1744
Vastaukset 16
- Pissa-Veera
Ai että. Moinen olisi minulle suurinautinto. Lähetinkin Sinulle äsken postia. Toivottavasti saan vastakaikua.
- pissa-veera
mihin se posti meni
- Mitä-oletat
pissa-veera kirjoitti:
mihin se posti meni
Tietty sille, kelle sen lähetit.
pissa-veera kirjoitti:
mihin se posti meni
Moi. olisi ihanaa olla vastaanottavana osapuolena. Täällä tuo yhteyden saaminen on vaikeampaa. Kokeile jos saat mun nikin takaa sähköposti osoitteen.
- pissiäVeera
mites haluisitko tulla kokeilemaan??
- TuulaG
Mikä sun s-postisi on?
TuulaG ja kaikki naiset ketä kiinnostaa, mulle voi kirjoittaa...
Eikö nikkini jo kerro aika paljon? ;)- Suihkuttaja
Olen miehenä ollut antavana osapuolena bdsm-leikeissä. Onhan se aika kiihottavaa katsoa, kun vesitankkauksen jälkeen kuseskelen pitkin sidotun kumppanin kroppaa, alapäätä ja kasvoja - auki kapuloituun suuhunkin. Ja kaikki tämä kumppanin omasta toiveesta!
- wc-orja
Kokemusta vessana olosta on. Olen ollut suuvessana naisilla ja pareilla.
Maannut vessaistuimen alla kylppärissä useamman tunnin käytettävänä. Vessaa tarvitseva pariskunta olisi mukava löytää.
- Toimintaa-vaan
Mitäs jos menisit sellaiselle saitille, missä heitä on.
- Ei-tänne
wc-orja-m kirjoitti:
Laitan saitin tiedot esille :)
Kunhan et tänne. Olisi mainosta. Siitä lähtee heti ilmianto, neljäs kohta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051726- 1451121
- 671073
- 871065
- 1011004
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142822- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644