Tapaturmavakuutukset

omistajayhtiö

Tapaturmavakuutus LähiTapiolassa.
Käteen kohdistunut tapaturma jossa kämmeneen joutunut ylimääräistä moskaa ja vaivaa vieläkin. Kolme kertaa käty terveyskeskuksessa jossa määrätty penisilliinikuuri ja voimakkaita särkylääkkeitä. Kyllä luonto asian ajaa eli paiseen kautta rojut esiin tuo.
LähiTapiola EI myönnä lupaa kirugiseen toimenpiteeseen millä asiaa voisi jouduttaa. Syötävä voimakkaita särkylääkkeitä joista pitäisi luopua koukuttamisen vuoksi. Autollakin pitäisi ajaa mutta nuo kolmiolääkkeet.

Yhteiskunnan hyväksymä Rikollisjärjestö LähiTapiola !

8

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RJjäsen

Sairaala/terveyskeskuslääkäreitä on syytetty hoitovirheistä, saaneet tuomioitakin.

Onko näin ohrasesti käynyt ikinä vakuutusthtiöiden lääkäreille ?

• 28.93

Vakuutusyhtiöiden lääkärit eivät hoida potilaita. Siten he eivät voi syyllistyä hoitovirheisiin. Kaikkihan nyt tämän ymmärtävät, vai?

• LähiTapsalainen

Kannattaa soittaa Terveyshelppiin 02061000, jossa sinulle varataan aika suoraan erikoislääkärille. Useimmassa tapauksessa suoralaskutus myös magneettikuvauksista ja hoidosta.

• Nimierkki_

https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Lääkäri-tuomittiin-naisen-kuolemasta-–-vastaan-väittänyt-jäi-hoidotta/1007681

Tuomio lääkärille kun ei ollut osannut suostutella potilaalle oikeaa hoitoa !

Milloin vakuutusyhtiön lääkäri on suostutellut asiakasta hoitoon ?

• Osa-aikaeläkeläinen

Poikani polvivammassa vakuutuslääkäri pesi kätensä kirjoittamalla että kivut voivat olla yhtä kovat tai kovemmat leikkauksen jälkeen.

Käytiin pätevältä tuntuneen henkilön kanssa vakuutuksiani läpi. Minulla oli nyt sairauslomalla olevan henkilön jäljiltä turhia ja päällekkäisiä vakuutuksia.

Silloin oli uutisena se, että talonomistaja voi joutua liriin jos joku hänen pihallaan liukastuu ja satuttaa itsensä. Vakuutushenkilö sanoi että tuo menee talonomistajan vastuuvakuutuksen piikkiin, ja kaatuja saa kokeilla onneaan vakuutusyhtiön kanssa. Useimmat menevät kiltisti terveyskeskukseen, uskon.

• tapaturmavaisairaus

Tapaturma tarkoittaa välittömän ja akuutin toimenpiteen suorittamista. Jos sitten halutaan pitemmälle eteneviä jatkotoimenpiteitä, jotka eivät enää ole välttämättömiä, loppuu tapaturmavakuutuksen kate. Sairasvakuutuksissa on pitemmälle ulottuvat katteet, joten jatka tapaturman hoitoa sairausvakuutuksen puolelta. Lue kuitenkin vakuutusehdot ensin läpi.

• Osa-aikaeläkeläinen

Kyllähän tuollaisen pitää hoitua. Minä en poikani tapauksessa vakuutusehtoja tutkinut. Sanoin että maksan paljon vakuutusmaksuja, ja juuri mitään vahinkoja ei ole sattunut. Jos poikani polvea ei hoideta Lähitapiolan piikkiin kuntoon, vakuutukseni siirtyvät muualle. Nyt tehty leikkaus oli vuosi sitten sattuneen tapaturman hoitoa.

• omistajayhtiö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe