Mitähän tyyppivikoja löytyy Leonesta 1.8 4wd? Entä miten etenee huonossa maastossa ja lumihangessa? kuinka neliveto kytketään päälle vai onko se jatkuva? Onko tasauspyörästön lukkoja? Paljonko kulutus maantieajossa?
Subaru Leone 1.8 4wd
4
2699
Vastaukset
- lennu
tyyppivioista en tiedä mutta omassa -88 leonessa seuraavaa: istuimen lämmittimet ei toimi ja venttiilin nostimet kilisee kylmänä tosi kovaa...
ruoste pukkaa läpi lokarin reunoista,pohja ok..
lumihangessa menee niin pitkään kunnes pohja ottaa kiinni,huonosta maastosta ei kokemusta.
hankeen kun jää kiinni,ei muuta kun low neliveto päälle kytkin ylös ja vaikka itse työntämään,menee tyhjäkäynnillä alle kävelyvauhtia eikä sammahda....
nelivedon voi kytkeä ajossa päälle ja pois,lisäksi low nelivetoalue,ei lukkoja..
tollanen 10l/100km moottoritiellä
ihmetystä herättää kuinka öljyt pysyvät kirkkaan värisenä koko vaihtovälin (10000)aivan aavistus tummaa lopputonneilla vrt diesel passat ekan 200 kilsan jälkeen mustat -)- keke
mutta mulla -92 leone monipisteruiskulla ja sekalaisen ajon kulutus talvellakin alle 10 l./100km Venttiilinnostajat kilkuttaa kylmänä aina näissä vehkeissä, ei tarvii välittää... Saatanan kestävä vekotin muuten!!
- Timo
Mulla on 86 sedan eikä ole tuota low-aluetta. On vain 4wd on/off vaihdekepin päässä.
- Suba
Itselläni on Leone 1,8 etuveto sedan vm-88. Ja on pirun kova
ruostumaan. On kaaret vaihdettu, massattu ja takakonttia
hitsattu, mutta ei auta, ruostuu:o(
Nyt on onnex uusi auto tilattuna, sain entisestä yli
15000mk;o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886