Höpöttää jatkuvasti itsestäänselvyyksiä. Miksi nykyään TV lähetyksissä pitää olla jatkuvasti näitä joutavia höpöttäjiä?
Ärsyttävä papukaija tämä Sanna Leena Perunka
13
1639
Vastaukset
- kiitoksetperunkalle
Vain kateellinen nainen voi kirjoittaa toisesta naisesta noin tökerösti.
Perunka vaikuttaa asiantuntevalta ja asioihin (kuten urheilusuorituksiin) kypsästi suhtautuvalta kommentaattorilta. Ainakin koskien omaa ex lajiaan.
Sen lisäksi hän on erittäin näyttävä nainen. Tai sanotaan ihan että kaunis :) - Tv.keksitty
Samaa höpinää " pitää nyt tehdä vaan oma suoritus ym. pla.pla. plaa". Olen mies, en ota kantaa hänen " kauneuteensa", kauneushan on katsojan silmissä.
- Kivennapa
Moni muukin Ylen selostaja on täysin kritiikitön höpöttäjä. Suomalaisia kehutaan ilman häpeän häivää, kilpailun kulkua spekuloidaan epärealistisella arvailulla jne. Kaiken lissäksi yhdelläkään selostajalla ei ole minkäänlaista karismaa. Ylen pitäisi oikeastaan vaihtaa valtaosa selostajistaan. Käytännössä se ei valitettavsti ole mahdollista.
- KORKEATASOINENLAUKOJA
komea nainen aettaisin oman kieleni mielellään hänen vulvaansa ja sen jälkeen ( 3 h) päästä keskusteltaisiin a-hiihdosta ja LAUKAISEMISISTA !
- ninnannuu
Niin , no... onnistuneessa suuseksissähän ei enimmäkseen sitä kieltä sinne vulvaan sisään työnnetä...
- Harrastaja
Älä Sanna Hyvä Puhu niin paljon!!
- gdfsgfds
Just niin. Lopettaisi hölöttämisen ja kiljumisen.
- tarkkanäköinen
Sanna on PARAS kommentoija mitä ylellä on , HIENO ÄÄNI ja asiantuntemus aivan ylivertainen. Olen jo vuositolkulla ollut tätä mieltä ja ihaillut Sannaa ja hänen ääntään ja rempseää puhetyyliään , HIENOA , Kaisa ja Sanna.
- Kymijoki
Kaunis sointuva lampaan mäkätys,kertoisitko saksalaisen ampumahiihtäjän vuoristo retkeltä ainakin 15 min. esitelmän please SANNA LEENA,Suomen kaikkien aikojen ampumahiihtäjä lahjakkuus.
- sfasgag
Tää tyyppi on tietävinään kaiken ja kertoo mielipiteensä kaikista asioista. Ja kuinkas sitten kävikään. Ei Kaisa voittanutkaan vaikka on NIIN MAHTAVA TYYPPI ja Mari kanssa. "Ei mitään hätää"
- Anonyymi
Eikö voi uskoa , ettei Perunka kuulu tv lähetyksiin.Ja miksi selostaja kysyy siltä selviä asioita? Molemmat äkkiä vaihtoon.Kuunnelkaa hyvät ihmiset näitä selostuksia nauhalta. Ei se ole mitään selostamista.
- Anonyymi
Mistähän Sannukka nyt melskaa kun hänen suuri rakkautensa Martan Purkaat lopettaa huomenna hiihtoampumauransa. On jo aikakin. Kenties Sannukkakin lakkaa nyt selostamasta motivaation puuttuessa.
- Anonyymi
Olisikin pysynyt siellä televisiossa! Säästyisi jengin hermot koulussa, hah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949