Ja kärkeen heti,ei ole normaalia juttua 1500l. Eli jos olet yliherkkä erilaisuudelle niin oleppa hyvä ja jatka toisaalle,kiitos.
Tämä on vain pohdintaa ensialkuun. Suurena viisautena on kerrostumisen tärkeyttä pidetty kunnia asiana . Nyt tuumin isoa säiliön joka tehtäisiin jostain säiliöstä esim jota nettikoe sivustoilla on jos jonkinmoista eli 10-15m3 ei missään nimessä alle 10m3.
Jos nyt meni herne nenään ettei mahdu juuri sinun rintsikka kellarin pannariin niin lue tuo alku uudestaan. No mahtuu nyt , on seinät leviällä ja katto korkialla ei naapuri ulise 7m päässä kitupoltosta. Lämpöhäviöistä ei jaksa kinata,se eristetään ja hemmetin hyvin ei ooo vaikeaa ei!
Niin sekoitus eli vesi kiertäisi ja sekoittuisi varaajaa tasalämpöön ylhäältä alas samaan lämpöön.
Kattila? joku iso kattila ei niitä ihania 40kw atmoksia käänteisalapaloja sievillä keraamisilla arinoilla jopa itse valettuina kivinä ,ei niitä jotka ihan itse tilattuna tsekeistä tai hemeltronilta (on ihan hyvä paikka kylläkin) Eli joku mörkökattila,vaikka käytettykin , mikä vaan yläpalo tai alapalo miten vaan joka toimii kuitenkin hyvällä hyötysuhteella jossa on tehoa 150-300kw jotain luokkaa että kun se sytytetään ja pesä palaa niin se yli 10m3 säiliö myös nousee . Puu on ihan mitä vaan ,puuta joka palaa . Miltä kuulostaa? Pyydän älä ala saivartelemaan milleistä ja ettei ole mahdollista , vittu on mahdollista. Käykää joskus kävelemässä kattilan sisällä huollon aikana niin silmät aukeaa että voi sitä olla kotioloissakin normi 200m talossa kunnon lelut joita ei tartte olla joka päivä lämmittämässä edes 25c pakkasilla . Joo ei mahdu siihen 700m lähiöön tontille eikä tarttekkaan mutta minulle mahtuu. Niin ja puut voi ajaa sisään tarktorilla/mönkijällä eikä kukaan sano että 300l säilytys lakisääteisesti. Jos pahoitat mielesi niin koita katsella jotain kissa videoa ja yritä jatkaa elämääsi ja näpertele juuri sinulle sopivalla tavalla. Mää teen niinku minua huvittaa. Joskus vain vinkkejä ja ideoita on pitkin maailmaa ja fiksuja miehiä ja naisia on langoilla.
Varaajan sekoitus?
maalämpö20tkeuroa
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101