Varaajan sekoitus?

maalämpö20tkeuroa

Ja kärkeen heti,ei ole normaalia juttua 1500l. Eli jos olet yliherkkä erilaisuudelle niin oleppa hyvä ja jatka toisaalle,kiitos.

Tämä on vain pohdintaa ensialkuun. Suurena viisautena on kerrostumisen tärkeyttä pidetty kunnia asiana . Nyt tuumin isoa säiliön joka tehtäisiin jostain säiliöstä esim jota nettikoe sivustoilla on jos jonkinmoista eli 10-15m3 ei missään nimessä alle 10m3.
Jos nyt meni herne nenään ettei mahdu juuri sinun rintsikka kellarin pannariin niin lue tuo alku uudestaan. No mahtuu nyt , on seinät leviällä ja katto korkialla ei naapuri ulise 7m päässä kitupoltosta. Lämpöhäviöistä ei jaksa kinata,se eristetään ja hemmetin hyvin ei ooo vaikeaa ei!
Niin sekoitus eli vesi kiertäisi ja sekoittuisi varaajaa tasalämpöön ylhäältä alas samaan lämpöön.
Kattila? joku iso kattila ei niitä ihania 40kw atmoksia käänteisalapaloja sievillä keraamisilla arinoilla jopa itse valettuina kivinä ,ei niitä jotka ihan itse tilattuna tsekeistä tai hemeltronilta (on ihan hyvä paikka kylläkin) Eli joku mörkökattila,vaikka käytettykin , mikä vaan yläpalo tai alapalo miten vaan joka toimii kuitenkin hyvällä hyötysuhteella jossa on tehoa 150-300kw jotain luokkaa että kun se sytytetään ja pesä palaa niin se yli 10m3 säiliö myös nousee . Puu on ihan mitä vaan ,puuta joka palaa . Miltä kuulostaa? Pyydän älä ala saivartelemaan milleistä ja ettei ole mahdollista , vittu on mahdollista. Käykää joskus kävelemässä kattilan sisällä huollon aikana niin silmät aukeaa että voi sitä olla kotioloissakin normi 200m talossa kunnon lelut joita ei tartte olla joka päivä lämmittämässä edes 25c pakkasilla . Joo ei mahdu siihen 700m lähiöön tontille eikä tarttekkaan mutta minulle mahtuu. Niin ja puut voi ajaa sisään tarktorilla/mönkijällä eikä kukaan sano että 300l säilytys lakisääteisesti. Jos pahoitat mielesi niin koita katsella jotain kissa videoa ja yritä jatkaa elämääsi ja näpertele juuri sinulle sopivalla tavalla. Mää teen niinku minua huvittaa. Joskus vain vinkkejä ja ideoita on pitkin maailmaa ja fiksuja miehiä ja naisia on langoilla.

0

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        450
        4849
      2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        15
        1732
      3. Aivan täysin tahallinen teko

        Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
        Suomussalmi
        94
        1468
      4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

        Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
        Suomussalmi
        53
        1359
      5. Olet saanut minut sekoamaan

        Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
        Ikävä
        23
        1337
      6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

        Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
        Suomussalmi
        53
        1218
      7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

        Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
        Suomalaiset julkkikset
        0
        1075
      8. Myönnän sinulle nyt

        Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
        Ikävä
        54
        1010
      9. Pysytäänkö nainen

        edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
        Ikävä
        57
        895
      10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

        eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
        Ikävä
        60
        859
      Aihe