Suomen suurin Joonan 33 senttinen

SuomalainenLiioittelee

Joonan 33-senttinen penis puhuttaa somessa: ”Ihana”, ”Liian iso”…
https://hymy.fi/uutiset/joonan-33-senttinen-penis-puhuttaa-somessa-ihana-liian-iso/
"Facebookin vanhempainryhmässä on keskusteltu isoista peniksistä johtuen ryhmässä esiintyvän Joonan paljastuksesta. Miehellä on kuulemma 33-senttinen varustus. Hän kertoo ison siittimen kanssa elämisen olevan toisinaan haastavaa, sillä aiheesta vitsaillaan, juorut kiirivät ja hän saa kulkea ”leima otsassa”."

Suomalaisella kaverilla on muka maailman toisiksi suurin penis eikä ole muka median piirittämä???

Maailman suurin penis 34 cm on amerikkalaisella Jonah Falconilla ja hän on sentään tunnettu julkkis
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon
Roberto Esquivel Cabreran yli 48 senttimetrin penis on taas epämuodostunutta esinahkaa ja hänen varsinainen peniksensä on vai noin 15 senttinen.
https://www.is.fi/terveys/art-2000000985654.html
"Saltillon terveyskeskuksen lääkärit ovat vahvistaneet, että ”3D-skannauksen mukaan se on aito”. Lääkärin mukaan röntgenkuva paljastaa, että peniksen varren pituus on noin 15 senttiä ja loput pituudesta ovat ylimääräistä ihokudosta."

Eli 99,9%:n todennäköisyydellä tämä Joona on feikki ja paskanjauhaja.

9

6476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sköbbe

      Tuolla meksikolaisella kuitenki nahkaa niin paljo että meisseli itessään 15cm

      • Jaminkähäntakia

        sun piti tulla sanomaan tuo kun se jutussa jo kerrottiin ja kaikille varmaan tuli selväksi?


    • Joonan 33 cm pitkä penis on yhtä uskottava kuin Askon mainitsema 10 cm ympäryksinen keskikokona. Kumpikaan ei pidä paikkaansa.

      • a.möhömahakeski

        Jospa Joona onkin oululainen ja vieläpä rotuaarilta.


    • Liikaa_sinulle

      100,0 %:n varmuudella huutaisit tuskasta, jos Joona vetelisi sinua kuivana kakkoseen. Siera tulisi suusta ulos ja sinusta tuntuisi siltä että halkeat kahtia.

    • EiRiitä

      Mul on 66,6cm , saan sen melkee vyötäröni ympäri

    • oulunhomostelija

      Askolla on isompi. Tämä on varma.

    • Ltiguy84

      Mä kyllä tahtoisin päästä kokee jotain noin isoa, ettei tarvitsis tyytyä pelkkiin dildoihin. Toki kyll muutkin ison omaavat kelpaa :P

      • Jööran

        No niinhän aloittajakin ; )
        Miksi muuten tuollanen kirjoitus?
        a)haluaisi sen käteensä
        b)suuhunsa
        c)luultavimmin anaaliinsa

        😆 😆 😆


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe