Lada ei taida löytää jälleenmyyjää muuta kuin tuon Manse Motorsin epäreilusti kohdellaan pääkaupunkiseutulaisia sekä Jyväskylää, Oulua ja Turkua. Maahantuojanahan tuo Manse Motors on ehkäpä kelpo, mutta se ei kohtele asiakkaita ajatellen muitakin kuin tamperelaisia. Miksi Delta halusi eroon Ladasta: A) Ladan myynti ei ollut kannattavaa? B) Lada on huono C) Joku muu, mikä?
Ladalle ei taida löytyä jälleenmyyjää?
2
297
Vastaukset
- laukkuryssänjet
Lada on kallis auto. Sanderon saa monta tonnia halvemmalla. Siksi se ei koskaan nouse myyntitilastojen kärkijoukkoon. Täytyy vain ajaa vanhalla, osia saa vielä aivan kiitettävästi. Joskus tulevaisuudessa voi käydä niin, että Lada kaupunkimaasturi lyö läpi täällä, jos hinta saadaan kohdalleen. Rellun moottori on siinä nokalla. Hybridimalli on silloin jo varmaan kehitetty.
Entä tämä venäläistä suunnittelua oleva pari vuotta sitten esitelty Lada Vesta?
Julkisuudessa olleiden kuvien perusteella Astran kokoinen, vai onko pienempi?
1.6 pannu ainakin.
Televisiosta tuli hiljattain dokumentti tehtaan työntekijöiden työmoraalista.
Oli ikävää katsottavaa, koska on ihmeellistä, moni siellä ei yhtään ymmärrä,
että vain laadukasta tuotetta on mahdollista kaupata länsimaihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392447
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381333- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122828- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529